Драгичевић преговара о предаји, има и услове

АТВ сазнаје да је адвокат Давора Драгичевића у посљедња 24 часа два пута звао Окружно тужилаштво Бања Лука и дежурног окружног тужиоца и преговарао о предаји његовог клијента Давора Драгичевића.

уторак, јануар 1, 2019 / 20:26

Адвокат је позиве упутио јуче и данас у 16 часова.

Како јавља АТВ, једини услов за предају је да Драгичевићу не буде одређен притвор.

Исти медиј јавља да је ПУ Бања Лука Окружном јавном тужилаштву поднијела извјештај о почињеним кривичним дјелима против Давора Драгичевића и још четири лица.

Полицијска управа је Окружном јавном тужилаштву Бања Лука поднијела Извјештај о почињеним кривичним дјелима против четири лица за пет кривичких дјела, сазнаје АТВ.

У питању су, како наводе, два дјела "угрожавање безвједности” и три дјела "угрожавање безбједности у вези са подстрекивањем”.

АТВ сазнаје да је једно од лица против кога је поднесен извјештај Давор Драгичевић, јер је 27.12. и 30.12. приликом јавног говора упутио озбиљне пријетње, које су код два лица изазвале осјећај страха и угрожености.



63 КОМЕНТАРА

    1. Неспорна истина је да је Давор испао пичка, која је погазила сву избљувану патетику, која се добро искењала по гробу мртвог сина. Све остало иде у рок службе.

    2. Хајде што је нагулио, што није испоштовао што је говорио али потурити дјецу као организаторе скупа на којем су свјесно ишли да се изазове сукоб је неопростиво. Давид, који је очогледно имао тешко дјетињство са оваквим родитељима, сада од њих и осталих лешинара нема мира ни у гробу.

    3. Јбг,дечко полако мало.Имаш ли ти дјецу уопште?Институције нису одрадиле посао у старту и то јесте проблем.Давор је реаговао онако како би сваки отац.Други пар опанака је што су га ови из ПДП-а,и велики блогер,увукли у политичке воде.Није пристојно рећи да је пи…какав год да је.Ја му замјерам само оно проклињање дјеце и фамилије недужних полицајаца,који раде свој посао.Анархија не води ничему.

    4. Управо је проблем тај други пар опанака у који је Давор свјесно ушао.

      „Ја му замјерам само оно проклињање дјеце и фамилије недужних полицајаца,који раде свој посао.Анархија не води ничему.“

      Само?

      Немој ти и такви да се сикирате за моју дјецу!

      Доста је било мантрања и патетике. Можда и више жалим то дијете које није имало шансу са оваквим родитељима него већина вас која зазива правду.

      Наставио бих те убијати чоњеницама али због тога што се сикираш за моју дјецу рећи ћу ти одјеби лојави.

    5. Безимени,нисам ти ја лојо.Какве чињенице?Умјесто да су одмах рекли да је убиство и да је истрага је у току?Кажеш родитељима?Шта је матер крива?Они који су злоупотребили породичну трагедију су и кажњени на изборима. Колико год пар коментатора импутира да је наш народ глуп,то баш и није тако.Треба само отворити кликс,вијести и бнтв,погледати коментаре који се пуштају а који не и све ти је јасно.И наравно б92.Погледај данашњу вијест за затворен погон Свислајона у Невесињу.Човјек прича о рентабилности,проблемима с водом,кадровима,а коментари иду против пар људи.

  1. Све ово башка и да му ћаћа није био добар родитељ и да су га политичари искористили, али то не значи да је случај ријешен.

    Народ хоће да зна шта се десило. Је ли убијен, ко га је убио, зашто је убијен, да ли је и ко покушао заташкавати убиство итд…?

    Ово се мора што брже ријешити и треба извршити максималан притисак на тужилаштво да се што прије огласи по овом питањима.

    Правда мора бити задовољена.

    1. Институције су показале да озбиљно раде свој посао, тако ће и овај случај добити епилог. Када се овако комплексан случај ријеши и за двије године то је брзо, а ријешиће се и прије.

      Пошто су сами скренули тему са Давида сада то треба оставити по страни, нека иде својим током а њих оголити.

  2. Господину Исусу Христу и пророку Мухамеду,

    извините молим вас Ви господо са неба, нисмо ми овдје вас вриједни, идите Ви даље.

    Има бар милијардну људи на свијету који немају хљеба да једу, немају воде, дјецу им силују од десет година, кад заноће, не знају хоће ли се сутра пробудити, тамо Ви , они заслужују сву вашу пажњу и помоћ.

    Пустите ви нас, пустите ви све бијесне народе у свијету, поготово пустите народе у нашој регији, оне који имају ријеке, плодно земљиште, планине, шуме, море, језера…………………….

    Шта ћемо вам ми, родили смо се у прелијепој и цивилизованој Европи, дали сте нам рајске вртове, климу какву свако живо биће пожелити може, дали сте нам физичку љепоту, бијелу, кожу, све да нас расисти не понижавају, дали нам памет………………

    Значи, учинили сте да се родимо на најбољем мјесту на свијету, хвала вам до неба.

