Дежуловић, усташа из сјене: НДХ, РС, све је то исто

Проблем је само што већина Срба Дежуловића доживљава кроз стереотип о веселом, урбаном Далматинцу.

недеља, април 14, 2013 / 11:18

Мало воли вино, мало мрзи антифашисте и спрда се са усташлуком, иако у темељним погледима према Србима са њима нема отворених питања, осим, и то можда, коначног рјешења.

Да Дежуловић распродаје свој имиџ урбаног антифашисте и првоборца округлих Сорошевих столова, причајући Сарајлијама вицеве од којих је највећи онај како су они најмултикултуралнији, толерантнији и слично, одавно је познато. Докле далеко у својим булажњењима може отићи, показао је у својој колумни након Додиковог свједочења у Хагу, када је ситуацију упоредио са одласком у четнике или усташе 45.

Дежуловић се одлично уклапа у матрицу сарајевских грађанционалиста, описану кроз паролу "Највише мрзим националисте и Влахе". Сви су по мало криви, а Срби су за све криви. У то се уклапа срамотна паралела са НДХ, исту ону на коју се позивао и којој је пјевао тајни Фералов спонзор Стјепан Месић.

Но од Дежуловића само наивни и плаћени нису очекивали ништа слично. Таквих је много и у самој Српској, која у Дежуловићу види весељака који у својим вицевима поткачи све оправдано и разложно.

Свима који тако мисле, сретан 10. април, дан оснивања Независне државе Хрватске.



70 КОМЕНТАРА

  1. Ријетко кад набацим неки коментар мимо Фронтала, мада прочитам много текстова по разним порталима. Али набацих на једном порталу, који преноси овакве текстове и чији уредници живе у Бањој Луци, а коментатори су у 80% случајева Бошњаци. Не само да преносе овакве текстове који су велика увреда за све честите људе који су дали животе за Републику Српску, већ и напишу сличне. Ја не знам како објаснити тај аутошовинизам, осим чињеницом да је Србин за паре и оца и мајку и образ спреман продати. Или се ради о људима из мјешовитих бракова, који се не могу идентификовати с ниједном нацијом, па је и донекле разумљива њихова мржња према онима који могу. Донекле разумљива, али не и оправдана. Но такав један текст ми је дао прилику да испровоцирам у саговорницима који мрзе Републику Српску оно најприземније, да их натјерам да буду искрени. Ја сам своје тврдње аргументовао текстовима и видео линковима, а заузврат сам добио увреде, па се и на тај начин показало да би они који говоре о геноциду Срба над Бошњацима и сами били спремни починити геноцид и протјерати Србе из БиХ. То потврђују сљедеће реченице с друге стране: „Kome se ne svidja nek ide kuci-doma.“ и „hoću to reći, granica BiH se zna, dosta je bilo popuštanja, jebeš više i moje kantovsko moralisanje. Za neke važe drugi argumenti.“ Један од саговорника је чак позивао и да се тољагама обрачуна с неистомишљеницима, а теза је да „Срби живе у 14. вијеку“ истих оних који би да користе тољаге, које ваљда припадају каменом добу. Али дивно је испровоцирати искреност у људима, јер живе у лажи и нису спремни погледати се у огледало. А и онима који пишу и објављују такве текстове показати ко их заправо подржава. Јадно и биједно!

    http://www.6yka.com/novost/36663/dragan-bursac-karadziceva-odbrana-dodika

  2. drazen78bl, 14.04.2013. 13:30:30

    Читао сам твој коментар Дражене на овај аутошивинистички текст, тог бурсаћа, типична крајишка јајара, по презимену закључујем!
    Док се поред клања и отоворене клаонице Јасеновца у току WW2 над српским живљем, једини дрзнули да о томе нешто напишу муслиман Скендер Куленовић и Хрват Иван Горан Ковачић..Јама!
    Зато вријеме се са друге српске стране писале и читале глупости о некаквом николетини бурсаћу „ослободиоцу“ крајине и друге небулозе, које су и производ тако сужене свијести код крајишких Срба, затоврених још увијек у комунистичким траповима!

  3. drazen78bl, 14.04.2013. 13:30:30 [7
    “ Или се ради о људима из мјешовитих бракова, који се не могу идентификовати с ниједном нацијом, па је и донекле разумљива њихова мржња према онима који могу. „

    Da te obavijestim da ljudi iz mješovitih brakova u sebi imaju daleko manje mržnje od onih koji su se identifikovali sa nacijom. Prije bih rekao da ti mrziš sve one koji nisu kao ti, i koji ne dijele tvoje mišljenje.

    rammstein, 14.04.2013. 14:02:28

    „…….. које су и производ тако сужене свијести код крајишких Срба, затоврених још увијек у комунистичким траповима!“

    Vidim da kod tebe nije sužena svijest i drago mi je da si toliko napredovao i izašao iz komunističkog trapa. Problem je jedino što si upao u drugi trap iz koga ne vidiš izlaz.

  4. „Да пукнеш од смеја…“ што би рекао покојни Мома.
    Баш на овом топику да се прво пријаве вољни и невољни чланови исте гештапо ћелијице са овог сајта, па се један жали како ето има и такве муслиманске биједе што „само мрзи по србским сајтовима“, а одмах се накачи и мученик оцвали младомуслиман који се преоблачи у „паљанског ћетника“ а куцка своју злоћу у некој махалици на Бућа потоку!
    И пошто су психотичне епизоде у његовом мизерном животу прерасле у трајно стање, ево га гдје успијева да и Бранка Ћопића, ту најслађу тајну свачијег дјетињства уваља у своје лојаво блато?!

    И шта је у свему најчудније? Не опонира му нико, ни официр за везу са Скупштином Herr Hubret Gruber, ни друг члан ћелије из Козаруше, макар да се спаси сјећање на Скендера, макар да се побуне у име најјачег „националног“ опредјељења а то је локалпатриотизам!

    А ја се питам што народна милиција не затвара Фронтал због толерисања говора мржње?! Па док је оваквих агитатора опзиције, Додик ће доживотно владати! Ето и одговора на питање које је постављено прије тридесет година: „Ко ће бити титин наШљедник?“

  5. niks, 14.04.2013. 16:43:31

    „Da te obavijestim da ljudi iz mješovitih brakova u sebi imaju daleko manje mržnje od onih koji su se identifikovali sa nacijom. Prije bih rekao da ti mrziš sve one koji nisu kao ti, i koji ne dijele tvoje mišljenje.“

    Извини што сам те погодио. Уопште немам мржњу према никоме, а поштујем другачије ставове, за разлику од вас који ме вријеђате називајући ме клерофашистом. Говорим на основу личног искуства с људима који презиру постојање нација. Имају проблем идентификације. Чини ми се да си ти једна од њих.

