Гугл плус кренуо у рекламирање
Дијељење, али као у стварном животу (Sharing, but like real life) слоган је нове Гугл Плус рекламе. Иако се ранијих година није ослањао на рекламе на традиционалним медијима, Гугл је недавно своју стратегију промијенио, а реклама за Гугл Плус лансирана је синоћ у Америци, на прославу Дана захвалности. Предност кругова, чињеница да једноставно можете одабрати […]
Дијељење, али као у стварном животу (Sharing, but like real life) слоган је нове Гугл Плус рекламе.
Иако се ранијих година није ослањао на рекламе на традиционалним медијима, Гугл је недавно своју стратегију промијенио, а реклама за Гугл Плус лансирана је синоћ у Америци, на прославу Дана захвалности.
Предност кругова, чињеница да једноставно можете одабрати шта и са ким дијелите, оно је на шта Гугл "типује" и у својој ТВ реклами.
Имаући у виду све проблеме са приватношћу које је Фејсбук до сада имао, избор овог аргумента је логичан.
Чињеница да је почетно интересовање за Гугл Плус опало, наводи многе да коментаришу да се Гугл сада окреће рекламним кампањама, како и овај сервис не би доживео судбину База, Вејва и других производа који су тренутно пред гашењем.
Јуче смо могли чути да се и Обама прикључио Гугл Плусу, па ћемо видјети колико ће то помоћи. Фронтал се скромно препоручује на овој мрежи.