    Увјерили сте се да ми овдје „НЕ ЦИЈЕНИМО НИ ВАС, НИ ОНО ШТА ИМАМО“, зато вас као родитељ који жели свакоме добро и човјек који зна да су на другим мјестима људи хиљадама пута угроженији молим,

    „идите помозите оним којим сте стварно потребни, нисмо ми овдје вриједни више једну секунду ваше пажње.“

    Идите тамо гдје људи сањају да имају нормалне услове за живот, нама, не да сте дали нормалне услове за живот, нама сте дали бајку, ми је нисмо знали живјети, тачка.

    Господња 2019 година, молба Господу Богу, књига по Николи Лазаревић порука прва, алинеја 1

    1. Сумануте идеје величине (експанзивне, грандоманске) Уреди
      Доминирају идеје великог богатства, божје месије, краљевског порекла, пронализаштва (изумитељ машина које ће променити свет), пацијент тврди за себе да је познат, значајна историјска личност, има способност контроле времена, реформатор, крунски сведок који ће расветлити светску завери и сл. Овакви садржаји одређују и понашање пацијента. Карактеристичне су за манију, али их запажамо и код схизофрених пацијената.[1][4][6][3]

    2. Ако си безимени мислио на овај мој коментар, онда си стварно зао човјек.

      Прво, стварно све имамо, немогуће је да пристојан живот не живимо,како да живимо кад такви раде за оне који су овдје донијели сво зло свијета и покрадоше све што нам је Бог оставио?

      П.С.Онај псалам на крају је мала зајебанција, све да весело крене нова година, то је било написано да се мој Симо мало упеца, па да ме нападне, а да ме мој Џасмин похвали, ко је тебе јебавао да се мијешаш у наша посла?

      Зато ГЛУПЕРДО одјеби, у уста те јебем шкрбава.

    3. “Ако си безимени мислио на овај мој коментар, онда си стварно зао човјек.“

      Улази тип у чекаоницу на жељезничкој станици и рече:“Добро јутро свима осим једној будали“!

      “А зашто само мени не желиш добро јутро“-упита други тип?

    4. “Онај псалам на крају је мала зајебанција“

      И ти ниси могао ништа паметније наћи за зајебанцију од од псалама?!

  3. Окупљање је припрема да се изазове инцидент за надолауеће вјерске празнике или 9. Толерисање пјевања „Клинац у гету“ у цркви је исто као толеридање 9 мјесеци циркуса на Тргу, довешће до инцидента.

    1. Зар то у цркви пјевају???!!!

      Имаш ли какав доказ за то?

    2. Ово је испред цркве. Ја сам разумио, а ти си написао да то пјевају у цркви.

      Ни пред црквом није не треба, али је ипак мање непристојно него у цркви.

      Мада мислум да ће Шојићу и то пасти на ум.

    3. Ако цркву не гледаш као грађевински објекат, као што је не гледају вјерници, онда је ово у цркви.
      Само непристојно?

    4. Ова црква нема класичну порту, а у портама се о празницима иначе пјева, бацају петарде, игра коло, потеже из чутуре. Све то се не ради у цркви (објекту).

    5. Зар ниси могао наћи нејо боље поређење за цркву и црквено двориште?

      Овим си само показао да нема суштинске разлике између оних секташа и тебе.

      То што сте сада на супротним странама је само ствар интереса, а никако убјеђења.

    6. Ово поређење се односи на твоју опсервацију, никако на то што ми импутираш.
      Нисам ни на чијој страни али кад намиришем фукаре не могу да не реагујем. Тукнеш и ти на фукару.

    7. Зар сам фукара само зато што сам те опоменуо да црква и пасја говна никако не могу код пристојних људи у исти разговор?

      Не знам јеси ли примјетио, али си нешто ових дана хиперактиван, не да се сакрити твој тријумфализам, непримјерене увреде на рачун Давора Драгичевића, ожалошћене мајке. Ружно је то.

      Једно је бити против сарајстанског покушаја да се Давор инстументализује у рушењу РС, а сасвим друго сеирити над несрећом једне породице, ма каква истина на крају буде. Да ли им је дијете убијено или је страдало несрећним случајем, за њих је мање битно.

      Ја сам један од оних који је можда и први на овом порталу упозоравао да ће говна из опозиције због политичких, а непријатељи из мрзилачких разлога, искористити рањивост Давора Драгичевића и веома ми је драго због тога што сам био проницљив, али ми се гади тријумфализам појединих који су Даворов нестанак прогласиили за побједу и већ сматрају да је “случај Давид“ ријешен.

      Е није ријешен, али ће се ријешити. Инстируције РС ће ставити тачку на овај случај јер је то у најбољем срспком интересу.

    8. Видиш, добро си примијетио, јесам хиперактиван, из простог разлога – вишак времена.