  6. Тешан Подруговић, 14.04.2013. 16:54:14

    Божо чукеранац, што се кријеш иза тог другог ника, пошто те Буда овдје нацртао и описао словима као п.. што и јеси!?

    додик влада у твојој глави и глави крајишких буквана попут тебе, код мене нити влада нити ме занима, ја се сам о себи питам и сам себи доносим одлуке.

    Читава Источна Српска је таоц те крајишке фукаре, ми смо овдје демократски сазријевали, гурали уз СДС па кад није ишло нешто мијењали, сад опет мијењамо и опет вратили СДС, док тамо крајишке јајаре и даље уз титине пионире, нити шта мијењате нити сте ментално сазрели за то.

    Због свега тога, мене тамо западно од Добоја ништа више и не занима, ако ти смета овај портал, заобиђи га имаш толико режимских да се можеш рахатлучити до миле воље и ти и бурсаћ и твој ћопић, ма сви у тлпм!

  7. rammstein, 14.04.2013. 19:31:13

    Поручник Драгуљче је поново провалио да се иза ника „Тешан Подруговић“ крије Ж.Ј., кога сам након великих увреда и пријетњи пријавио полицији прошле године, а инспектори су му сугерисали да не учествује у распаравама. Иако смо Буда, Пинк Пантер, Драгуљче и ја још прије пријаве полицији овдје демаскирали тог лика, нисмо жељели никакву физичку одмазду, већ смо ишли путем званичних органа и пријавих га МУП-у РС. Након тога је предат Тужилаштву. Након што се „смирио“, одустао сам да идем с приватном тужбом или да активирам случај медијски или преко Тужилаштва РС. Наравно, тај случај је у ладици. Ја не налазим сатисфакцију у томе да се неким јурим по судовима, само сам желио да покажем да се неко скривен у мишијој рупи не може некажњено вријеђати и пријетити људима физичким линчом и „слањем на трауматологију“. Али тај исти Ж.Ј. ни данас не мирује, па је почео управо моју маленкост да провоцира, рачунајући да је сада сигуран и да може да настави па ми је упутио и сљедећу провокацију:

    „Боље да се дружите са полицијом. Неку сарадњу сте већ успоставили ако се не варам…“

    Ја заиста имам одличне односе с полицијом, али никад то нисам злоупотребљавао. Приватни детектив Драгуљче ми је незамјењив и често ми полиција није ни потребна.

  8. salex, 14.04.2013. 17:10:18

    Хвала, можда је Ања у праву да их треба игнорисати, али некад се бољи ефекат постиже кад се аргументима разоружају и онда крену увредама, па у афекту покажу своје право лице. Иначе нам углавном глуме.

  9. drazen78bl, 14.04.2013. 13:30:30

    Nista nije cudno vidjeti antisrpske komentare na tom portalu.Tamo sam bio mozda tri puta(racunajuci ovaj sada preko tvog linka).Svi znamo ko finasira Buku i slicne magazine(znamo da su “Buku“poslije Dejtona poceli dijeliti ino-vojnici).
    Takodje je Bursac kao dijete mijesanog braka(inace mu je prijatelj bas ovaj Dezulovic) idealan kolumnista jer pripada sloju tzv.“Kvazijugonostalgicara“,sto su naravno ovi vidjeli kao izuzetnu priliku za promociju novokomponovanog “bratstva i jedinstva“,kojoj je krajnji cilj razbijanje Srpske “odbrane“konfuzijom.

  10. Тешан Подруговић, 14.04.2013. 16:54:14
    „…и Бранка Ћопића, ту најслађу тајну свачијег дјетињства уваља у своје лојаво блато?!“
    И не само то Тешане да су они заиста на прави начин схватили Пролом, Глуви барут, Не тугуј бронзана стражо итд. ово наше парче земље би било много боље мјесто за живјети!!! Ех!

  11. Шнауцер, 14.04.2013. 20:18:03
    Tu se slazem.
    Copic je upravo opisivao nesrecu Srpskog naroda u II svjetskom ratu.Srpsku naivnost i prikljucivanje zlocinackom Titovom pokretu koji je perfidno domobrane nakon zarobljavanja pustao kuci,dok je za Cetnike bila naredba “streljanje na licu mjesta“.
    Takodje je upravo Copic na svoj nacin opisao da su se u stvari skoro iskljucivo Srbi borili protiv nacista,koji su bili potpomognuti od strane Hrvata i Muslimana.
    Zato je izmedju ostalog Copic i bio toliko proganjan te na kraju izvrsio samoubistvo pod psiholoskim pritiskom Titovih tajnih sluzbi.

    Naravno,da se donese pravi zakljucak,prvo treba procitati njegova djela…

  12. I da dodam.Copic(iako je napadan upravo od strane Muslimana u BiH)uopste nije bio ksenofob,naprotiv…
    Ali je kritikovan samo zato sto je govorio istinu i biografski opisivao dogadjaje i smutnju koju su sistematski ubacivali neprijatelji Srpskog naroda…

    A naslutio je i buduce dogadjaje i ono sto se Srbima sprema…

    Tih istih godina ja sam, slučajem, izbjegao tvoju sudbinu, ali evo, ima neko doba kako me, za mojim radnim stolom, osvoji crna slutnja; vidim neku noć, prohladnu, sa zvijezdama od leda, kroz koju me odvode neznano kud. Ko su ti tamni dželati u ljudskom liku? Jesu li slični onima koji su tebe odveli? Ili braća onih kojima je otišao Goran? Zar to nisu tamne Kikićeve ubice?
    Kako li smo nekada, zajedno, dječački, lirski zaneseni, tugovali nad pjesnikom Garsijom Lorkom i zamišljali ono proskozarje kad ga odvode, bespovratno, pustim ulicama Granade.
    Bio sam, skorih dana, i u Granadi, gledao sa brijega osunčan kamenit labirint njenih ulica i pitao se: na koju su ga stranu odveli? Opet si tada bio pored mene, sasvim blizu, i ne znam ko je od nas dvojice saputao Lorkine riječi pune jeze:
    „Crni su im konji, crne potkovice.“
    Umnožavaju se po svijetu crni konji i crni konjanici, noćni i dnevni vampiri, a ja sjedim nad svojm rukopisima i pričam o jednoj bašti sljezove boje, o dobrim starcima i zanesenim djecačima.

