Додик показао све уговоре о кредиту из Павловић банке

Предсједник Српске је ванредној прес конференцији показао спорне уговоре са Павловић банком. "Главни разлог за притварање лица у случају Павловић банке је чињеница, по њима, да уговор о мом кредиту из 2007. не постоји и да је тај кредит фиктиван и на тај начин је обезбјеђена имовинска корист за Милорада Додика", рекао је Додик данас […]

уторак, фебруар 16, 2016 / 12:45

Предсједник Српске је ванредној прес конференцији показао спорне уговоре са Павловић банком.

"Главни разлог за притварање лица у случају Павловић банке је чињеница, по њима, да уговор о мом кредиту из 2007. не постоји и да је тај кредит фиктиван и на тај начин је обезбјеђена имовинска корист за Милорада Додика", рекао је Додик данас на прес конференцији.

"Чак у тој одлуци се јасно наводи да је њихов гријех то што су хтјели да униште документацију, уговор о кредиту, депозиту и одлуку кредитног одбора", додао је предсједник РС.

Он је затим показао све спорне уговоре.

"Ја сам трагајући у својој архиви нашао уоговор од 14.05.2007. године. Кредит је пратио уговор о орочавању депозита (показао је и овај уговор), као и писмену одлуку надзорног одбора", рекао је Додик и додао да је Тужилаштво доведено у заблуду.

"Не осјећам се сигурно у Сарајеву"

Предсједник Српске каже да је спреман да да било какву изјаву Тужилаштву, али у Бањој Луци, али да неће ићи у Сарајево јер се тамо не осјећа сигурно.

Он је спомињућу, Суд БиХ , али и министра иностраних послова у СМ БиХ, Игора Црнатка којег је оптужио да је у САД тражио подршку за криминализовање Додика, рекао да се "освета сервира хладна".

"Нисам ја Република Српска, али јесам предсједник Српске", закључио је Додик.

Прес конференцију предсједника Додика директно је преносила Радио-телевизија Републике Српске, на којој вечерас у 20:45 можете гледати и дерби осмине финала ЛШ, ПСЖ – Челзи.



0 КОМЕНТАРА

  1. Sta je botovi? Cekate smjernice i iz jednog i iz drugog tabora? Bas me zanima u kom smjeru ce ici trolanje i jednih i drugih?!
    Koprcanje i novo krivicno djelo falsifikovanja? Ili mat u trecem potezu?
    Iskreno, previse mi je djelovao preplaseno i zbunjeno i naglasavao pecat. Zatim, nepostojanje ugovora u banci. Sve to ukazuje da nesto nije uredu sa ovim papirima. Ne tvrdim, samo na glas razmisljam. Sa druge strane, ako su ovo ispravni ugovori ko ce platiti odstetu Pavlovicu? Da li je tuzilastvo toliko politicki instruirano da pravi greske koje ce im se obiti o glavu?
    Kako god, mislim da je sve lako dokazivo. Ni jedna ni druga strana vise nemaju povratnog puta. Vidjecemo uskoro ko je donji. Do tada, botovi svih boja opletite

  2. Ova Bajbunonanija se, doslovno, svodi na sljedeće – budući optuženik je izašao pred novinare i još jednom kazao kako nije istina to za što će ga tužiteljstvo teretiti.

    U redu – evo, ja vjerujem Bajbunu – sve je uredno – ali Bajbun nije taj koji je sudija i taj koji odlučuje da li je sve po zakonu ili ne – to da li su papiri falsifikovani ili ne – to odlučuje tužilaštvo i dalja sudska istraga ukoliko tužilaštvo ocijeni da ima elemenata za optužnicu. A, to, otkuda novac i pokriće za vilu – porijeklo istog – to je, prije svega predmet istrage, a ne dva “papira“ koja je “pronašao“ tek pošto su mu uhapsili pajtaše.

    Toliko.

  3. O, pozdrav Račiću! Veliki, iskreni.

    A, imao bih vam ka*sti mnogo lipih stavri, al ne smim.

    Kažu, nisam gledao, pacov izašao , onako kao pacov, ne po funkciji glavnopacovskoj, nego kao stravoraš, velićine xxxxxL.

    Funkciju je proždrljivac oglodao, požderao i sada, videći oko legla pacovskog razapete pacolovke , od fobije za bezvrijedni život u kojem mu je glavni cilj bio da se preždere, preloče i sve na što naidje da prosiječe, sasiječe, da odvuče u smrdljivo leglo , da opogani, opacovi, uništi, otruje, zatruje, zaciči, zasmrdi,….

    I, ende, the end, koneeeec, kraaaaaj, nema višeeeeee.
    Dolijala pacovčina ….

    A, sada , Crnadak, tebi se obraćam. Direktno ti je, pročitao sam, izrekao prijetnju.

    Shvati to najozbiljnije. Neka ti Vukelić bude primjer, i njegova djeca.

    On je to rekao, on je na to spreman. Nemoj to da ignorišeš.
    Da imamo predsjednika ubicu , masovnog ubicu, znamo, sada je i zaprijetio, dakle, nema dvojbe, taj je.
    Ubija izgladnjivanjem, cijeli narod , osim one u pacovskom leglu, ubija i nerodjene, otvorenu prijetnju , atak na tvoj život ne bih olako shvatio.
    Da je zakona, za prijetnju bi odmah bio uhapšen…

  4. Umjesto, manijak da izadje na bilokoju stopu Srpske, da klekne, poljubi zemlju, i izvini joj se što ju je opustio i sa svojim razbojnicima poharao,

    da se izvine i onim kostima u zemlji koji su krv proljevali za otadžbinu svoju i potomke svoje, za slobodu i čast njenu,

    da se izvine svima koji su pobjegli ispred mača bijednikovog,

    da se izvine i hiljadama nezaposlenih kojima je oteo pravo na posao-na život, koji nisu imali s čim sami da se hrane, nisu se ženili, ni udavali, nisu radjeli djecu,

    da se izvine onima kojima je zabranio da se rode

    Da se izvine Vukelićevoj djeci, i djeci svih Vukelića ,

    Da se izvine Vulićima,
    pokradenim, poharanim, izlaganim, zaduženim,
    borcima, invalidima, … i svima nama koje je vrijedjao, ismijavao, oalovažavao nas, pljuvao nas, gladnima, bolesnima, ….svima, svima….

    I rekao:
    Evo me, kriv sam, prekriv, sva voda planete ne može da sapere grijehe moje,

    Vi imate jedini pravo da mi sudite, satirao sam vas i zatirao,
    SUDITE MI !

  5. Ko sad ruši sve moguće institucije RS? Zamislite Angelu Merkel koja koristi javni servis da bi uputila mafijaške prijetnje nekome od njemačkih političara?

    Zamislite šta bi se desilo u bilo kojoj evropskoj zemlji da predsjednik iznese ovakvu prijetnju nekome?

    Ista ta fukara je dva mjeseca prije izbora otvoreno govorila o ubistvu na lokalnoj TV u Sokocu. Pa to nema ni u Sudanu. Predsjednik, otvoreno, na TV, govori o ubistvu i nikome ništa. Predsjednik koji prije svake istrage kaže kako niko iz SNSD-a nije ubio Vukelića – i nikome ništa.

    Jedini način da fukara ostane na slobodi jeste da ubijedi narod u feudu u kojemu predsjedava da je mafijaško uređenje države poželjno; da je najbolje moguće rješenje. To mu, za sad, uspijeva.

  6. Vi pojedinci ste zaista nevjerovatni.
    Predsjednik svake države bi trebao, po meni, jednom u 2-3 mjeseca da se „pravda“ narodu za navode. Da budem iskren sumnjao sam u regularnost kredita, pogotovo što je bio fiktivni, ali danas sam očigledno razuvjeren. Spominjanje nekog pečata Vlade RS i moguća zloupotreba je od starta bila budalaština i podvala za narod ali nisam htio da komentarišem jer smatram da ovdje ima mnogo pametnih ljudi koji znaju da kada se uzima kredit makar na jednom mjestu mora biti garancija poslodavca, pečata, potpis ovlaštene osobe itd. Gospodin Dodik je dobio definitivno regularno kredit i nije prvi ni poslednji koji ga uzima i koji ga vraća. Nije mi samo jasno šta će do sad već bogatim ljudima gomilanje tih nekretnina i vila ali dobro, njihov problem ako je to problem uopšte.