      Тријумфализам? Ако си пратио шта пишем знао би да од почетка износим исте ставове. Као што рекох, задњих дана мало интензивније. Да си пратио знао би да од почетка Давора сматрам фукаром. То што је неко изгубио дијете и што превише патетише за уцвиљеног оца не значи да не може бити фукара.
      Такође, знао би, можда сам и данас рекао, да ће ово институције ријешити, чак и брже него се овакви случајеви рјешавају. Схватио би и да се сва моја хиперактивност не односи на сам случај убиства/задесне смрти, већ на особе које се боре за правду и нашу дјецу, мирно и достојанствено…

      Није тема црква, било као објекат, свештенство у њој или божија институција. Има ту пасијих гована, барем у ова прва два елемента, али у коментару изнад једино пасије говно је био твој коментар, засмрдило је на фукару, јбга.

  4. http://slobodanvaskovic.blogspot.com/2019/01/suzana-david-je-otet-na-trgu-pitanja.html?m=1

    Оваква питања је требало од почетка постављати, мирно и достојанствено, у правом смислу мирно и достојанствено.
    Даворова бахатост у коју је заглибио, осокољен пдповим, балијским и комшићевим сокољењима нема везе са правдом, више са његовом фукарском личношћу. Свјетла позорнице, новац, подршка међеда = бахатост. Нека хвала, нека ме такви не ослобађају. Правду нека траже за своје дијете, за моју дјецу нека се не боре. Искрено им желим да нађу мир и спокој за Давида али искрено желим и да сва бахатост буде кажњена.

  5. Из оног што је процурило, Његош/Глувић/Станивуковић, јасно је да сва ова депавања немају везе са правдом, миром и достојанством, прије се може рећи, што сам и раније говорио, да је пишање по гробу несретног Давида. Жалосно је да дијете поред оваквих родитеља није имало прилику.
    Пасије говно Симо.
    Симо, спомињао си мотив, све је у томе. Да ли је неко фукурау од ћаће испитао о растурању пскетића из „клинца у гету“? Само нуђење 100к у позрази и накнадна патетика ми говоре да ћаћа зна мотив. Спекулишем, али ето на глас размишњам. Исзрагу почети од фукаре ћаће, па ако не зна ништа том боље. Али, како пиша по гробу свог сина својим патетисањем и активностима од њега бих почео.
    Анатемишите ме, ја ово говорим и јавно, већ јесам….

  6. Жао ми је што од како пишем на Фронталу од Вукота, Мектића, Бореновића, Давора и осталих фукара немам времена да пишем о позиционим фукарама и психопатама, као што су Додик, Лукач и компанија, па ме сврставате на њихову страну. Али, биће прилике, фукарама не остајем дужан.

  7. https://www.klix.ba/vijesti/bih/policija-tjerala-gradjane-ispred-crkve-u-banjoj-luci-nisu-dozvolili-okupljanje/190102065

    Послушали су ме. Браво полицијо. Маните се Симине опсервације и пасијим говнима и цркви. По кратком поступку ако нећете за празнике да имате ситуацију као 30.12.

    1. Само морате и на РТРС да пропратите дешавања у порти (што би Симо рек’о), да скренете пажњу малоумном народу шта значи пјевање „Клинца у гету“ у цркви, да вас народ који вјерује у ТВ гатаре не би анатемисао, или да се Симо (пасије говно) окрене против вас. Будите паметни.

    1. Читај Рајка Васића,тражи да се сви изјасне на вријеме.
      Данас се најебава ако гласно не изговориш оно што режим жели да чује.
      Поздрав

  8. Симо,бојим се да сте најебали!
    Режим или има формирано тајно војно крило странке које врши интернет притисак на полицију да чини злодјела над којима се свако нормалан згражава или сте дошли до тога да имате „режимску црну руку“ која ће склонити и режим јер није довољно зао.
    280 дана отворене институционалне подршке убицама довело је до тога да умни болесници слободно иступају са својим крволочним идејама.
    Нема ту више хијерархије ни контроле када пљује и тебе.
    Све ово подсјећа на ране радове оне малоумнице Бисерке када је као анонимус сједила иза Ђомбе и гледала га као смеће вјероватно умишљена како би она знала боље.
    Нешто се спрема,савез је ионако састављен од међусобно супростављених струја.

    1. Немој га препадати, нека лапрда и даље, ја сам само један анонимус који ових дана има вишка временс.
      Друга ствар, ти очигледно вјерујеш у ТВ гатаре? 🙂 Док такве закључке изводиш. Није ни чудо што дајеш подршку фуксрама из ПзД.

  9. Да сложићу се са овом пичкицом што написа да сам будала.

    Па и јесам будала, док нисам основао ЗЕЛЕНЕ и ушао у јавни живот, све као искусан човјек који никад није био ни у једној партији, док не уђох у ова говна чиста образа, све као остварен човјек, доказани патриота, хуманиста и задужбинар,односно, док нисам као доказани организатор, покренуо једну авангардну, спасоносну и хуману причу, причу пријеко потребну Републици Српској и свакој породици која у њој живи, нисам имао ниједног непријатеља.

    Сви су ме волили и поштовали као човјека од ријечи, човјека који хоће помоћи, који на сваки могући начин штити слабије, као познатог спортисту, боема, шаљивџију, али и човјека који је волонтерски, често о мом личном трошку провео са својим еколозима и рибарима преко 300 акција на уређењу животне средине.