    Basta Sljezove boje…

  13. rammstein, 14.04.2013. 19:31:13

    …“Због свега тога, мене тамо западно од Добоја ништа више и не занима, ако ти смета овај портал, заобиђи га…“

    Сабери се рамизе болан, па ти човјече чим зинеш, теби скочи чворуга!
    Фронтал се налази у Бањој Луци, западно од Добоја жив ти мајци био, а не скидаш се са њега, и још би протјеривао „крајишку фукару“ одавде, па да можеш на миру „демократски сазријевати“ и величати Хитлера и Љотића.

  14. drazen78bl, 14.04.2013. 17:04:04 [73342]
    niks, 14.04.2013. 16:43:31

    “ ….. за разлику од вас који ме вријеђате називајући ме клерофашистом. „

    Ne znam ko te tako nazvao , niti me zanima. Nađi kada sam to ja izjavio za tebe. Naravno da nećeš naći. Prema tome , prestani sve one koji ne misle kao ti stavljati u isti koš.

    „Чини ми се да си ти једна од њих.“

    Da imam tvoj mentalni sklop vjerovatno bih sad bjesnio od muke , ali na moju sreću ja znam ko sam i šta sam pa me tvoje mišljenje ne dotiče. A znam i kakav sam i sretan sam da nisam kao ti.

  15. Тешан Подруговић, 14.04.2013. 21:30:34

    Сабери се ти збуњени човјече, не идем ја у Бања Луку да пишем коментар, већ овдје на свом личном рачунару сједим и пишем!
    Кад ме будеш видио на бл-инфо и сл. онда реци шта ћу ја тамо? Хало, муњени, тачно ћу саставити књигу, све крајишке јајаре, материјал је преопширан. Али највише из те тематике за коју се ти заклањаш, па п. ти м. те крајишке јајаре у колонама личких и крајишких бригада су заузеле Београд 1944. за хрвата броза, тиме су искључиле све српске опције и Чича Дражин РЧП и Недићеву владу српског спаса и Љотићеву националистичку опцију и Ђујића из Далмације…ма све српско су баш те крајишке јајаре искључиле из озбиљне политичке комбинаторике, то вам историја никад неће опростити.
    Ни данас ништа даље нисте одмакли од тих истих антисрпских планова.

  16. „Он би да се као дружимо, а ја му као недам…“

    Види рамизе, није мој посао да пребројавам туђе чворуге на туђим главама. Апеловао сам да се неколицини овдје (међу којима си и ти) одузму звечке да се више не повређујете, али не чују надлежни.
    Ја ти нисам саговорник већ Рајко Васић, још само да ниси тако биједна кукавица, ти би на његовом блогу нашао заједнички језик а не би толико димио овдје. Ти ме не интересујеш као лик већ само као феномен, нисам васпитаван да се смијем и сеирим над сакатим и узетим, којему је алах тако крвнички одвадио при рођењу. Знам да опет нећеш ништа разумјети, ал’ ајмо испонове:
    Западно од Добоја се налази СВЕ што је предмет твога интересовања и твоје киптеће опсесивне мржње. И Предсједник и Влада и Скупштина. Е сад види, пази овамо:
    Лик из Скупштине, који је као опозициони играч, у ствари је Србски играч и на вези је са владом и предсједником своје државе Републике Српске. Он има своје водоноше по медијима (можеш их звати „официрима за везу“). То су типови пажљиво бирани по склоностима за манипулацију и мимикрију, тако да их пајсери и извршиоци послова по сметљиштима (а то би био ти) не могу провалити ни под разно. Повремено им даје миг, инструкцију, па они заколикају, подбоду а ви нижерангирани, на кратком поводцу арлаукнете из све снаге и тако крволочно завијате да се просјечном гласачу следи крв у жилама!

    Онда просјечни гласач каже себи и укућанима: „Мајко мила ако ови керови дођу на власт обрали смо бостан! Па они ће за министра финансија поставити Рашовог јарана Душанића што се на телевизији јавно поноси да није учествовао у рату него је само купио кајмак! Па ће за привреду ставити Мому Мандића, за полицију Душка Елеза и „групу“, а за министра образовања, на мјесто хрвата са фабричком грешком Касиповића, овог Рамиза младотурка без грешке да нам дјецу учи благодетима љотићеве политичке мисли и како је Адолф уствари србска мајка…“
    И све тако. И онда на сљедеће изборе – опет за Милу!
    Ти рамизе не разумијеш да су најслађи (и најбољи) сарадници у шпијунажи они што се зову:“корисни идиЈоти“. Они раде за џ. а мисле да раде за оног кога они готиве, а уствари раде за другу страну. Још има и двоструких шпијуна али и ДВОСТРУКИХ идиЈота мој рамизе. Е ти си један од њих! Мислим,двоструко корисних идиЈота; ем си младомуслиман, ем мислиш да си нас зајеб’о па не контамо, ем мислиш да укидаш РС и Мили скидаш главу, а у ствари си Милин ћо’ек! По методологији коју сам ти образложио.

    Јави Сеферу да си зајеб’о ствар и да си провалио да као дупло корисна бена радиш за Додика. И да ти више не даје у задатак да „нешто напишеш за они ћетнићки фронтал“, нек’ си имао двицу из Ес-Ха!

  17. Фронтал нема право да моралише о било чијим ставовима кад се овде допушта величање нациста,расизма,кад нема пијетета ни према мртива,о претњама смрћу да ине говорим.

    Све у свему,ни аутор,а ни коментатори,ко да никад нису ни прочитали неке ставове и коментаре који износе неки који се сматрајуприпадницима нашег народа,мада ја дубоко сумњам у то.Тољаге су још и прихватљиве.

