Дигитални претплатници увећали добит Њујорк тајмса

Амерички дневни лист "Њујорк тајмс” укњижио је бољи квартални профит од очекиваног због пораста броја дигиталних претплатника, преноси агенција Ројтерс.

петак, јул 28, 2017 / 15:47

Тај лист је на крају другог квартала завршеног 25. јуна имао 2,3 милиона дигиталних претплатника, што је за 63,4 одсто више него у истом периоду прошле године, док је укупан профит достигао 15,6 милииона долара у односу на губитак од 211.000 долара из другог квартала 2016. године.

Њујоршки лист је, у настојању да увећа приходе од дигиталног издања, понудио попусте како би привукао претплатнике на своје онлајн издање, као и на неинформативне услуге, као што су дневне слагалице и куварски рецепти.

Приходи од оглашавања у дигиталном издању, који чине готово 42 одсто укупних прихода од оглашавања, повећани су за 22,5 одсто на 55,2 милиона долара у том кварталу. Истовремено, приходи од оглашавања у штампаном издању су наставили да падају, потонувши за 10,5 одсто на 77,1 милион долара, јер штампано издање привлачи мање претплатника.

(Танјуг)



Оставите одговор