    Поред тога било је ту и низ хуманитарних акција за помоћ спорту, умјестности и оним којим највише треба, то су болесни и сиромашни, људи су то цијенили, од тадашњих политичара, до обичног народа из свих слојева друштва.

    Сви су говорили, „какав човјек, овакви требају овом народу, не ови ратни профитери и овај неписмени олош“.

    ПРОКЛЕТА ПОЛИТИКА СВЕ СЈЕБА.

    Кад сам 100% чиста образа, као убједљиво најпознатија и најцјењенија нестраначка личност са Сарајевско-романијске регије ушао у политику и показао ОБРАЗ, донио нове идеје и доказао своју доминацију, све водећи коректну политичку борбу, тада су ме оваква ГОВНА почела олајавати на све начине.

    Шта да се ради, нико ме није гонио, али нисам могао да не покушам да нешто промијеним, радио сам и живио поред разних директора, посланика, начелника општина, начелника одјељења, градоначелника, сви су ми као угледном човјеку и приватнуику јели из руке, видио сам ја њихов посао могу 100 пута боље радити, (част изузецима), па се крваво зајебах, уђох у ову политичку борбу као светац, потероших огромна лична средства, не хтједох се промијенити, нити коме покорити, остадох до данас светац у политици, али зато не постадох ни посланик, мада су моји домети далеко, далеко већи, зар не Симо?

    1. Типично клошарски.

      Свјестан да је направио гаф, а немајући елементарно поштење да призна грешку, клошар мисли да ће безбројним понављањем тог гафа исти исправити.

      Болесно. Може човјек погријешити, то је људски, али је нељудски схватати да си погријешио, а на глуп наћин покушавати то пребацити на другу страну.

  10. Karan: …Ja sam zahvalan svojim komšijama, svaka im čast, znate…Slušajte molim vas imate li… mogu li ja smatrati da je došao kraj ovome…rešite to!

    Dodik: (ne čuje se)

    Karan Slažem se…

    Dodik: (ne čuje se)

    Karan: Slažem se…

    Dodik: (ne čuje se)

    Karan: Znate šta kad budem dolazio u Istočno Sarajevo da me primite u Istočno Sarajevo da se dogovorimo još oko nekih stvari

    Dodik: (Ne čuje se)

    Karan: Naravno… Iza Dana RS pa ću ja doći u Istočno Sarajevo u ovaj naš centar tamo …

    Dodik (ne čuje se)

    Karan: Predsjedniče da vam ne uzimam više vrijeme Hvala Vam.

    Najslabija karika Karan.Pritisnuti dok ne propjeva.

    http://depo.ba/clanak/173977/pogledajte-sta-je-nervozni-patolog-odgovorio-sebi-u-bradu-na-pitanje-da-li-je-davidova-smrt-bila-zadesna

    1. Dovoljno je pogledati video Karana na konferenciji,kada dobiva udarac ispod stola da odgovori nauceno,njegovo manijacko cesanje kao i saputanje „nije nikako“…

      Samo da odgovorim ovom anonimnom supku.

      Simo je gospodin,brani rezim gospodski.I nije supak.Anus mozda,al supak nije sigurno.

      Nesto primijetih.Ko onomad Fuki ,sam komentarise za prvi maj,cjelu noc.

      I nas Simo spao na te grane da dezura na novu g.Omaklo mu se,oprostite mu.Napisa samo mars u 1:45

      Tobe jarabi,sve se okrenulo.A nekad mene kritikovao sto kasno pisem.

      Da izadze ovo sve na salamet..Jos kako brzo proprica bosanski…

  11. Младен 2. јануара 2019. у 21:27
    Читај Рајка Васића,тражи да се сви изјасне на вријеме.
    Данас се најебава ако гласно не изговориш оно што режим жели да чује.
    Поздрав

    Ili si s nama ili sa njima.I sam guru ti kaze.

    Odredi se.

  12. П.С.Онај псалам на крају је мала зајебанција, све да весело крене нова година, то је било написано да се мој Симо мало упеца, па да ме нападне, а да ме мој Џасмин похвали, ко је тебе јебавао да се мијешаш у наша посла?

    Nikola,brate sretna ti nova godina.Da sve zelje ispunis…zdravlja…uspjeha u politici..itd

    Jos ovo ti moram reci(u povjerenju).I Jusuf,ovaj Jesus, i Muhamed su ovdje gdje ja zivim.Dobili obojica azile.Sta ces mi vamo bolji ljudi.

    Njih dvojica u kafani zajedno slavili n,g.

    Ovaj prvi malo vina popio,vadio se da nije njegova sorta.Drugi veli boli ga stomak.Nesto kontam ne vjerujem ja ni jednom.Htjedoh reci ajte vi dze ste bili,kuci odakle ste dosli.Kad obojica u glas:I mi tamo gdje nase ovce…Jbg.

    Sto mi najvise zasmetah svaka druga im „angele mi“,tite ni mukajet

    Najbolja vijest sto svi vele da ce Bosna brzo u NATO.Pa cemo haman biti svi jedna drzava.Danke Deutschland,Danke Dodik.