    Međutim mene brine nešto drugo ovdje. Gospodin Dodik je „optužen“ za mnoga djela od strane opozicije tokom zadnjih 2,3 godine i sad i ja polako počinjem da sumnjam u iskrene namjere opozicije je li ovo borba protiv trenutne politike ili Dodika?!?Ja lično ne podržavam borbu protiv odluka pojedinca koji ima legitimno pravo da ih donosi, protiv politike svakako.

    Postavlja se pitanje da li je javnost i narod Srpske slagana od strane opozicije vezano za ovaj kredit i što je najgore ljudi su jednim dijelom zbog ovog slučaja u zatvoru iako oni imaju još tačaka koje ih terete.

    Postavlja se pitanje šta još nije „išlo“ u optužbama opozicije protiv Dodika i mislim da je red da svi znamo ko nas laže a ko je u pravu.
    Nekako posle ovog danas postajem „sumnjičav“ u sve. Bio sam takav optimista kad su krenula hapšenja, a danas već ne znam šta da mislim. Sumnjam da je na sceni politički progon. Nadam se da će me neko argumentovano demantovati.

  7. Ko misli da je kod nas pravosudje nezavisno, na svim nivoima, taj je budala.

    Medjutim, jedno je sigurno, svjedocimo borbi prsa u prsa. Dodik se nece sam uhapsiti. Ako ga ne uhapse u narednih 15 dana, te ako u narednih par mjeseci ne pohapse odgovorne za najvece afere SzP ce postati statisticka greska. Sto vecu halabuku dizu to ce pad biti bolniji ako ne dovedu ovo do kraja. Igraju se prljave igre sa obe strane, ko ce se vise iskaljati vidjecemo.

  8. Na sceni je politički progon od strane političkih evnuha (SzP-a) koji gledaju da se riješe samo Dodika, a da ne dodirnu velike ribe koje bi, poslije Dodika, trebalo da muzu onako kako ih je muzao Dodik. Ako pored zgrade od 10 spratova u centru grada, BIB-a, Birča, BS-e, Bobara……jedino pominju kredit za vilu, onda je u pitanju politički progon.

    Jedino mi nije jasno zašto provlačiš tezu da je kredit legalan – iz aviona se vidi da nije.

    Jedini problem u čitavoj priči je to što ga SzP tuži za najmanje moguće lopovluke u koje je umješan i to je dokaz da je u pitanju politički progon.

  9. podv0r,16.02.2016. 14:17:53

    “Sta je botovi? Cekate smjernice i iz jednog i iz drugog tabora? Bas me zanima u kom smjeru ce ici trolanje i jednih i drugih?!“

    Васковић је објавио блог о данашњим догађајима. Телалук то тренутно проучава и слиједе њихови коментари.

  10. O, Srbija ima živuće velikane, Dušana, Kovačevića. Sinišu Kovačevića, …glumaca, muzičara, …, dakle, umjetnika koji su stali na stranu svoga naroda, ali mi, jadjena nam majka….
    Svi junaci nikom ponikoše….
    Svi ukaljaše obraz , prodadoše obraz, postadoše papci režima, kvislinzi, ili mukom ćute , kukavički….

    Čast izuzecima koji se mogu da izbroje na prste jedne ruke….

    Ja odavno govorim da je za nas najbolja opcija okupacija nekog stranog okupatora….Dušan je dodao , kulturnog okupatora. Slažem se kulturnog….
    Ovaj naš domaći okupator, našega imena, em je sirovina,( da je bar polupreradjevina)
    em je primitivan, em tirarin i terorista van konkurencije u našoj istoriji…., em bezgranično pohlepan, em gazi sve redom: i mrtvo, i živo, i nerodjeno… Iza sebe ostavlja sprženu zemlju bez igdje ičega, i igdje ikoga….

  11. Oni o vili?
    Pa , neka ima vilu, šta je jedna vila? I neka je kredit valjan, recimo….
    To su sve minorne stvari, ali smeće se nije dalo zaustaviti. Spržio je sve redom, i materijalno i demografski.

    On je jedini predsjednik na planeti koji maše papirima i ugovorima, umjesto da nahrani narod, umjesto da otvori radna mjesta, da sam kazni sve oko sebe kriminalce….
    On je naše najveće zlo,ne branim nikoga ni s druge strane rijeke, iz SzP, i medju njima ima šljama.
    Ukoliko mi nemamo poštenog čovjeka, čovjeka s obrazom , patriotu, humanistu…. čovjeka kojem je jedini cilj usrećiti ljude sve, bez razlike na vjeru, naciju, stranačku pripadnost, da ljudi imaju posla, da su zadovoljni, da u dnevniku ne gledamo gromadu smetljarsku , fukaru koja nas je opljačkala kao svi okupatori zajedno, nego da dvadeset godina poslije rata gledamo kako nas gazi e, pa onda ništa….
    Neka nas nema….

  12. BigerUUUUUUUU, rudonja bi dao sve da je na Boranovićevom i Govedaricinom mjestu, da mirno spava….
    Oni mirno spavaju, ne čekaju da im SIPA pokuca na vrata.
    Rudonja ne smije ni otići popišati se bez dugih cijevi.
    Život mu ne valja ni pišljivog boba.

    On definitivno odlasi, dolaze po njega oni koji su ga dovezli.
    Kako?
    kroz plafon kao po Bin Ladena, gadafizacija, sadamizacija, meni nije bitno.
    Najvažnije je da on ide, da je gotov, da je sam sebi presudio još onda kada je pristao da sjede na tenk i dodje po Poplašena.
    Poplašen je slobodan čovjek, nekidan sm ga vidio u BL, hoda. To rudonja neće doživjeti.
    Slobodnom nogom taj više neće kročiti, nikada , nikada.
    To je sam izabrao.
    Tražio je više od pluga i brnače.
    Šta bi sad dao da je na mjestu Poplašenna, Govedarice, Borenovića,…

  13. Nije smeće moglo da zapapkari Dušana Kovačevića, Sinišu Kovačevića.
    Nema te cijene kojima je mogao njih da kupi…
    Kupio je emira, nepastire, čeraniće i ćeraćemose još. kesiće , kecmanoviće…..
    Ali Dušana Kovačeviće , NE.
    A, nije da nije pokušao…. Dušan nije na prodaju, za sva blaga ovoga svijeta. ni Siniša. …. Hvala im za to!

    Hvala . junaci!

  14. Ono što mi je odmah privuklo pažnju za sam izgled Ugovora o kreditu. Isti izgleda kao da je prije pet minuta odštampan, a ne da je star čak 9 godina. Drugo i mnogo važnije je Dodikovo pokazivanja Ugovora o depozitu. To je ključ svega. I tu ga zapravo Tužilaštvo i čeka. To je dokaz da je donio gotovinu u banku i položio istu na račun, a Banka je na osnovu toga izdala ugovor o depozitu. Prema tome, sam je sebe još više uvalio u probleme jer je javno potvrdilo ono za šta ga Tužilaštvo očigledno i tereti, a to je krivično djelo pranje para. Sam Ugovor o kreditu iz 2007. godine u cijeloj priči je manje bitan. Na kraju moram i da pitam: otkud njemu odluka o odobravanju kredita? Otkada to naše banke dostavljeju klijentima svoje interne i strogo povjerljive dokumente?