  18. Тешан Подруговић, 14.04.2013. 23:23:55

    😀

    У каквом филму ти играш, збуњени човјече, каквог агента изиграваш, па овдје има бар три четири коментатора који знају ко сам по имену и презимену и знају ме неки и лично, тако да је то твоје пишање у вјетар само твоја опсјена, као ти си неки аналитичар, к..ц, палац, читач длана или гледач кристалне кугле!
    Ма дај носи се у пм. ја сам слободан стријелац, мене не интересују странке, стране, политичке опције јер не играм ни у чијем тиму, играм за рају и за себе, а ти лижи дупе као што си и научио до сада!
    Схвати, крајишки поданички менталитет је створио додика, није додик створио крајину такву каква јесте, него је она њега једноставно изродила!

    Промјени свијест, биће ти много лакше, ово ти је мој пријатељски савјет, а ако ти налазиш утјеху да свако ко ти каже нешто у лице мора бити рамиз овај или онај то је твој проблем.
    Уопште, проблем је у твојој глави, то бар могу лако да ти откријем, кад већ ти не можеш да откријеш мој индентитет, па себи покушаваш олакшати са измишљеним рамизима и другим ликовима из твоје маште!

    Ма какве маште, ти си нека трагична додикова марионета!

  19. Mr Biggy, 14.04.2013. 23:25:44

    Прво почети од тебе, ти си промотер усташке НДХ на овом порталу, заговараш „морање“ заједничког живота или „суживот“ вјероватно по обрасцу Јасеновца, јер ја нисам видио другачији слободни суживот Срба и Хрвата осим под нечијом палицом.
    Пошто ми Срби нисмо стока, не треба нам ни та палија која би нас учила таквом „суживоту“!
    Зато почнимо од тебе, избриши се са овог српског портала и пређи тамо гдје се „мора“!

  20. ja mislim da je ipak dežulovića besmisleno porediti sa ustašama ili nekim muslimanskim ekstremistima, on jednako oštro piše o svima i ja mu zaista ne zamjeram.
    ali slažem se draženom78bl da su prava patologja likovi kao što su aleksandar trifunović i banjac, koji žive u bl a šire propagandu o kolektivno genocidnom narodu koji nema moralno pravo da postoji, treba biti ukinut, denacifikovan i sl. znači oni su toliko demokratski prosvijetljeni i visoko moralni da su spremni da sami sebe ukinu, zakolju ili protjeraju da bi dokazali tu tezu.

    pa hajde onda da ih neko sa frontala pita zašto uopšte žive među nama kad smo svi kolektivno genocidni? ili zašto jednostavno ne izvrše samoubistva i rješe dio moralne dileme. ja iskreno da to mislim ne bih mogao da živim u takvoj užasnoj sredini. npr. bogdan bogdanović ili mirko kovač su slično mislili za bg, pokupili se i otišli. a ovi sjede ovdje, primaju novac, i piskaraju kako nas sve kolektivno treba pobiti.

  21. rammstein, ne znam odakle si, ali to što pišeš je čista patologija i govori o tome da imaš ozbiljan problem.

    dodik i današnji sds su ista politička svijest formirana u post ratnoj srpskoj pod pritiscima i ucjenama stranaca, po principu: čuvaj svoju glavu,a šta se spasi-spasi. tako svi funkcionišu već 15 godina. apsolutno nikakve razlike među njima nema. njihova logika je opstati na vlasti po svaku cijenu, glumiti patriotizam, udvarati se stranom faktoru a narodu prodavati maglu o borbi za nezavisnu srpsku.

    uostalom, dodik i bosić su zajedno prije par nedelja predali kompletnu vojnu i potencijalnu imovinu sarajevu i nastavili put u nato, iako su u predizbornoj kampanji narodu lagali i pričali sasvim suprotno.

    jednostavno, mi nemamo lidera bilo da je on iz krajine, romanije ili hercegovine, koji je u stanju da napravi radikalan raskid sa takvom politikom. mislim da problem pritiska sa strane više ne postoji, problem je mentalne prirode, tj. ovi političari još psihološki žive u devedesetima. kada neko izađe i kaže: naš jedini cilj je nezavisna republika – shvatićemo da je car potpuno go i stvari će se promijeniti za 180%.

  22. Рамуш

    Ја не планирам да ми живот прође у ратовима.Нећу допустити да будале ко што си ти и твоји јарани из осталих народа униште мени и мом детету будућност.

    Искрено,не знам како мислиш да се изолујеш од народа који нас практично окружује са 3 стране света.У којој год пећини да ти живиш,кладим се да има Хрвата у кругу мањем од 5 километара.

    Надаље,за твоју информацију,супервизори Јасеновца су били Хитлерови официри,истог оног којег величаш задње време.Поред тога,важно је знати да је данас већ 2013. лето Господње,готово 7 деценија је прошло од ДСР.

  23. sinisala, 15.04.2013. 00:01:59

    Ја стварно не знам гдје ти видиш мој проблем у свему томе? Је ли мој проблем што неко хајлује додика, хејтује босића или обрнуто?
    Шта ја имам са тим? Шта би то мени требало да значи, да будем за додика против овог другог или обрнуто?
    Па човјече, ја имам своју свијест и по тој свијести и савјести пишем и коментаришем, мене не интересује да ли би ти волио да остане додик или да дође босић!
    Мени оно што не одговара, не одговара и тачка!

    Mr Biggy, 15.04.2013. 00:04:56

    Ајде бре скини ми се..досаднији си него симагине приповјетке, боли ме к.. што тебе окружују Хрвати! Ти им се лијепо предај и направите трећи ентитет, шта ме брига!
    Ферштен?
    Ти исти хрвати су основали Јасеновац, а ко им је био спонзор то питај оне који су били против Хитлера 27. марта, па су послије побјегли у прву мишију рупу, а народ…ма ко јебе народ, тако су твоји истомишљеници размишљали тада, а ти сада!

  24. rammstein, patologija se odnosi na tvoje pisanije o krajišnicima i nema veze sa dnevnom politikom. ti se ovdje proglašavaš velikim srbinom , a diskvalifikuješ i dehumanizuješ srbe iz krajine po ustaškom principu – a njih se navodno gnušaš.
    mislim i na tvoj idiotsko-fašistički komentar o jednom dijelu ljudu koji žive u rs i njihovim poređenjem sa dodikom i banjcem. i još praviš neke istorijske paralele koje veze nemaju sa mozgom.

    stavi malo prst na mozak prije nešto napišeš.

  25. Добро људи што ово радите нама и овом порталу.
    Зар нема на Фронталу нека тема вриједнија од овог лупежа Дежуловића, Токића и попа боксера.