    To bi bilo to,ukratko.

    Poselami ko uspita.Tvoj Ahmed K.

  13. @Симо.ба
    „Народ хоће да зна шта се десило. Је ли убијен, ко га је убио, зашто је убијен, да ли је и ко покушао заташкавати убиство итд…?
    Ово се мора што брже ријешити и треба извршити максималан притисак на тужилаштво да се што прије огласи по овом питањима.“

    Зар није и из институција Српске потврђено да се ради о убиству, а Ороз.ба би сада утврђивао да ли је или није.
    Сам Додик рече да је конференција 26.3.2018. била „грешка“, иако је јавност реаговала баш зато што је било провидно криминализовање жртве и ЗАТАШКАВАЊЕ УБИСТВА. Подметање ствари у џепове жртве, снимци из кафића „Сити“ и друге нелогичности потврђују то, а власт жели да пребаци кривицу на Тужилаштво БиХ амнестирајући људе из врха МУП-а који су прилично неинтелигентно и аматерски покушали заташкати убиство. Јасни су спинови савјетника попут пробосанског Ороза.ба и самог Додика према Тужилаштву, а у другој фази ће се све пребацити на Тужилаштво БиХ, које је такође под контролом („Пандора“, „Вила“), чиме ће се убице и њихови заштитници потпуно „опрати“, „јер тужиоци ду криви што не раде свој посао“, иако су и постављени како га не би радили.

    Симке, претјерао си у личном обрачуну с Давором! То ме подсјећа на оно Бурсаћево садистичко иживљавање над утамниченим инвалидним лицем Ратком Младићем.

  14. A ево и друг Рајко Васић задњи текст почиње са „имао сам страшног Петла“, па онда и Ороза.ба и Лазаревићеву „ЗОРА“-у помену у другој реченици:

    „А данас су дошли други Певци, и не знају да треба да се скаче и, никад Зору на Тараби нису откукурикали.“

    Очито да друг Рајко не зна да је Ороз.ба агресивни декларисани хомосексуалац и замјера му што не наскочи на Зороклика Лазаревића и „откукуриче га на тараби“. Не знао он да је Ороз.ба често јавно насртао на оронулог еколога, а и екологу није да није годило. Сјећамо се оне:
    „Симо, ја волим кад ти доминираш, али молим те, пази!“ 🙂

  15. Семездин "Ђикан" Хаџихафиздервишхалидмулајусуфалиедхемћумуровић каже:

    Оно, кад један Хрват момачки (poskokovski) „убоде“ ПзД… и објасни суштину сорошевско-мајдановског NVO ПРОЈЕКТА „Правда“ за Давида…., Дејвида & Џавида.

    https://poskok.info/reziseri-ngo-projekta-dragicevic-racunaju-na-politicku-nepismenost-bh-gradana/

    * REŽISERI NGO PROJEKTA “DRAGIČEVIĆ” RAČUNAJU NA POLITIČKU NEPISMENOST BH GRAĐANA? *

    Примједба аутору* – ми из Републике Српске би, ипак, ставили другачији наднаслов, нпр. :

    *** РЕЖИСЕРИ НВО ПРОЈЕКТА „ДРАГИЧЕВИЋ“ РАЧУНАЈУ НА ПОЛИТИЧКУ НЕПИСМЕНОСТ СРБА И СВИХ ГРАЂАНА РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ***

    Kada je Anto Nobilo istupio u javnost riječima da je borba Davora Dragičevića prešla iz pravne i pravedničke u političku sferu, većini onih koji se imalo razumiju u povijest NGO projekata u BIH i “regionu” već je odavno bilo jasno da je to tako.

    Na stranu luđačka, zadivljujuća upornost Davidovog oca, gotovo savršenog za ulogu (КОРИСНОГ ИДИОТА) koja mu je dodijeljena, na stranu i iskrena upornost svih onih koje je uvjerio da stajanjem s njim u redu grade „novi sistem“, pa se borba za pravdom pretvorila u široki front, širokih zahtjeva, no jučerašnji Dodikov istup u kojem poziva da se skupa krene na Tužiteljstvo, ako nije otvorio oči tisućama fanova Davora Dragičevića neće niti jedan.

    Vlast u svakom društvu se sastoji se naime od izvršne, zakonodavne i sudske vlasti.

    Zakonodavnu čine parlament, izvršnu vlada i predsjednik, sudsku – tužiteljstvo i sudovi.

    Neformalni stup vlasti ona je medijska. Nju nadziru NGO (NVO) udruge… i „najdraža“ amba$ada. Ona je glavni stup vlasti koji usmjerava sve društvene tokove u BIH. Ona nadzire naše emocije, ona nas uvjerava koja naša suza je „pacifistička“ a koja „fašistička“.

    Tužiteljstvo i sudovi mogu privoditi ljude iz Izvršne i Zakonodavne vlasti. Dodik može biti priveden i utamničen od strane sudske vlasti u RS-u. Ona daje naloge. Ona je dala nalog i za uklanjanje prosvjednika od prije neki dan. Policija bez naloga sudske vlasti ne smije uklanjati prosvjednike.