  15. Pa Pavlovic i njegovi saradnici su uhapseni i u pritvoru su radi togao sto nisu mogli opravdati Dodikovih 750,000 EUR iz 2007 god. Postavlja se pitanje kako oni nisu znali za taj ugovor, i da ga iskoriste u vlastitu odbranu?. Dokumentacija se u bankama po zakonu cuva najmanje 10 god.Gdje su zavrsili dokumenti o Dodikovom kreditu, i zasto ih nema. Ako je sve cisto, ko je unistio dokumente. Dalje, kakav je to covjek Dodik da pusti Pavlovica i ostale da budu uhapseni i zatvoreni ? Zasto s tim ugovorom nije izasao odmah u javnost. Dalje, zasto ugovor iz 2007 god. nije registrovan u Centralnoj banci, kao sto nalazu pravila? Dalje, sta ce ugovor iz 2008 god. (i on nije sporan) ako je vec postojao ugovor iz 2007 god. ? Dalje, zasto Dodik pokazuje neku srednju stranu ugovora, gdje nema potisa, a ne pokazuje ni prvu ni zadnju? Vidi se da je namjerno otvorio neku srednju stranu. Dalje, zasto taj ugovor odmah ne da SIPI i time spasi ljude tamnovabja, kakav je to covjek? Zasto uz sve to, ako je cist kao sto kaze, istice da nece ici u Sarajevo? Cega se boji ako je cist? Eto mu prilike da svim protivnicima (pa i meni) tim papirom zacepi usta. Prema tome, dragi moji, Dodik ocigledno mase nepostojecim ugovorom ili, sto je vjerovatnije, ugovorom koji je s nekim iz Banke naknadno potpisao pod tim datumom iz 2007 god.i kojim se samo jos vise moze ukopati. Taj ugovor niko od bankara nije smio ni pominjati (a neko od njih ga je morao potpisati) jer su znali da je falsifikat, i znaju da ih njegovo pominjanje moze samo jos vise uvaliti u probleme. Dodik, covjek bez skrupula, sada je u stanju da druge ukopa da bi sebe odbranio. On ce izaci cist jer ima pokrice za novac kojim je placena vila, a najeba..e bankari sto nisu proveli krefit, sto nemaju o tome zapisnik, sto kredit nisu prijavili Centralnoj banci. Mozda je to i nagodba Dodika sa bankarima, ali je malo vjerovati da neko od njih nece propjevati i reci istinu. Istrazni zatvor je jeb..na stvar i tu se ljudi brzo i lako otkrave. Mislim da pravo sijelo tek pocinje. Zivi bili pa vidjeli.

  16. ZLOUPOTREBA SLUŽBENOG POLOŽAJA

    Previše njih se žari i pali na papire, zato ja neću. Nešto drugo meni je tu zapalo za oko. Suštinskije!

    Šema izgleda ovako: podigneš kredit; kupiš vilu; izdaš vilu pod kiriju Ambasadi Izraela; kirija ne da pokriva ratu kredita, nego ti još pretekne para i za džeparac. Krajnji rezultat: Vila ti ostane džabe (mjesečne zakupnine otplatile rate kredita) plus džeparac jer je mjesečna zakupnina bila čak i nešto viša od rate kredita.

    Eto mi smo svi budale, ne umijemo podići kredit, kupiti nekretninu, zakupninom od nekretnine vraćati kredit, na kraju nam nekretnina ostaje džabe. Plus džeparac.

    Samo mi nemama za savjetnika Arija Livnea, uticajnog Jevreja, niti možemo zlopotrijebili poziciju predsjednika Republike Srpske da ucijenimo Izraelce da od nas iznajme vilu po cijeni koja pokriva ratu kredita; i još ostaje za džeparac.

    Predsjednik RS, u vremenu dok vrši tu funkciju, svoju nekretninu nije smio izdati pod zakup stranoj ambasadi jer je to ZLOUPOTRENA SLUŽBENOG POLOŽAJA.

    „Jesam, mutjk’o sam, maaalo“ rekao bi Srećko Šojić.

    P.S. J…o istražne organe ako oni nisu skontali ovu prejednostavnu šemu!

  17. „Ne vjerujem da je Dodo postavljao privatnu arhivu na net.“

    Ex,
    zbog svoje „privatne arhive“ je Milorad Dodik sazvao konferenciju u Palati predsjednika, koju je u direktnom prenosu RTRS prezentovao „svekolikom pučanstvu“.

    Tamo je, u službenom prostoru, na javnom servisu, mahao svojom privatnom arhivom dokazujući nevinost sebe kao privatne osobe.

    Zar onda nije logično očekivati da je te dokumente, zbog kojih je upregnuta sva mašinerija, kao dokazom njegove nevinosti, dao skenirati i podijeliti novinarima da vide o čemu je govorio?

  18. Karabaja,17.02.2016. 08:01:46

    “Predsjednik RS, u vremenu dok vrši tu funkciju, svoju nekretninu nije smio izdati pod zakup stranoj ambasadi jer je to ZLOUPOTRENA SLUŽBENOG POLOŽAJA.“

    Добро напредујете.

    Изгледа да ће нам опозиција доказати да је једини Додиков гријех то што има подстанаре!!?!

    Не знам или бих се смијао или плакао…

  19. SIMO – NE BANALIZUJ

    Presjednik entiteta iznajmio je svoju vilu Ambasadi Izraela, za vrijeme trajanja mandata i koristeći položaj predsjednika RS, kao i veze svoga zvaničnog savjetnika (člana Kabineta predsjednika ) Arija Livnea.

    TO JE K.D. – ZLOUPOTREBA SLUŽBENOG POLOŽAJA I OVLAŠTENJA

    P.S. Ja sam u jednini, nemaš potrebu da mi persiraš; niti sam trudan niti sam stariji od tebe.

  20. Док чекамо скениран уговор, засад је, чини ми се, Н1 објавио најквалитетније слике.

    http://rs.n1info.com/a135227/Svet/Region/Dodikov-ugovor-sa-Pavlovic-bankom.html

    Иначе, пред крај конференције је нека треба прва пришла Додику и мобилним више пута усликала све папире. Можда неко зна за који медиј ради или је можда на Твитеру објавила.

    Од 24. минута, мада су овдје исјекли доста: http://rtrs.tv/av/pusti.php?id=57062

  21. Politika u RS se svela na pitanje čija će laž, glupost, kriminal i primitivizam biti ubjedljiviji…prazna, a nepopravljivo štetna priča, i jedne i druge strane. – Ukoliko “strane“ uopšte i postoje?

    Ili je u putanju borba dva mafijaška klana koji potenciranjem sitnim aferama zataškavaju milijarde iznesene iz zemlje ili je u pitanju jedan klan podijeljen u dvije naizgled suprostavljene opcije kako bi robovima dali nadu da se nešto može izmijenti – kako bi robove držali podalje od ulice.

    Neshvatljivo je da se pored BIB-a – pored svih drugih afera – čitava priča opozicije vrti oko j-nog kredita.

    Jednostavno, ne postoji opravdanje za takve stavove opozicije. Ukoliko govorite o pravnoj državi, a ne o Sjevernoj Koreji, kako ste danas, patetično, izjavili u medijima, onda koristite instrumenete pravne države u pravnom, a ne u političkom kontekstu.

    Ukoliko se bavite sitnicama, a ne prioriteima/milijardama, vi se nalazite u okviru politizacije prava. Po svemu sudeći, opozicija nije ništa drugo nego produžena ruka malo zajebanijih igrača od Dodika. Dodik će se ispostaviti kao kolaterala i opravdanje za pokradene milijarde u RS i BiH.

  22. Ma. što tip reče nekoliko puta, lažu i petljaju…. Čovjeka su raspametili dibidus, što nije bilo teško jer je proces raspamećivanja bio u poodmakloj fazi….

    Inače, oni koji lažu i petljaju , ako nisu izdajnici, ono su nedobronamjerni prema Srpskoj, koje još ima, mada u tragovima, ali i to je nešto, a ta nedobronamjernost se o glavu razbija onima koji žive, bolje reći, pate u ovdje.

