Фијат постаје партнер Опелу и Пежоу?
Први човек Фијата, Серђо Маркионе, већ неко вријеме отворено позива остале произвођаче аутомобила на партнерски однос. Не планира да одустане упркос томе што су га ГМ, Опелов власник, и ПСА група (Пежо Ситроен) већ неколико пута одбили. Тврдоглавост директора Фијата и упорност вјероватно ће се на крају исплатити, јер оба произвођача тренутно муку муче са […]

Први човек Фијата, Серђо Маркионе, већ неко вријеме отворено позива остале произвођаче аутомобила на партнерски однос.
Не планира да одустане упркос томе што су га ГМ, Опелов власник, и ПСА група (Пежо Ситроен) већ неколико пута одбили.
Тврдоглавост директора Фијата и упорност вјероватно ће се на крају исплатити, јер оба произвођача тренутно муку муче са продајом.
У ГМ-у се практично и не сјећају кад је Опел задњи пут био профитабилан, док ПСА група, у сарадњи са француском владом која даје гаранције, пролази кроз реструктурирање којем је циљ затварање појединих фабрика и отпуштање радника у циљу смањивања трошкова.
Међусобном размјеном дионица тројац би створио подлогу за сјечење трошкова кроз дијељење платформи, технологија и материјала, а нова мегагрупација с удјелом на европском тржишту од 25 одсто престигла би чак и моћну ВВ групу (24,8%), чије је шефове Маркионе већ неколико пута оптужио за прљаву игру.
Гласноговорници ГМ-а и ПСА-е нису били вољни да коментаришу медијска нагађања, но као и пуно пута до сада, могло би се показати да где има дима, има и ватре.
http://carscoop.blogspot.com/2012/10/marchionne-refutes-bloomberg-report-on.html
“What’s unusual in my view is that the story will break out about a potential transaction involving us and PSA and Opel. I mean it’s bizarre”.