    Синисала каже да нема бољих да нема лидера, ја тврдим да има лидера који могу одговорити економском и политичком тренутку да Српска и за 50 година буде боља и богатија од федерације, да нас они цијене захваљујући домаћој и међународној политици управо таквог и таквих лидера.

    Али нису ова три несретника заслужила оволико коментара, опростите ако се ко увриједио.

  26. sinisala, 14.04.2013. 23:46:10
    Ne mogu se sloziti u vezi ovog Dezulovica.
    Nije on toliko naivan a uostalom ako je toliko ostar prema svima,postoji li onda njegov opis tzv.BiH ili Hrvatske u smislu poredjenja sa NDH itd.?Nijesu li upravo ove pomenute banana drzave cinile ono sto i NDH..raseljavanje,ubijanje,cijepanje Srpskog tkiva?

    Stvarno mi je mrka kapa ovih kvazijugonostalgicara.Dok smo mi kumili i molili(prvenstveno u bivsoj SRBiH)da se ne cijepamo i bili protiv separatistickih tendencija oni su uvozili oruzje iz Madjarske.

    Gdje su bili ti ljudi kad su tadasnju regularnu JNA nazivali “Srbocetnickom“ vojskom?
    Nije li upravo Hrvatska prelaskom kod Broda inicirala krvoprolice u BH,koje se rasplamsalo ubistvom svata u Sarajevu.
    Odlicni su slicni kolumnisti kad se radi o zamjeni teza.

    Sto se tice tih par pojedinaca kod nas i koji piskaraju protiv nas,jasno je ko dan.Rade za lovu.
    Ali cak i ta cinjenica na neki nacin ide u prilog nama i pokazatelj je u kojoj mjeri smo mi tolerantniji u odnosu na druge jer tako nesto(nazivanje BH genocidnom tvorevinom)u Sarajevu a kamoli u Zagrebu,nebi proslo bez posljedica.

  27. сутјеска

    Морам признати да сам се вечерас начитао свакавих глупости,али овај твој коментар је најбесмисленији.

    По теби,другим речима,политички циркусант,еколог и хомофоб Лазаревић је важнија фигура од Председника РС,једног владике и 2 позната новинара и колумниста.

  28. Ко је рекао против неког, ја сам написао о Дежуловићу и Токићу да су лупежи.
    За попа нисам рекао ништа него да има много важнијих тема у РС, па и Србији, које нас тиште, него ситни или већи испади појединаца.

    Изгледа Биги да вам је добро уздрмао редове споразум док нападаш човјека који се ни у једном контексту не спомиње у овим коментарима.

    П.С. Мој Биги човјек кога ти прозиваш по задатку је у задње двије године направио двије задужбине, његова свака ријеч изговорена у медијима (гледао си јуче новости на бнтв), написана на овом порталу или речена у било ком друштву се са пажњом слуша или чита.

    Прочитај лицемјеру коментар Николин са потписом везан за споразум на овом порталу, њега коментариши биједо људска па ћеш видјети одговоре честитих људи у отвореном фронту.

    Свака му је што каже народ на мјесту, логично је да се таквих највише бојите, провјери мало мајмуне, почео га је фалити и твој шеф.

    Јак је и има муда, а не ко ове пичке иза леђа, рече.
    Морам да потврдим то мишљење.

  29. jahac, 14.04.2013. 20:15:10

    Почистити своје двориште, а не гледати у туђе то је добра ствар. Није проблем рећи да има изрода и нечасти и у нашим редовима. Али човјек мора поштовати себе да би га други поштовали. Толико смо изгубили самопоштовање да је немали број оних из наших редова који су спремни да додатно „уринирају“ по српском народу као колективу. Ја бих се добро запитао кад бих видио неодобравање преко 90% људи средине у којој живи, а аплаузе оних који су били ратни непријатељ. Али зато се ти ликови затворе у затворене кругове (типа РЕКОМ), друже се с истомишљеницима који то подржавају, и стичу утисак да раде добар посао. Наравно, пара врти гдје бургија не може, али зато треба јавно рећи ако се ради о томе. Ја сам овдје мјешовите бракове поменуо само у смислу да је онда донекле разумљиво да се ти људи нелагодно осјећају у нечему што је српско и да им је рјешење унутрашњег конфликта и кризе идентитета управо у нечемо што јесте тзв. братство и јединство. С те стране, није проблематично да је аутор из мјешовитог брака. Али ако ја имам разумјевање за такве ставове, имају ли они разумјевање за моје ставове? Аутор се није огласио, али текст носи јаасну поруку. Огласили су се они који му аплаудирају и расправу довели до тачке кључања на којој су позвали на „тољаге по глави“, „иди својој кући(у Србију)/дома(у Хрватску)“. Дакле, далеко је бенигније ако се то ради из разлога кризе идентитета но ако се ради за новац оних који наручују. Онда то треба јасно и гласно рећи. А коментари показују управо оно што настојим доказати, да селективна правда (какву дијеле Хашки трибунал, Суд БиХ, овакви текстови) не води помирењу, већ отвара предворје новог рата. Тачније, Муслимани имају јасну поруку: ДАНАС ИМАТЕ ПОЗИЦИЈУ У ОРУЖАНИМ СНАГАМА БиХ КАКВУ СУ ПОЗИЦИЈУ ИМАЛИ СРБИ У ЈНА ПОЧЕТКОМ ДЕВЕДЕСЕТИХ. НИСТЕ КАЖЊЕНИ ЗА ПРОГОН, ЛИКВИДАЦИЈЕ, СИЛОВАЊА НАД СРБИМА У ОВОМ РАТУ, ПА МОЖЕТЕ ИСТО ДА ЧИНИТЕ И У БУДУЋЕМ. С друге стране, тешко је замислити некоме са српске стране да сутра започне рат и чини злочине када види како су санкционисани сви редом из војног и политичког врха босанскохерцеговачких Срба. С друге стране, ратни кадрови Бошњака су и данас активни. Лагумџија је министар иностраних послова, а син аутора Исламске декларације члан Предсјендиштва БиХ. Они настављају тамо гдје је бабо стао, а како резултат те праксе појави се Сејфудин Токић (такође политичар из 90-их) с ратнохушкачким и злонамјерним покличима према Републици Српској. Логична посљедица су повећање апетита с бошњачке стране и хомогенизација српског национа у циљу одбране од Токићевих наума с друге стране. И гдје смо? Тамо гдје смо били 1941. године, али и 1991.