    Teško smo izlazili s njim nakraj poluraspamećenim, ali makar nam je pjevao, ponekad je i lupnuo pokoju bistru.
    Kako ćemo sada , pitam ja vas , s njim ovako dibidus raspamećenim?

    Nema ništa od pjesme, nema šanse da ponekada lupne pokoju bistru.

    Kažu ima savjetnika puno, zapošljavajte ih još toliko, da nam se ne rugaju oni koji nas ne vole na koga srpstvo spade…
    Neka mu dadnu koju „veselu“ tabletu, da ne izgleda ovako jadan i čemeran, da glas ne drhti kao u lopova kad ga policija nadje da obija trafiku….

    I, još nešto, Amerika i Obama poslali protestnu notu ko se usudio da zatvara njihovog gradjanina…. uglednog gradjanina, uglednog bankara Amerike.

    Meni ništa ne ostaje nego da podržim predsjednika, legalno izabranog.

    ŽivJeo naš predsjednik!

  23. Obaviještava se cijenjeno pučanstvo da, drug precjednik više nije naš drug!
    Ključni razlozi razdruživanja:

    1) Odustao od referenduma;
    2) priznao da je opozicija bila u pravu i to nije negirao ni jednom do danas;
    3) dao svima do znanja da od njega ništa više ne zavisi, nego da sve zavisi od opozicije i time srozao svoj ugled u javnosti a samim tim je ugrozio i partijske interese.

    Naći ćemo mi pravog druga precjednika da bude drug precjednik.

  24. Симо П. Ороз,17.02.2016. 10:52:13[1606
    http://rs.n1info.com/a135227/Svet/Region/Dodikov-ugovor-sa-Pavlovic-bankom.html
    Vidi,Simo,jos mu plavi prsti od mastila.Uhvacen k´o macak nad vrucom pitom.
    Zbilja bog me ubio,ako ga Simo nije nagovorio na ovu glupost.(Simic P),samo da bi dokazao nekima na Frontalu da nije vjeciti gubitnik,svakodnevni.Jadan, za jedan dan „pirove“ pobjede,uvali „vodzu“ jos vise.
    A sto nam Simo ne objasnis odkud mu 1,5 mil?

  25. Препоручујем топло сервиране нон-кинеске пословице:

    „Није мајка клела сина што је муљао с кредитом, већ што се вадио.“

    „Ко предсједнику Српске( Поплашену) јаму копа, сам у њу пада.“

    „Ко са странцима тикве сади, о главу му се обијају.“

    „Ко игра за ‘службу’ и занемарује тактику, завршиће каријеру у нижеразредном вратнику.“

    „Dodik Dodici Bosic est.“

    „In SRNA (et RTRS) veritas.“

  26. Mr Biggy,17.02.2016. 15:28:26[160678]

    Ето, оптужише га за погрешно кривично дело.

    Није ни чудо, кад знамо ко је министар.

    Tvoji komentari su toliko poglupi da je smijesno ista reci.
    „njega“ jos niko nije ni optuzio,polako docice na red.

    Mislim,s obzirom na kvalitet tvojih komentara,je bacanje para i tih desetak pfeninga kolkio dobijes za jedan upis

  27. Osim što je jasno vidljivo da Odluka nije stara više od 9 godina, pažnju mi je privuklo još nekoliko stvari. Prvo, u Odluci o odobravanju kredita je navedeno samo ime i prezime klijenta i mjesto stanovanja (Milorad Dodik iz Laktaša) bez osnovnih identifikacionih oznaka (ime oca, JMBG i dr.). To naravno nije u skladu sa propisima koji regulišu bankarsku oblast odnosno područje odobravanja kredita. Drugo, nije navedena ni namjena kredita, vrsta kredita, klasifikacija kredita što takođe nije u skladu sa zakonom. Treće, sve odluke koje se donose u bankama (izuzev ako istu nije donio direktor banke) donose se poštujući tzv. princip „dva para očiju“. U slučaju odobravanja kredita svi članovi KO su dužni da potpišu odluku. Ovu odluku je potpisao predsjednik kreditnog odbora što takođe nije u skladu sa zakonom. Postavlja se pitanje šta se desilo s drugim članovima KO. Zamislite samo situaciju kad bi samo jedna osoba potpisivala odluke, kakve bi zloupotrebe postojale. I na kraju, s obzirom da sporni kredit nije evidentiran u Centralnoj banci, nema ga evidentiranog u bazi banke, a nema ni papirnate kopije (ugovori o kreditu se čuvaju trajno, a ne pet godina), pa postavlja se pitanje koliko je takvih kredita Mile podigao. Realno postoji mogućnost da je on podigao više takvih kredita za koje se uopšte ne zna. Ne bi se možda znalo ni za ovaj da radnik banke nije dostavio dokumentaciju o njemu.

  28. „Tvoji komentari su toliko poglupi da je smijesno ista reci.“

    Обзиром да су овде углавном све смешни ликови, немам коме писати опширне опсервације.

    Обзиром да трају и настају нове и нове теорије, једна од њих је да, кад већ не пролази прича око кредита, онда неке друге оптужбе. И тако довека. Морамо исмејавати. Ја се само добро за*ебавам.

    Са друге стране, оптуживати неког да је плаћеник, помало је дегутантно и надасве глупо.

    Имамо тумаче уговора, докторе које вулгаризују латинске изреке…драго ми је да сам глуп за такву екипу.

  29. Mr Biggy,17.02.2016. 22:29:22[1607
    Имамо тумаче уговора, докторе које вулгаризују латинске изреке…драго ми је да сам глуп за такву екипу.

    I tebe,koji se samo zajebavas.
    Nema vise zajebancije prika.Nema vise ni praviti se glup.I pored svih nedostataka i jednih i drugih,moraces se opredjeliti.Ebo te i tito i nesvrstani.
    😮

  30. Браво, Карабаја…за нијансу више читаш од осталог телалука, зато си ваљда пи-ар.

    И то је била иронија, јер је овај наш министар до јуче подизао оптужнице. Док кловна неко није удатио по ушима. Честитам још једном.
    ————————————————————————————-

    Морам признати да не знам због чега је оптужен. Како би знао? Приведен па није приведен, па је креда из 2008., а не 2007., па су чак сад два кредита…

    Јуче су се износили милиони из Бобара у врећама, данас се хапси Шавловић, док се руши Банка Српске. Павловић је колатерална штета бесомучне хајке на Додика.
    ———————————————————————————-

    Опредељен сам за даљу добру зајебанцију. Ликови су пресмешни, недостојни ангажовања 2% ганглија.

  31. Слажем се, Симо је једини квалитетнији од мене.

    Али твоји неуспели покушаји да по навици неку расправу развучеш у недоглед остају без резултата. Па те класификације, трачања о идентитету…најјадније што постоји на овом Фронталу.

    Незанимљив…момак, гониш на два фронта против неког ко се зајебава.

  32. Mr Biggy,18.02.2016. 00:05:13[160726]
    I nemamo nikavu raspravu.
    Али твоји неуспели покушаји да по навици неку расправу развучеш у недоглед остају без резултата. Па те класификације, трачања о идентитету…најјадније што постоји на овом Фронталу.
    To se uci ,ovakve recenice na casovima trolovanja.
    Незанимљив…момак, гониш на два фронта против неког ко се зајебава.

    Ne znam uopste o cemu pricas.Zovi sefa Simu,reci usla voda u usi.

  33. Hahahahha, bigerU moj, muči te cakani što ti je car kod duvara.
    Onome koga ne interesuju stavovi i mišljenja , što ti reče glupih, pa što ćeš ovdje, što nas čitaš. komentarišeš….
    Izuzetno mi je drago što ti je čika prijedor , kost u grlu.
    Znači, čitaš, itekako te diraju slova moja.

    Nije valjda da nemaš omiljenu literaturu, da nemaš s kim prošeteti, da nemaš koga povesti za ruku, nekoga grliti i ljubiti….
    A, ti svoj život traćiš ovdje, na Frontalu, i frontalovcima,.
    Zašto?