    Tužiteljstvo je dužno sprovesti istragu i podići otužnicu(e). To ne čini niti parlament, niti vlada RS-a niti načelnik Banja Luke. Zašto onda strelice Davora Dragičevića idu prema izvršnoj i zakonodavnoj vlasti, a ne dotiču se zgrade Tužiteljstva?

    Zašto slučaj umjesto napada na organe koji ne rade svoj posao završava na političkim prijetnjama Dodiku?

    I kako to da sve s maksimalnom medijskom dozom prati političko Sarajevo?

    Isto ono Sarajevo koje i dan danas krije jedno mistično ubojstvo. Točnije, više njih. Slučajevi su to ubojstava koji nisu zanimljivi REŽISERIMA. Jer vlast u Sarajevu, još može poslužiti.

    No, zamislimo SUPRUGU JOZE LEUTARA, kako mjesecima stoji u Sarajevu, na kiši, u PROJEKTU „PRAVDA ZA JOZU“, kako ima potporu svih medija i ambasada, i kako prijeti SDA-u, kako BAKIRA naziva UBOJICOM, kako blokira grad, kako je hit na svim sarajevskim TV kućama, kako uz nju stoje tisuće, i kako se svaki pokušaj uvođenja reda u Sarajevu, na prostoru gdje stoje tisuće, smatra obračunom „MRSKOG REŽIMA“ s mirnim prosvjednicima.

    Možemo li uopće zamisliti takvo Sarajevo?

    Ne, Sarajevo kojeg plaćamo kao i Tužiteljstvo u njemu, optužilo je SUVOZAČA Joze Leutara, da je sam sebi podmetnuo bombu. Isto je to Tužiteljstvo koje u Banja luci Davor NE NAPADA.

    Paralela toj sarajevskoj bizarnosti od optužnice suvozaču koji je sebi sam stavio bombu, u Banja Luci bila bi da „režim“ Milorada Dodika optuži DAVORA da je ubio DAVIDA.

    Ta bizarnost se nama u FEDERACIJI već dogodila. Mi živimo daleko MRAČNIJI ENTITET. U Srpskoj se to ne može dogoditi.

    Ako prosječnog fana Davora Dragičevića u Federaciji BIH i šire upitaš o čemu se tu radi ovako će ti reći:

    Dodik je sigurno ubio Davida, Dodik ili netko oko njega, i sada Dodik čini sve da se ne otkrije Davidov ubojica, i zataškava to. Ako ga pitaš koji bi bio Dodikov motiv da ubije Davida, samo će ti reći kratko: NE TREBA NJEMU MOTIV, ON JE ZLO, DODIK JE „REŽIM“!

    Sad smo se vratili do ključnog ČETVRTOG STUPA VLASTI. MEDIJA. Mediji u FBIH su uvjerili građane da je DODIK ČOVJEK KOJI JEDE TUĐU DJECU, i on to, prema njima, čini ČISTO IZ DOSADE.

    Uzmimo da je prosječan FBH građanin u pravu oko Dodikove malicioznosti i ubilačkog nagona. Iako nije. Ali recimo da jest.

    Prosječan NGO mahač NGO zastava dakle pojma nema da je TUŽITELJSTVO u BIH odavno POD KONTROLOM NAJDRAŽE AMBA$ADE, i MEĐUNARODNIH STRUKTURA, i da ne postoji taj Dodik, koji bi spriječio Najdražu Amba$adu da ga privede, optuži i osudi, da oni imaju ikakve MATERIJALNE OSNOVE za to. Najdraža Amba$ada, optužila bi i osudila Dodika i za daleko manje stvari, kamo li ne za zataškavanje istrage o ubojstvu. Vrlo rado bi mu oduzeli politička prava i makli ga sa scene da im da sudskog povoda za to.

    Što je onda cilj strancima s PROJEKTOM „DAVVOR DRAGIČEVIĆ“?

    NGO PROJEKAT „Davor Dragičević“, MEĐUNARODNI JE PROJEKAT RUŠENJA MILORADA DODIKA. On služi za satanizaciju „režima“, i koristit će se još jako dugo. ZATO UBOJICA I NE SMIJE BITI PRONAĐEN. Jer NGO NARUČITELJIMA I REŽISERIMA TREBA OGORČENI OTAC. I NEPRONAĐENI UBOJICA. Ne treba im Davor koji je doživio pravdu. Treba im Davor koji uporno traži pravdu.

    NGO naručitelj, i Tužiteljstvo u RS-u pričaju istim jezikom. Naručitelj okom, Tužiteljstvo skokom. I u stalnom su kontaktu. Koordiniraju se. Zato Davor Dragičević ne napada Tužiteljstvo u RS-u i ne gađa njihovu zgradu jajima. Zgrada Tužiteljstva ne gori, iako je morala. Zašto? Zato što je Naručitelj tako rekao.

    A mi? Što smo to mi? Hrpa naivnih budala, iz sva tri naroda, s kojima se igraju, možda i spremaju za novi rat.