  30. niks, 14.04.2013. 22:20:47

    Ипак твоји коментари показују да реагујеш емоцијама. Ја нисам имао намјеру да те увриједим, а ти си ми одговорио на овај начин:

    „Prije bih rekao da ti mrziš sve one koji nisu kao ti, i koji ne dijele tvoje mišljenje.“

    Па онда и додао у сљедећем коментару:

    „Da imam tvoj mentalni sklop vjerovatno bih sad bjesnio od muke , ali na moju sreću ja znam ko sam i šta sam pa me tvoje mišljenje ne dotiče. A znam i kakav sam i sretan sam da nisam kao ti.“

    Дакле, ти мене вријеђаш, као што се види из овог помињања менталног склопа и среће што си различит од мене. Очигледно да је писано у благом афекту! А ја нисам ништа лоше написао о вама из мјешаних бракова. Само сам навео да ми је логично да неко ко је у таквом браку или је дијете из таквог брака осјећа нелагоду кад се треба опредијелити за једну или другу страну и да му је најлагодније ако су сви заједно. Зато СФРЈ јесте била идеална за све веће народе, али да је било искрености и да није било клања 1941. године. И показао сам разумјевање за такав став у том случају. Шта је ту проблем? Јесам ли кога увриједио? Ако јесам, кажем да ми то није била намјера, али не видим никакав разлог. Лично имам пријатеље и комшије који су дјеца из таквих бракова и не правим разлику према том критеријуму када бирам друштво. Али када нескривен напишем своје ставове, онда од оних који не дијеле моје мишење бивам назван клерофашистом. А ја сам овдје често показивао толеранцију према различитим ставовима и учествовао у здравим расправама. Изузетак је кад примјетим да је неко дрзак, безобразан, провокатор и злонамјеран. Онда с епримјети нешто другачији однос, али не због различитих ставова.

  31. drazen78bl, 15.04.2013. 03:25:52 [73428]
    niks, 14.04.2013. 22:20:47

    Napisao sam ti da ja nemam problem identifikacije i da jako dobro znam ko sam i šta sam. Ako bih ja sad u nekom komentaru iznio drugačije mišljenje od tvog o , recimo, crncima ti bi na osnovu toga zaključio da sam ja ili crnac ili rasista (zavisno ko bi zastupao koji stav). Ali to nije moj već tvoj problem pa se ne opterećujem sa njim.
    Nisam imao namjeru da te vrijeđam već samo da iznesem svoj stav, koji se eto razlikuje od tvoga. Ako sam te uvrijedio evo upućujem ti izvinjenje.

  32. Невјероватно је да дјеца из комунистичких фамилија најжешће нападају Дежуловића за симетрију четника и усташа. Ти комунистички потомци су свјесни да су ту симетрију највише пропагирали њихови преци Срби-комунисти и да су тиме они направили највећу неправду.
    Дежуловић је дослиједан у тој симетрији и тешко да ће му неко моћи промијенити мишљење, а комунистичкосрпски кољеновићи примитивним коментарима покушавају да се оперу и својим примитивизмом играју улогу корисних идиота, да се послужим Тешановим термином.

  33. Malo gledam ove komantare dotičnog drazena 78bl. Ako se ne varam to je dečko koli je bio na listi ,Svi za Banjaluku’
    Kako je taj medio i bio kosmopolita, liberalno nastrojen, u razgovorima sa mrskim plaćenicima iz CCI, Transparancy, Buka,… Sve to tokom protesta za ,Picin park’. Rekao bi čovjek republičkosrpski Čeda Jovanović. Kad ne lezi vraže, on omladinu vrbovao za glasove. I trebalo je. Interes je interes. E takvi ste svi vi, kad ste face to face, kao jaganjci ste, a na netu i gomili(pod uslovom da vas niko ne prepozna), tu ste Srbende, Obilići, … odo sad da se dobro iskenjam u vaše ime.

  34. Prije svega, Dražene, svaka čast što nam braniš čast, tamo.

    Evo par zanimljivosti vezanih za portal koji prenosi Dežulovićeve tekstove (штука.ком). Objavio sam četiri teksta tamo. Toliko treba da se bude isplaćen. Nakon što sam objavio četvrti, nisam posjetio taj portal narednih pola godine, a ukupno sam posjetio 5-6 puta u ovih 15 mjeseci od tog posljednjeg teksta. Kad posjetim, ostavim po komentar koji uglavnom ne bude odobren.

    U tom periodu od nekih mjesec i po koliko sam „pisao“ tamo, nekolicinu puta se desilo da mi komentari nisu odobreni. Sa registrovanog naloga. Jednoumlje? Da, ali ima i gorih slučajeva.

    Portal e-novine, tekst o „duelu“ ČJovanovića i MDokurca, registrujem se i ostavljam komentar. Komentar je prisutan naredna tri sata, koliko i moj nalog. Sutradan se ponovo registrujem i ostavim isti komentar, opet brišu nalog (a sa njim i komentar). Šta ću, nakon toga napišem el. pismo Petru Lukoviću da mu kažem da je pička. A komentar je bio zanimljiv, jer se može aplicirati i na ovaj slučaj…

    BDežulović – najpopularniji kolumnista ovih prostora, i sa te strane ga cijenim, kao neko ko je napisao par kolumni. Ne čitam redovno, jer redovno ne čitam nikoga, ali su stavovi u onim tekstovima koje sam pročitao uglavnom bili korektni, sve do one frke sa Koljom i reakcijama na njegov tekst „Miješano meso“. Tad su i Dežulović i njegova kopija DBursać takve bljuvotine napisali i objavili, da nisam mogao vjerovati. Nisam nijedan njegov tekst pročitao od tad.
    DBursać – koliko-toliko zna da piše, al’ ni stava ni karaktera. Samo mi sramoti babino djevojačko prezime. A još da spomenem da je prije par mjeseci vukao za rukav Nevena Kopanju, poslovno.

    Elem, komentar sa e-novina. Kaže onomad ČJovanović, baš kao BDežulović sad, da je RS genocidna tvorevina, a ja imam svoju analogiju i platformu pa kažem:

    Ko kaže da je RS genocidna tvorevina, taj kaže da je Bosna i Hercegovina genocidna tvorevina, jer je RS polovina (brutalno moderne države) Bosne i Hercegovine.