    Od straha, bigerU.

    Znači, naša misija daje plod.
    Pozdrav mome bigerU. I da znaš, radujem se kad te vidim ovdje. Znači, naš trud nije uzaludan.

    Za dom spremni, Bigeru moj.
    Voli tebe tvoj čika prijedor.

    Zbog vremena koje mi poklanjaš.

  34. A, ovaj na slici, kao da je sve svoje sahranio. Izgubljen , pocrnio kao zemlja koju je orao. .
    Da je imalo imao mjere, mirno bi spavao. Ali, fukara, bijednik, u svakom pogledu, ne zna kada je dosta.
    Da je ukrao jednu milijardu, mogli bismo podnijeti.
    Da je on sam krao, i to bismo mogli podnijeti.
    Ali sve oberlopove iz njegovog pacovskog legla , nismo mogli .

    Da smo mogli da biramo atomska, ili on, dakako da bismo bolje prošli sa atomskom. Ona bi pogodila jedno mjesto, to mjesto sravnila sa zemljom, ali ovaj sravni cvaki cm napaćene Srpske, a posljedice njegove monstruoznosti će biti ništa strašnije nego one hirošimske.
    nikada više nas neće biti onoliko koliko jnas je bilo kada su ga iskipali nato tenkovi u BL.

    Posijao je sjeme bijele kuge i njene posljedice su trajne., nenadoknadive.
    Uništio nas je kao kada gubar ili požar unište šumu koju su ljudi njegovali i čuvali stotinama godina.

  35. Koliko sam shvatio, scenario koji zagovara tužilaštvo BiH i opozicija u Srpskoj: Dodo je Pavloviću donio milion i po u kešu, istres’o mu pare iz vreće na sto. Ovaj je izvršio konverziju u evro i prebacio evre na ime kupovine vile na Dedinju. Onda je Pavlović, iskusni američki perač para, nakon godine dana nazvao Dodoa i rekao mu – slušaj Dodo zajebali smo stvar, ajde da ja tebi ipak odobrim kredit. Ti kredit vraćaj a ja tebi da vratim onih milion i po keša, tebi će trebat za kampanju. Dodo uzeo kredit a milion i po potrošio na kupovinu glasova 2008. godine. Ili je možda Dodo nazvao Pavlovića i objasnio mu da mu treba lova za kampanju i da mu odobri kredit koji će vraćati kirijom koju mu Jevreji svaki mjesec uplaćuju za zvoju ambasadu u BGD. Dakle, imamo milion i po keša kome ne znamo porijeklo.

    Desetak godina kasnije, na sceni je pokušaj pravdanja ćitave kombinacije falsifikovanjem niza dokumenata i obmanjivanjem nadležnih organa i javnosti.

    Drugi scenario je da je dobri Dodo našao jeftinu kuću u BGD i da ju je kupio na kredit jer nije imao para i da sada taj kredit, kao svaki drugi pravi domaćin – uredno vraća.

  36. Ostavite se više gluposti oko toga odakle Dodiku milion ipo paraka. Negdje kada je Dodik počinjao sa politikom u imovinski karton je upisao 10-ak stanova u BG što je kupovao dok je imao preduzeće. Prije nekoliko godina on to ništa više nema u imovinskom kartonu. Tri stana u BG vrijede milion maraka i šta je tu problem dokazati odakle mu milion ili dva za depozit?!?
    Iskren da budem ja sam sumnjao da Dodik nije čist oko kredita i da je konačno krenuo obračun od vrha sa kriminalom. Posle konferencije za novinara i pokazivanja ugovora o kreditu sam demantovan činjenicama i dokazom.

    Nekako posle svega mislim da opozicija koristi lošu strategiju u borbi za vlast koja je prerasla u ličnu borbu pojedinaca. Sad sumnjam i u one snimke i potplaćivanja od strane Vukanovića da dođe do nekih dokaza. Još mi je simptomatičnije da se posle toga Radišić predao i otišao u zatvor a imao priliku da se osveti Dodiku. Pitanje je zašto to nije uradio ako ga je ovaj prevario?!?

  37. Е мој велики брате. Па кад је имао паре у Београду и станове набављене из кредита зеленог плана, што онда не плати из Београда, што оде до семберске равнице? А да си хтио да погледаш уговор са пресице било би ти јасније, али није моје да причам, има ко ће.;)

  38. Тзв. Велики брате, тих станова одавно нема у имовинском картону. Тврди да је имао шест, а сада само један. Гдје је потрошио новац? Није ни тврдио да има кеш. Сумњам да су те паре нестале. Право је питање: гдје су? Јер ту су и остале.

  39. Тзв. Велики брате, тих станова одавно нема у имовинском картону. Тврди да је имао шест, а сада само један. Гдје је потрошио новац? Није ни тврдио да има кеш. Сумњам да су те паре нестале. Право је питање: гдје су? Јер ту су и остале.

  40. Mene zaista ne zanima gdje su Dodikove privatne pare. Ima pravo da ih troši gdje hoće i kupuje šta hoće. U tuđi novčanik neću zavirivati.

    Ja sam samo želio da kažem da je ovo toliko otišlo daleko da se politički rat pretvorio u rat pojedinaca na ličnoj bazi. Opozicija sa ovim neće uraditi zacrtano jer ne daje rezultate. Treba se fokusirati na druge temem, a tema koliko hoćeš.
    Zdravstvo grca u dugovima, PIO u minusu 300 miliona, siva ekonomija nikad „sivija“, državne firme počele da eskiviraju plaćanje doprinosa, ni jedan ugostiteljski objekat u državi ne izdaje fiskalni račun. Toliko kompromitujućih tema za adekvatnu političku borbu.
    Ako se ovim tempom nastavi opozicija vs vlast neće izaći na dobro.
    Evo ispade da branim Dodikove stanove, ali postaje malo besmisleno sve to.

  41. Ne interesuje ni mene Dodikove privatne pare, ali, na veliku žalost naroda u RS, Dodik nije privatno lice nego institucija predsjednika – dakle, nešto što je bitno opšte, a ne privatno.

    Tako da ne postaje nimalo besmislena čitava ova priča – jedino što je besmisleno u čitavoj priči jeste to što opozicija doslovno brani Dodika tako što ga vezuje za najsitnije moguće afere u regionu. To je znak da je ovaj proces politički, a ne pravni.

  42. Не интересује ни мене ђе су Додикове приватне паре (плата председника4-5хиљада мјесечно)!
    ,а хацијенде, виле, скупи аутомобили,ИгокеЈа, воћњаци, дјечији милионски кредити…,????

    Упс, вриједан чоек, радио, па зарадио, а не ко ови борци и инвалиди, нерадници једни који мисле да је Република Српска Елдорадо…аааа тобож’ министре Савановићу??!!

  43. Hm, pogledao sam BNTV dnevnik, koji inace ne gledam, ali „nesto mi je reklo“ da nece ni rijeci biti o sastanaku na kome je ucestvovao gradonacelnik BN, pa sam iz radoznalosti pogledao. Kao sto mi je „reklo“ nije bilo ni rijeci.

    Uzgred, sada se vise ne cudim nacinu komentarisanja vecine komentatora na frontalu. Tj. onih komentatora koji redovno gledaju BN. Lako se prepoznaju. Sta ce, nisu oni krivi sto su podlozni propagandi. Odgledas BN dnevnik, zatim bn koktel, pa nastavis sa parovima, tako ispunis vece da ti se mozak pretvori u corbu, onda i ne cude pomenuti komentari.