    Živimo u društvu u kojem strane sile naše političare ucjenjuju i prijete im, dok je zapravo LEGLO KORUPCIJE u samim njima.

    Netko je zaboravio PRAVNI SKANDAL desetljeća u BIH, zaboravili smo da je ČOVJEK/SLUŽBENIK iz U$ AMBASADE, nudio ZAUSTAVLJANJE OPTUŽNICE , optuženome za ratni zločin u zamjenu za osobnu korist?

    Svi smo glupi? Svi smo samo NGO masa?

    Nismo.

    Neki od nas znaju da je BIH jedina država na svijetu u kojoj sudstvo i Tužiteljstvo NISU POD KONTROLOM PARLAMENTA I IZVRŠNE VLASTI NEGO JE OHR OSMISLIO KOJI SAM SEBE IMENUJE I POSTAVLJA, I JEDINO ODGOVARA Njima. NAJDRAŽOJ AMBA$ADI I NARUČITELJIMA.

    Što ćemo na kraju s ubojicom Davida Dragičevića? Ne postoji sretniji i zaštićeniji ubojica od njega. On je prilično uvjeren, ma tko god on bio, da je cilj Naručitelja, da se projekt Davor, što više odulji, a Davidov ubojica možda nikada i ne pronađe.

    Poskok.info

  16. Сад прегледах Данијелов интервју ТВ1, доста коректно и професионално речено из угла једног новинара, доста и храбро због јасних порука на крају, знам да ће га напасти за неке констатације ови из власти, за друге неки из опозиције,наравно за неке јасне поруке и трећи из Федерације, што би отприлике значило да је био реалан.

    Оно што му ја замјерам, наравно нећу га напасти, али негдје на почетку интервјуа, све због искакања Станивуковића, рече како нема партија у позицији и опозицији са идеологијом, зато се ово овако стихијски дешава.

    За све друге је 100% у праву.

    Али, чињеница је да има у Српској партија са јасном идеологијом, то су ЗЕЛЕНИ показали од првог дана, па до задње кампање, кампање у којој смо једини водили позитивну и програмску кампању, све на основу наше идеологије.

    То Данијеле убудуће требаш свугдје да истакнеш, ЗАСЛУЖИЛИ СУ ТО ЗЕЛЕНИ.

    Ми водимо убијек идеолошки потковану, програмски јасну и коректну кампању, такву смо кампању јесенас водили и овдје на Фронталу, сви сте свједоци, за то смо чак били овдје и похваљени од неких коментатора.

    Значи, ЗЕЛЕНИ СРПСКЕ СВОЈИМ КОРЕКТНИМ ПОНАШАЊЕМ И ЈАСНИМ СТАВОВИМА ЈЕСУ ДОКАЗАЛИ ДА СУ ЈЕДИНА СВИЈЕТЛА ТАЧКА ПОЛИТИКЕ СРПСКЕ, доказали смо да се једини држимо идеологије и програма од првог дана појављивања у јавности, зашто то не рећи?

    Зато очекујем, не само од Данијела, него од свих добронамјерних новинара и часних медија да убудуће не сврставају друге партије у ИСТИ КОШ са господом из ЗЕЛЕНИХ СРПСКЕ.

    Нисмо ми господо исти, зато, не због нас самих, него због етике иновинарског ОБРАЗА, часни медији требају да ЗЕЛЕНЕ издвоје, да кад критикују оправдано друге политичке партије, бар да ставе у загради(ЧАСТ ЗЕЛЕНИМ СРПСКЕ), тачка.

    1. Твоји коментари се могу читати док не пређу у самопромоцију. Штета што нити један коментар не знаш написати без тога.

  17. БЕЗИМЕНИ,

    нема ту самопромоције, него чињеница, ово што ја пишем је партијско дјеловање.
    Не може се рећи како нема нико у Српској са јасном идеологијом, што би у преводу значило да се нико од партија не држи свог програма, уз веома коректно понашање, демантују такву констатацију ЗЕЛЕНИ СРПСКЕ.

    Једноставно је, моји ЗЕЛЕНИ су ванпарламентарна партија, ја нисам посланик, министар, или предсједник, па да на дјелу покажем како раде национално одговорни, писмени, храбри и хумани људи.

    Зато то морам стално да истиче, гдје год могу, у осталом што да не, други сваки дан лажу по медијима, па их ботови бране, зашто онда ја не бих подсјећао на 100% тачне чињенице?

    Да сам се прије десетак година, све као веома позната и ситуирана ванстраначка личност учланио у СДС, па тамо потрошио најмање 200.000 марака, колико сам уложио у формирање и досадашњи рад ЗЕЛЕНИХ, преузео бих СДС после пораза Босића 2010 године,тако да бих већ 2014 године сигурно био предсједник државе.

    СДС би командовао владом проводећи мој програм ЗЕЛЕНОГ ОДРЖИВОГ РАЗВОЈА, Република Српска би већ имала завршену једну стратешку грану привреде, то је производња,прерада и продаја здраве хране.