    Ko kaže da je RS genocidna tvorevina, taj djeluje anti-dejtonski, jer je RS nastala 1992. a verifikovana 1995. godine, kumovi joj bili FTuđman i AIzetbegović.

    Ko kaže da je RS genocidna tvorevina, očigledno želi da je ukine, time ukida i Bosnu i Hercegovinu a to je nedvosmisleno poziv na rat. A kome se ratuje, nek’ si jebe mater.

  35. niks, 15.04.2013. 08:33:01

    У реду је. Мислим да си ме погрешно схватио и мало грубо одреаговао. Понављам да ја не цијеним људе по томе ко су му ћаћа и матер, већ по томе какви су људи. Према томе бирам и друштво. Поздрав!

  36. Bojan5150, 15.04.2013. 09:59:48

    Хвала! Молио бих Те да ми се јавиш на [email protected].

    Поздрав!

    Дугујем само објашњење за ово што ме „попљувао“ овај под ником партизан. Ја сам приватно добар познаник с два човјека из ЦЦИ, а познајем и још два. Познајем и једног из Транспаренси интернешнал и Елвира из Буке. Бурсаћа и Трифуновића никад нисам упознао. То што неке од њих познајем или се дружим с њима је ствар мог приватног живота, а не значи да дијелимо исте политичке ставове. И зашто неко не би могао бити нпр. десничар или конзервативац, а запослен у овим организацијама. Ја с оним Дакићем имам дијаметрално супротне ставове, али га прихватам таквог какав јесте. Ја чак и са носиоцем наше листе на изборима има веома различите ставове о Ђинђићу. Имам ја и врло драгих људи у СНСД-у. У фацу им кажем оно што мислим, али то нема везе с нашим дружењем. Не знам како овај то се представља као „партизан“ није видио мене у друштву Данијела Симића, први дан, кад смо ублатњавили патике. И успут речено, неки су ме тамо прозвали клерофашистом, и ми се и данас шалимо на тај рачун. Ја се нисам никад представљао као либерал, јер сам ја конзервативац. Додуше, најлибералнији конзервативац, за разлику од Дакића, који је најконзервативнији либерал. А управо они који се називају либералима су нетолерантни према другачијим ставовима и онда потежу за тим квалификацијама типа „клерофашиста“.

  37. drazen78bl, 15.04.2013. 12:58:26

    “Познајем и једног из Транспаренси интернешнал и Елвира из Буке… То што неке од њих познајем или се дружим с њима је ствар мог приватног живота“
    “Имам ја и врло драгих људи у СНСД-у.“

    Знамо за људе. Има ли ђе какво женско?

  38. Сем Пјетлић, 15.04.2013. 13:10:07

    Људи су и мушкарци и жене, ако су људи. Мислио сам на блиску родицу и неке пријатеље, будало. Што се тиче жена у еротском смислу, СНСД је танак. Република Српска иначе. Али кад се завити преко плота, у српском Парламенту и у Сабору, може с епонешто наћи. Ево теби Горданa Поп Лазић, Медлин Олбрајт и Латинка Перовић, а мени Невена Аџемовић, Миланка Опачић и Марија Мачадо. Договорено? 😉

  39. Није он прикривени усташа, он је један обичан, нормалан и очекиван усташа из Хрватске. Тамо су сви људи такви са нијансама да ли србе треба набијати на омашћен или неомашћен колац.

  40. @ drazen78bl
    to s kim se ti družiš je jedna stvar, pričam o stavovima, nisi mi ni malo konzervativno i srpski djelovao kad su ti trebali glasovi, naprotiv… Ali to je odlika svih koji bi se bavili politikom i tu ti ništa ne zamjerim, kakoonobješe politički pluralizam ‘bemliga, samo sam onako primijetio.
    And who the fuck is Dakić???

  41. partizan, 15.04.2013. 14:20:55

    Рекох ти да сам најлибералнији конзервативац. А ниси читао моје коментаре на Фронталу (па и уочи избора), па си можда стекао погрешан дојам. На улици не испољавам национализам. Мислим да је то приватна ствар и осјећање, баш као и религија. Али нисам шовиниста, ако на то мислиш. Своја права ограничавам на ниво који не угрожава права других. И мислим да је чојство бранити друге од себе. Не знам гдје си ме видио у разговору с људима из Буке. Нисам никад разговарао с Трифуновићем, па ни у парку. Био сам често у друштву пријатеља из ЦЦИ. Ја не мијењам ставове у политичке сврхе, већ се држим принципа. Наведи конкретно шта је проблематично и шта другачије тврдим него онда.

    And who the fuck is Dakić???

    Питај његовог пријатеља Микановића. :D:D:D:D:D

  42. Тешан Подруговић, 15.04.2013. 00:21:08

    Хех, божо чукеранац или тешан подруговић или жељко ј. пусти шупљу, реци ти нама је л’ ти жена боље хекла него што ти пишеш коментаре или да питамо кустурицу??B-)B-)B-)

    partizan, 15.04.2013. 14:20:55 and all other,… што хејтујете и нападате Драженов став, ево ја гарантујем да ће Дражен за 24 сата смислити бар пет амандамна на статут града Бања Луке у ком живи и којим ће обезбједити бољи живот свих њених грађана!
    За то вријеме ти и твој пајдо симага орангутан можете само написати десет бесмислених коментара на Фронталу! Према томе, шта о вама и вашем ставу треба да мисли редакција или сви ми читаоци овог портала сасвим је јасно, ви сте најобичније најјадније лузерске марионете!

  43. rammstein, 15.04.2013. 15:30:49

    “ево ја гарантујем да ће Дражен за 24 сата смислити бар пет амандамна на статут града Бања Луке“

    Ево га, још један спелеолог. Ја гарантујем да ће он смислити за 24 минуте десет амандмана.

    “Према томе, шта о вама и вашем ставу треба да мисли редакција или сви ми читаоци овог портала сасвим је јасно“

    Шта ти значи ово ТРЕБА ДА. Ако би ово избацио из реченице она би имала смисла, овако само показујеш своју немоћ и исфрустрираност јер си налетио на Симу бинаџију.

  44. Stvarno,ko je Dakic?

    partizan, 15.04.2013.
    “Možete Dežuloviću pljunuti pod prozor. Mediokriteti i robovi“

    E jesi argumentovao,sad si svima izbio adute iz ruku.
    Sta je sljedece?