  44. Podvorniče, nisam gledao danas tv. Moje tv emisije su Slagalica koju gledam sa unukom,. ponedeljkom gledamo Poteru, i filmove …
    Ako pogledam dnevnik, to je BN-ov.
    E, sada, da li je stvarno Mićić podržao Pavlovića?
    Mislim da je dobro što mu je odredjen kućni pritvor , a da sud dalje radi svoj posao. . Inače, moje mišljenje je da se u sds-u trebaju izvršiti velike promjene.
    Dok za ove tri vladajuće stranke sam mišljenja da im treba zabraniti rad zbog ekonomskog terorizma, i proglasiti ih zločinačkim udruženjima…

  45. Malina,

    Da si procitala, vidjela bi da nisam slucajno pogledao, vec ciljano…

    Druga stvar

    Pravo dobro se razumijes u mentalne sklopove. Inace ubi nas sklonost ka poznavanju ekonomije, politike, kulture, mentalnih sklopova i ostalih nasusnjih pitanja. Sve pametnjakovic do pametnjakovica, ne mora se ni pratiti, ni citati, ma nista, nase trece oko i nasa sujeta su dovoljni da zakljucimo ispravno i da sve poznajemo. Valjda zbog toga i jesmo tu gdje jesmo, previse dobro sve znamo pa nas to sputava u napretku.

  46. Malina,

    Заиста је лако препознати „ментални склоп“ сљедбеника. Огеда се у нарцисоидности, егоцентричности, похлепи и безобзирности.
    Битна каракреристика поменутог типа личности је и недостатак емпатије – неспособност да препознају како се други осјећају и које су им потребе (стога их , између осталог, „не дотиче“ то што је на сцени бесомучна пљачка народа, што званична стопа незапослености износи 40%, што се већина становника запатила борбом за голо преживљавање, што и сами живе на кредит који ће враћати наша и њихова дјеца и унучад).
    Каракреришу их и ароганција, агресија и склоност да са великом страшћу и мржњом прогоне људе који трагају за истином (стога је, на ваше истицање суштине проблема који прате спорни кредит, сљедбеник Мр Биги одговорио дискредитацијом, нападом и вријеђањем, тј. покушајем да на тај начин замагли суштину и истину).
    У агресију често уносе и лукавство и изграђене системе обмане (нпр. Симо П. Ороз).

    У ситуацији у којој мали нарциси (Баје) свој нарцизам хране кроз подизање нарцисоидности тј. слијепу подршку великом нарцису (Баји), говоримо о друштвеној нарцисоидности.
    Код овог облика нарцисоидности, мали нарциси (Баје) са великим нарцисом (Бајом) дијеле славу и моћ. Од манифестованог степена обожавања зависи колико ће им милости удијелити велики нарцис (Баја).
    Поменути облик нарцисоидности се одржава пласирањем пречишћених, потпуно контролисаних и диригованих информација. Сљедбеницима се допушта (искључиво!) праћење прихватљивих, „провјерених“ и „Богом даних“ извора (стога сљедбеници, по властитом признању, не прате нпр. БН).

    podv0r

    Да ли смо „ту гдје јесмо“ због наведеног или због тога што се ријетки појединци усуде и крену трагом истине или се дрзну да изнесу своје мишљење?

  47. Има ли ико докон да одштампа коментаре на многохваљеном БН-порталу и да их однесе Његошу у парк. Да види момак како са њим манипулишу.

    http://www.rtvbn.com/375481/Sin-poginulog-borca-strajkuje-gladju

    Видим да се чак и психоанализе праве на основу тога ко коју телевизију гледа.

    ratio,20.02.2016. 15:20:34[

    “У агресију често уносе и лукавство и изграђене системе обмане (нпр. Симо П. Ороз).“

    Имаш ли ти (прије него што у агресију, о којој причаш, унесем адекватне псовке) наки аргумент за ово што си написао?

    Фукаре ма Фронталу Његошу дају подршку, а на БН-порталу пљују по момку!

    Маму вам јебем покварену, ђутуре!!!

  48. Симо П. Ороз,20.02.2016. 16:25:19[

    Није ти дуго требало да сам манифестујеш агресивност (псовање, вријеђање, пријетње).
    На први поглед дјелује да сам у вези лукавости и системског приступа погријешио, али бићу поштен па признати да се наведено понекад може препознати у твојим коментарима.
    Дакле, можеш ти пуно боље од (више пута) демонстрираног примитивизма.

  49. Ипак нема грешке. Шта је покушај приписиванја анонимних коментара одређеној групи, него покушај обмане? Може ли тебе и твоје истомишљенике ико спријечити да приступите наведеном порталу и пишете шта вам воља, а да затим то што сте написали припишете другима (неистомишљеницима)?
    Може ли се (као у твојој логици) и мишљење о Фронталу и уредницима Фронтала градити на коментарима Симе Ороза, Бигија, Херца, Екса и осталих подгузних мува?

  50. Ratio, u potpunosti se slažem s vašim komentrima.
    Kakav lider takvi i sljedbenici. Ono u čemu je ovaj „lider „sjajan je laž, obmana i prevara. Ako se pogleda miting podrške Pavloviću, covjek koji nije pomno pratio dešavanja pomislio bi da je isti oslobođen svih optužbi i pušten na slobodu. Međutim, prava istina je da je Pavlović prebačan u kučni pritvor. Drugim riječima, taj famozni ugovor o kreditu očito ne pije vode.
    Ono što mene u narednom periodu zanima je ponašanje tog lidera kad bude morao da prizna da je Banka Srpske AD definitivno propala, a da ta propast iznosi cca 200 mil. KM, biće interesantno i obrazloženje zašto se krešu i otpuštaju ljudi zaposleni u administraciji RS (najvjerniji sljedbenici). Dakle, više je nego očito da su pred našim „liderom“ teški dani.

  51. Teški dani, još teže noći.
    Kaže moj saborac danas: puk*o je.
    E, moj drugar, kažem mu ja, taj se puknut i rodio.
    To mi kaže i buraz, odgovori on…

    Govorim li ja vama ovdje godinama da je on za svoj narod genocidni terorista.
    Sve je sa zemljom sravnio. Ama, baš sve.
    Ni kamen na kamenu nije ostao.
    Nekada je Kozara bježala ispred Švabe u zbjegove, sada , ne samo Kozara, nego cijela teritorija , tzv repub,ika Srpska, bivša Srpska, sada Republika OkupacijaU26slika
    bježi Švabi da joj on djecu hljebom nahrani.

  52. Malina.

    Вјерујте ми да у случају „Банка Српске“, ма какво било, објашњење неће изазвати посљедице. Ради се о томе да смо, као друштво, упали у замку поменутог групног нарцизма и да су велики и мали нарциси у савезу, да дијеле привилегије и благодети (материјалне, наравно). Притом је број малих нарциса довљан да великог одржавају у нарцистичкој екстази, тј. на власти.
    (Наведеном је неопходно придодати НАУЧЕНУ БЕСПОМОЋНОСТ и ЛЕТАРГИЈУ које красе стварну и обесправљену већину. Међутим, то је нова тема, што би захтијевало додатна и опширна излагања.)
    Наиме, и да изађе са причом да су украли 200-тињак милиона, али да су нпр. „једноставно таква времена и да су морали, или да им се указала непропустива прилика“, сљедбеници би ту причу прихватили! Јер, они код Великог препознају и прихватају само особине и поступке који завређују дивљење, на остало су неосјетљиви.

    Други, јако интересантан моменат који сте истакли (а за који мислим да је уједно и непремостив проблем који се испријечио пред Вођом) жељно ишчекујем. Радујем се отпуштању подобних и истовремено некомпетентних и противзаконито запослених кадрова (није богохуљење бећ показатељ интензитета емоције) као Божићу.

  53. У ситуацији у којој мали нарциси (Баје) свој нарцизам хране кроз подизање нарцисоидности тј. слијепу подршку великом нарцису (Баји), говоримо о друштвеној нарцисоидности.
    Код овог облика нарцисоидности, мали нарциси (Баје) са великим нарцисом (Бајом) дијеле славу и моћ. Од манифестованог степена обожавања зависи колико ће им милости удијелити велики нарцис (Баја).