    До данс би се увоз хране и пћа десетоструко смањио, извоз истих десетоструко повећао(ЗА ТО БИ ВЛАДА И ОПШТИНЕ У ЗАДЊЕ ЧЕТИРИ ГОДИНЕ УЛОЖИЛЕ ДВИЈЕ МИЛИЈАРДЕ МАРАКА И САД БИ МИ ИМАЛИ најмање 50.000 нових радних мјеста у тој грани привреде.

    Под Ниџином командом увозни лоби не би могао одбити понуду Републике Српске, морали би улагати у производњу, па онда продавати овдје и извозити, умјесто што нам сад годишње узму двије милијарде са два радника заспослена у канцеларијама.

    СДСД би био највећа опозициона партија у Српској, ја сигурно не бих дозволио да се после пораза 2014 године распадну, напротив.

    Видиш како размишља неко ко се размује како се води одговорна национална полтика, мој безимени.

    Значи, ми смо БУДУЋНОСТ, нашом идејом, идеологијом, борбом за свој програм и коректним понашањем, заслужили смо дужно поштовање, не само од медија, него од политичких противника, као и од сваког грађанина Републике Српске.

    Зато очекујем да новинари и познате личности у свом јавном наступу увјек апострофирају ЗЕЛЕНЕ СРПСКЕ као једину свијетлу тачку у политици, као што ОЧЕКУЈЕМ ДА У БУДУЋЕМ ВРЕМЕНУ СВАКИ КОМЕНТАТОР ОВДЈЕ, СВЕ АКО ИМАЛО ИМА ВЕЗЕ НЕКА ПРИЧА СА ПОНАШАЊЕМ И КАРАКТЕРОМ ПОЈЕДИНАЦА И ДРУГИХ ПАРТИЈА, у загради увијек стави (ЧАСТ ЗЕЛЕНИМ), тачка.

    1. „Видиш како размишља неко ко се размује како се води одговорна национална полтика, мој безимени.“

      Видим, спичио си 200 000 да имаш партију у којој си и предсједник и једини члан, не јебе те нико ни 5%, једина активност је писање по Фронталу (руку на срце то си могао и џабе). Добро размишљање.

  18. За идеју безимени, за идеју Републике Српске као земље која ради као земље алпског региона, а има социјалну правду као земље скандинавије, потрошио бих и милионе да их имам.

    Да то хоће друге партије, не би нас овако изјебале од рата до данас, зато сам морао гурати идеологију која је препородила Европу у сваком смислу.

    Још увијек све имамо, територију над којом је српски народ власник, рссурсе, људски потенцијал, управо све као земље алпског региона, зашто онда не урадимо што су они?

    Видиш, да сам ја Вишковић, за четири године би направио неуништиив правни, приврддни, безбједносни, полтички и образовни систем, за осам би Српска била богатија од Словеније, јебига, то су раније могли урадити Иванић, Чавић, Шаровић, Босић, задњих година Додик, Џомбић и Цвијановићка, што нису??????????

    1. Земље „алпског“ региона су редом католичке земље и ова „држава“ са два ентитета ће ући у тај „регион“ када буде већински католичка. Наравно , оних других може бити само у траговима као у „лијепој њиној“.

  19. Не мора да улази у тај регион, него да ради као тај регион.

    Имамо територију, ресурсе, људе, изванредан програм ЗЕЛЕНОГ ОДРЖИВОГ РАЗВОЈА, искуства других.

    То треба дати правим људима да за ТРИ МЈЕСЕЦА УВЕДУ РЕД У ДРЖАВУ, те да се почне стратешки проводити Лазаревићев пројекат прве праве послератне обнове Републике Српске, тачка.

  20. Bauk kruži RS – bauk protesta zbog ubijenog mladica Davida Dragicevica . Sve sile RS sjedinile su se u svetu hajku protiv tog bauka, Lukac i Baja, RRTS, Doc. dr Predrag Ćeranic i srpski policajci…

    Gde je ona opoziciona partija koju njeni protivnici na vlasti nisu izvikali kao izdajnicku, gde je ona opoziciona partija koja nije naprednijim opozicionarima kao i svojim reakcionarnim protivnicima vratila natrag u lice prekor koji ih je imao žigosati kao prosarajevske i pronatovske?

  21. Posto se botovi prave budale,jos jednom da postavim.Hoce li se sve rijesiti ako majku Suzanu optuzimo da ima visko-sofisticirani uredzaj za prisluskivanje.

    Karan: …Ja sam zahvalan svojim komšijama, svaka im čast, znate…Slušajte molim vas imate li… mogu li ja smatrati da je došao kraj ovome…rešite to!

    Dodik: (ne čuje se)

    Karan Slažem se…

    Dodik: (ne čuje se)

    Karan: Slažem se…

    Dodik: (ne čuje se)

    Karan: Znate šta kad budem dolazio u Istočno Sarajevo da me primite u Istočno Sarajevo da se dogovorimo još oko nekih stvari

    Dodik: (Ne čuje se)

    Karan: Naravno… Iza Dana RS pa ću ja doći u Istočno Sarajevo u ovaj naš centar tamo …

    Za nevjernike:Uskoro preciscena verzija gdje se cuje i odgovori najmilijega.

    Molim objasnjenja.

Оставите одговор