Фолксваген: Десетобрзинац за мању потрошњу

Дирекор Фолксвагена открива правац у којем ће компанија развијати своје моделе. Један од најинтересантнијих података је развој ДСГ мјењача са десет степени преноса који треба да смањи потрошњу горива. На симпозијуму одржаном у Бечу, директор Фолксвагена Др. Мартин Винтеркорн, потврдио је да компанија ради на развоју дизел мотора високих перформанси који ће из 1000 кубика […]

понедељак, април 29, 2013 / 01:05

Дирекор Фолксвагена открива правац у којем ће компанија развијати своје моделе. Један од најинтересантнијих података је развој ДСГ мјењача са десет степени преноса који треба да смањи потрошњу горива.

На симпозијуму одржаном у Бечу, директор Фолксвагена Др. Мартин Винтеркорн, потврдио је да компанија ради на развоју дизел мотора високих перформанси који ће из 1000 кубика запремине развијати 136 КС. Том приликом потврђен је и развој десетобрзинског мјењача који ће великим бројем преносних односа допринијети смањењу потрошње горива.

Овом приликом није прецизирано када ће се поменута рјешења наћи у производњи, али Винтеркорн је подсјетио да је од 2000. године просјечна потрошња горива ТДИ и ТСИ мотора смањена за 30%. Један од циљева је да се до 2020. године потрошња горива смањи за још 15%.

Још један правац у којем ће ФВ кренути је употреба ТНГ-а јер је ово гориво, према њиховим ријечима, еколошки прихватљиво и погодно за свакодневну употребу. Винтеркорн је такође напоменуо да је технологија за ово гориво већ развијена.

На крају, ни Фолксваген неће заобићи употребу електричне енергије у циљу постизања што ниже потрошње горива. Најприје ће се на тржишту појавити "плаг-ин" хибридни модели Ауди А3 е-трон и Порше Панамера Е-Хибрид. Убрзо за њима требало би да се појаве и "плаг-ин" верзија Голфа, Пасата, Аудија А6 и Поршеа



Оставите одговор