    Najbolje opisan sistem vladanja koji je uspostavio nas vodza.Ubjedljivo.Mislim da on nikad nije ni pomisljao da nesto ovakvo stvori.Njega je jednostavno tjerala inercija razmisljanja jednog pijacara.(i njegov najveci zagovornik Simo nekidan rece da se ne zaboravi da je mr.baja odrastao na pijacama).Medzutim ,sta se u medzuvremenu desilo.Upravo kako je to ratio slikovito opisao.Doslo je do metastaze njegovog ponasanja na nize nivoe.I ti nizi nivoi su upravo nase najvece zlo.Dakle,kao sto neko skoro napisa,lako bi poplacali racune velikog baje,ali se drustvo toliko zarazilo da svaka mjesna zajednica ima svog bajicu.Nista na svijetu ne moze izdrzati toliko parazita.I sta se desava?Polako sve odumire i pretvara se u prah.

    Da zakljucim:Mislim,tvrdim, da veliki baja nije ni svjestan sta je napravio.To ga i tjera u nove greske i pokusaj povratka na staro stanje.Izazivanjem netrpeljivosti i pozivanjem na linc neistomisljenika,konstantno svadzanje sa svima okolo itd itd…sve nebili kako vratio na stanje iz recimo 2010 g..
    To jednostavno nije moguce ,jer se ta metastaza nema vise gdje siriti,a nema vise ni hrane.Pod hranom mislim na novac.Jednostavno para vise nema ,fajront,napolje.Napravice ova vlast jos ogromne stete za narod, dok ne odu.Ali i to bi narod nekako prezivio…Bojim se ovih sljedecih sto dodzu…JEDNOSTAVNO SMO PRED MASOVNIM ISTREBLJENJEM NA OVIM PROSTORIMA.Svi odreda:Bosnjaci i Hrvati(vec dovedeni na procenat kojeg se nista ne pita),Srbi pogotovo,izmanipulisani da imaju svoju drzavu,odjednom moraju ici trbuhom za kruhom….

    Rjesenje:Ukinuti konstitutivnost naroda,uvesti konstitutivnost svakog gradzana ove nesretne drzave…
    A prava naroda rijesiti nekim domom naroda pa nek se dogovaraju danima.

  54. ratio,20.02.2016. 22:01:05[160842]
    Malina.
    (Наведеном је неопходно придодати НАУЧЕНУ БЕСПОМОЋНОСТ и ЛЕТАРГИЈУ које красе стварну и обесправљену већину. Међутим, то је нова тема, што би захтијевало додатна и опширна излагања.)

    Ako dopustate jos bi i ovo komentarisao(Iako komentarisem a ko fol pitam)
    Nema tu letargije.Jednostavno ja smatram da je ipak ogromna vecina svih na ovim prostorima suglasna o vecini pitanja koja nas tiste kao narode.Problem su bas pojedinci koji kreiraju sustave vladanja na davnoj istoriji.Na tome ipoentiraju znajuci kroz sve su svi na ovim prostorima prosli.Kad se pojave na sve tri strane ljudi koji gledaju u buducnost…Nije to floskula…postoje takvi ljudi.Samo ne mogu doci do izrazaja bas zbog ovih pijacarskih mentalita.I vjerujem da su jos vecina,takvi.Samo sto su „baje“ na sve tri strane glasniji,i bezobrazniji.I koriste sve to u svoju korist.Pijacari.Simo je samo njihov produkt,poturica.(poturice:ljudi koji se poturaju drugima da bi dobili mrve sa hastala)

  55. Duboko izvinjenje,moj zadnji komentar
    ratio, 20.02.2016. 17:41:37 [16083
    Ti jos ne znas bili piskio ili kakio.Dakle treca opcija.Moram priznati da „tuknes“ na dodikovce ali se jos ne ustrucavas to jasno iskazati.Ili,jos gore prikriveni „pavicevac“.Sa zlog na gore
    Se odnosi na nick
    podv0r

    Greskom sam dodao vas nik.Jednostavno se desilo.
    Upuceno je trebalo biti podvuru.jbg

  56. Hehehe…
    Sta ljudi nadrobise! Odredise mi mentalni sklop samo na osnovu tvrdnje da ne gledam BN. To sto ne gledam ni RTRS nema veze. Politicki me svrstase iako ni jednim postom nisam to pokazao. Izvode se psiholoske analize drugih a da bolje procitaju vidjeli bi da time i sebe mogu opisati… Iskreno, nadrobili ste, imao bih sta ali mi se ne da odgovarati.

    Jednom rekoh: ovdje ako u svakom postu ne naglasis da je Dodik kriminalac i veliko zlo dzaba si ista pisao. Kada kazem Dodik mislim i na Pavica i na Djokica, da ne bude zabune.

    Da, navedena kompanija je veliko zlo i vrijeme je da nestane sa pol scene.
    Je li ovako ok?

    Ali i ova ekipa sto treba da ih zamjeni nije nista manje zlo.
    Ovo sad ne valja?

    Medjutim, najvece zlo je vojska slijepih poslusnika i idolopoklonika koja daje legitimitet iskazanim zlima.

    Previse je zla ovdje da bi se ostalo.

  57. Poruka svima. Jbvs Dodik. Šta ste se raspisali (raspišali) o njemu. On je čovjek koji spašava što se ne spasiti može (ne može) Čovjek je gotov samo je pitanje dana kad će se to objaviti i kad ćemo to saznati. Stranci tako rade sa svim marionetama. Izmisle ga, postave ga, podržavaju ga, čekaju da odradi posao, i onda ga puste niz vodu (sjetite se samo Miloševića, Izetbegovića, Tuđmana, Kučana. Gligorova, Šuvara, itd., itd) Dajte ljudi, ne budimo naivni. Ovi su bili zaduženi da razbucaju bivšu JU i to su uradili. Poslije više nisu bili potrebni.
    Nego da se mi malo posvetimo Mačkićevom istraživanju. Ćovjek uradio ogroman posao, žrtvovao se, rizikovao… da bi dokazao kriminal u privatizaciji – otimanju jednog prirodnog resursa. Malo ko da se od nas ovdje što googlamo (guslamo) se ozbiljno posvetio tome da pomognemo, ne Mačkiću nego nama samima, da se razotkrije otimanje jednog narodnog – NAŠEG prirodnog resursa. Izgleda nevaćno ali nije, da se bar jedan slučaj otkrije do kraja jer onda će neko, nadamo se, u budućnosti razmišljati kako da se ponaša prema prirodnim resursima jednog naroda. To je važno za nas a prije svega za nae potpomke. Narod je snaga ako se udruži, a vidim da ovdje ima i ljudi koji misle svojom glavom. Trošimo energiju na dokazivanje ko je od ovih naših satrapa veći ili manji lopov, a sto puta se dokazalo da su podjednaki lopovi. Pa vidite šta se dešavalo sa Rudnikom sase. Jedni započeli, drugi divrili. Mačkiću, ali prije svega nama samima, ćemo pomoći ako izanaliziramo slučaj i ukažemo na neke stvari koji nije stigao da obradi ni Stefan Mačkić. Kao što to radi „Čika Pero“. Ja nemam taj kapacitet, ali ću se potruditi. Važno je da ljudi kao mačkić (vidi se čovjek nije uopšte „obojen“) jer samo takvi nam mogu pomoći (mačkić, Vukelić Siniša, Vasković, itd). Ali oni kao jedinke malo toga mogu sami pokrenuti. Trebamo im pomoći. „Blogeri“ su, mada će to malo ko priznati, u današnje vrijeme postali realna snaga. Ali ne ako se i kad se, kao ovdje, međusobno prepucavamo i pljujemo, i tako trošimo dragocjenu energiju i vrijeme. Ne brinite, čitaju ovo i oni koji treba da ovo znaju, pa čak i oni na koje se odnosi. Pouzdano znam da su se neke afere pokrenule (krivični postupci, itd) nakon što se grudva snijega pokrenula na portalima od strane blogera. Prema tome, Otkačite ovo prepucavanje oko Dodika i posvetite se stvarima „od kojih se živi“. Sa dodikom će biti ono što će biti, ali šta će biti a nama. Znam da će neko reći, od njegove sudbine djelimino zavisi i naša, i biće u pravu. Ali to je „istrošena tema“ i mi smo uradili što je bilo do nas. dajte da spasimo što se spasiti može. Ako uopšte može i ako uopšte više ima vremena.

  58. Најоштрије осуђујем претње које је Симо изрекао, прво породицама балилука и телалука, а онда њима, изговарајући језик мржње и надасве опасних, мафијашких кинеских пословица.

    Значи, без обзира на ниво глупости, лажи, обмана и личних увреда телалука, свака реакција је, по њима, израз нечег што само они схватају.

    П. С.: Дођосмо до ситуације да балилук објашњава караџићевцима како БиХ треба бити грађанска. Само због Додика.

  59. podv0r,21.
    Kada kazem Dodik mislim i na Pavica i na Djokica, da ne bude zabune.

    Ево да те ја подржим у овој реченици!
    Наравно да се под Додик мисли и на њих, као и на Шкрбића, Шпирића, милу Радишића, Сувару, гепек милионера Станковића, „великог фармера“ покрепале стоке, Фармаленд, „великог Тесле“ произвођача електромобила, итд итд…,можемо набрајати до ујутро.
    Невјешто се покушава створити слика да је у питању само Додик као јединка.

    Онај ко га је савјетовао(17 савјетника, или већ ко) да се створи таква слика, да се све врти око њега, да се само ЊЕГОВА ПИКА, да је он ГЛАВНИ БАЈА, му је направио медвеђу услугу, добро га је насадио. Уколико је све то само из његове главе(чисто сумњам), онада је то још веће зло.
    ——————————–

    Ali i ova ekipa sto treba da ih zamjeni nije nista manje zlo.

    Овдје те већ не подржавам!
    Шта би ти и они који тако размишљају? Да се ништа не дира и не мијења, јел’???
    Небих ни ја баш дао десну руку за ове који би замијенили, али не из побуда да су веће зло и сл. него по мени дјелују блиједо, тромо, неодлучно, а велика пустош и посао их очекује после ових.
    Дати им неко краће вријеме, шансу(сигурно не 10г) да се види,па ако не иде ударити одмах и по њима.
    Најгора је варијанта, не дирајте ништа може бити и горе,најгора варијанта је, док год Перо Ђокић дише, па макар и у старачким пеленама, на самртној постељи, не дирајте ништа могу доћи гори…,

  60. Izgleda da je Bajbun iznova poklonio dio procesuiranog unutrašnjeg sadržaja svojim smerdljakovima – muve podguze su opet u histeriji. Nikako da uvide da im je lice, vremenom, postalo identično otvoru iz kojega dobijaju obilnu, mada nekaloričnu, “hranu“, a da im je tijelo postalo jednako onome što jedu.

    Kad tad ćete se pogledati u ogledalo…

  61. Биги,
    поглавица „ОНАЈ ЧИЈА СЕ ПИКА“ је имао сва блага овог свијета да се тиме позабави.
    И вријеме и мир и моћ и новац.
    Зашто није?!
    Зар сви ти „трговци“(ствараоци) из тог времена нису данас уз њега, не очекују од њега пензије за посебне заслуге???
    Трговина муницијом и добрима вјероватно и јесте баш то што некада љуте непријатеље највише повеза, помири и зближи.

    „Трговина“ територијом је јефтина прича и наравно да се није примила у народу. То је савкоме јасно. Зашто је ишло на овој страни, а не на некој другој о томе се може у недоглед.

    Вјеруј ми и ја бих волио да су нпр. дрварчани остали код својих кућа, из много разлога.

  62. Jezdo, strancima, a ni okolnim zemljama, komšijama, ne odgovara ni stabilna zemlja ni političari koji nisu korumpirani. Nemoj se uzdati u strance. Da li je neku zemlju lakše kontrolisati ukoliko su joj na čelu kriminalci ili pošteni ljudi? Ukoliko ne uhapse Bajbuna u što skorije vrijeme, na sceni je prodaja intersa koja ne odgovara ni ljudima u RS ni u BiH uopšte i na sceni je potpuni krah pravosudnog sistema u BiH.

    Evo, sad je savršeno jasno da je referendum 2018 bio spin za potkusurivanje – Bajbun razmišlja o predsjedništvu BiH 2018? Ako je to politika uređene zemlje ili politika nacionalnih interesa – evo, povlačim se. 2018 je jednaka onom krstu na Zlatištu pred izbore, kada su se na najcrnji mogući način koristili mrtvi na svim stranama zbog unutrašnjih politički poena.

    Ako se referendum koristi za potkusurivanje, ko će takvu politiku ili wannabe zemlju shvatiti ozbiljno?

  63. Raduje me što nas biger ne zaboravlja, što je s nama 24 sata, što dokazuje da mu je itekako, stičem utisak , po život važno , da dokaže poslodavcu i stanodavcu analissobička, da nešto kvrcaka.
    Zna moj biger da džaba kreči, da je smrdonja povlačeći nas u ponor, i on u njemu.

    Stajali su mu glave ofarbane tzv savjetnici, koji su nagovarali budaletinu kako bi ispao veća budaletina nego što jeste. Isprovaljivao se, sam sebi navukao ludjačku košulju.
    On u životu nije pročitao ni obaveznu lektiru, ni Ježevu kućicu, a da čita kineske poslovice. Navukli su budalu na tanak led, i sad je do rudonjske vratine u mutljagi iz koje mu nema nazad.

    Pozdrav bigerU, hvala na velikom vremenu koje provodiš s nama na Frontalu.
    Jer, vrijeme se poklanja samo onima koje smatraš vrijednima i do čijeg ti je mišljenja itekako stalo. Bez obzira da li ta razmišljanja bila sličana tvojima, ili sasvim oprečna.

  64. РВИ, прочитај коју књигу истакнутих појединаца тог времена па ћеш видети ко је трговао чим и како. Мене уопште не тангира твој став, проблем је што он изазива заблуду код других.

    Јасно је ко је поставио оквире понашања тог времена. „Дезертер“ и „шверцер“ Додик је могао нестати преко ноћи, као што су нестале стотине добрих људи.

    Доказ си да је неки никако не могу научити неке животне лекције. Данас ти је свако други крив осим оних који су те довели ту где јеси. Алал ти вера. Опасно конкуришеш старчевачком медијуму Плаћеног Блогра и овој будали која срамоти Приједор.

  65. Ooooooooooo, raduje me bigerU što čitaš moje komentare, ma kako okarakterisao njihovog autora.
    Nema toga ko čita nnešto što smatra budaleštinama i budalom onoga koji piše.
    Imponuje mi što pratiš redovno moje komentare.
    Pozdravi gospodju mamu, moju noćnu pratilju po derventskim piiicajzlparkovima…

    Znam, ….čekali ste me i izdalje pratili i snimali da dodjem pred šator momka koji štrajkuje gladju.
    Hvala onim koji su mi sugerisali da ne dolazim…. Ne što se ja bojim vas, porodicu čuvam….
    Onaj koji voli hladnu osvetu, nije daleko od vukelićizacije….

  66. Kakvo razočarenje što nisam došao !

    Uzalud stajaste na čeki.

    Isti slučaj i u mom gradu kada je moj sugradjanin štrajkovao gladju….

    Oni od vidjenja sa mnom ne bi imali koristi, njihov slučaj se ne bi time riješio, ali jedna vukelićizacija više. Servirana vruća osveta sa vrpcom i upaljenom svijećom.
    Znaju to moj biger, i još onaj sa krijestom.

    Zar ne, što bi rekao U znaku zoroa.

  67. ахахахахахахаха…

    Ево сад знамо што турчин није дошао код Његоша и Борислава.

    Нема то никакве везе што је Малме далеко и што се у годину и по дана некако скупи пара и нађе времена за годишњи у Козарцу.

Оставите одговор