    “Istorija je puna mitova i legendi.Mitologija kaze da je Leonida junacki docekao Kserksovu vojsku i pobio 20 000 ljudi.Stvarna istorija je drugacija.
    Kserksova vojska ih je sve pobila,medjutim na putu za Grcke gradove,Kserks je naisao na….Cak Norisa.“

    http://www.youtube.com/watch?v=mhZ5-D0WeTw

  45. mislim da većina grijesi ovaj jeste kontras ali malo duze pratim njegova pisanija(sa prekidima od91)i vecina ne zna da je bio clan ekipe viva ludez koja je objavila sve ratne zločine na srbima u vrijeme kad se u hrvatskoj o tome nije smjelo pricati da su njofrine izjave nekoliko puta pobjedjivale na sranju godine i zato su zavrsili na sudu da su vrsk zarobili heni erceg jer je isla uzeti izjavu i od druge strane da su njofri stavili znak nike u usta i natpis just do it ispod…. znam da necu promjeniti misljenje vecine ali hocu da se zna

  46. Симо П. Ороз, 15.04.2013. 15:41:48

    Хех..па ти си симага згажен ко жаба под фапом на овом порталу. Ниједан твој коментар нико не узима за озбиљно, смијешан си ко карикатура…бре… ти крштене реченице не умијеш саставити. Од како ти је шеф партије у ногдауну ту негативну вибрацију је пренио на тебе тј. његово десно мудо које титра о некаквој европској десници, од такве твоје глупости мени сузе од смијеха ударе!
    Знаш ли ти шта је то уопште? Јеси ли ти кад прочитао неку студију, програм, анализу, досије, забиљешке,…било шта!?

  47. Мојим коментарима се бар насмију, а твоји им заледе осмијех на лицу. Рамо болестан си. Што прије то схватиш боље за тебе и за твоју околину. Човјече, ти си се уфурао да си у некаквој мисији. Ти и Дражен не напишете ни један коментар а да не поменете Симу. Ја се пријатељу овдје зајебавам и заболи ме криви торањ да ли се неко смије мојим коментарима.

    Опусти се, дискутуј, неће свијет пропасти ако некад ниси у праву. Неће ти круна са главе спасти ако признаш да понекад ниси у праву. Коментари служе да се неке појаве размотре са разних страна…

    Ма коме ја ово пишем, марш у пизду материну!?

  48. Bojan5150,

    i ja sam par puta bio na tim e-novinama:)

    moj utisak je sledeći:

    1.sve tekstove piše petar luković. ostalo prenosi sa drugih portala ili prenosi npr. tekstove rajka vasića, i onda ubacuje svoje komentare.

    2. 99% čitalaca su muslimani iz bosne i dijaspore, i uređivačka politika se praktično prilagođava njima – vjerovatno u nadi da dobiju nekog sponzora iz sarajeva.

    oni tim pisanijama otkrivaju svoju nemoć. kad si slab, nemoćan, kada znaš da ti je država neodrživa, ne preostaje im ništa drugo nego da to nezadovoljstvo izbacuju kroz pljuvačinu druge strane. to i nije tako loše kao psihoterapija.

    ali ja sam već gore pomeno da mi nije problem dežulović ili luković – ono žive u drugim sredinama i baš me briga šta pišu – već ovaj lokalni banjac.
    ako smatraš da si genocidan i moralno nedostojan da postojiš, onda je logično da se ili odseliš iz genocidne sredine ili izvršiš samoubistvo. a taj banjac još nije uradio ni jedno i drugo, pa se pitam koja je uopšte poenta njegove egzistencije? ja taj pritisak ne bih mogao izdržati.

  49. Ми се некако увијек изненадимо када прочитамо овако нешто. Таман се примимо. Као, није лош, пише и против својих, а онда… Ништа ново.

    Дражен је напоменуо да сам рекла да господу са одређеног портала не треба рекламирати јер је њима свака реклама, добра или лоша, циљ. Када бисмо могли да их игноришемо – било би најбоље. Тиме би се изгубио смисао њиховог постојања.

    Али, свакако је да су добили лекцију. И аутор тог квази-текста и они који су се скупили да га подрже.

  50. paralela je ocita. NDH je drzava nastala na teritoriji BiH i u kojoj su Srbi muceni, ubijani, zatvarani i ponizvani te protjerani…

    50 godina kasnije ista sudbina je nasla i nesrpsku populaciju u RS (etnicko ciscenje, genocid)

    zlocini i zlocinci tih zlocina okarakterisani su i definirani bas kao oni 40ih godina koje je ucinila nacistika partija i njene prudzene ruke

  51. rixadu, 19.04.2013. 14:37:15
    Cinjenica je da su predstavnici Hrvata i Muslimana krenuli u protuustavnu secesiju od suverene SFRJ,tj.poceli sa njenim razbijanjem.

    Svakako da znam za lazna negiranja holokausta iz II svjetskog rata.Ti nacisti i dan danas sjede u vasem glavnom gradu i u Zagrebu.
    Jedan je cak vodio drzavu iako je bio clan SS Hadzar divizije.

  52. „Или се ради о људима из мјешовитих бракова, који се не могу идентификовати с ниједном нацијом, па је и донекле разумљива њихова мржња према онима који могу.“
    Ti ces da sudiš o ljudima iz mješovitih brakova? Ti znaš kako i šta oni osjecaju? Kako majke ti kad ti znaš iskljucivo kakav je taj divan osjecaj identifikacije s nacijom i s onih deset miliona ljudi od kojih znaš licno mozda jedva hiljadu, ti znaš kakav je taj divan osjecaj kad je neko u stanju da bude ponosan na nesto za sta nista nije ucinio osim sto se rodio.. kako ti molim te mozes da znas kako je nama jadnicima iz mješovitih brakova, kako mi osjecaj, kako mislimo? Mi po tvom mentalnom sklopu vjerovatno svi isto mislimo i osjecamo, pa da ti ja lijepo prenesem: i buka i Dezulovic i Mesic i svi koji vrijedjaju RS ali bogami i takvi kao ti kad progovore cine da nam se prevrce stomak

  53. sasa
    Ipak slobodu novinarstva koja ukljucuje nekad i dijametralno drukcije stavove od stavova vecine u nekom regionu/zemlji treba braniti.
    Ne treba citirati Voltera pa znati da samo kroz atmosferu dijaloga mozemo pribliziti stavove.
    Inace i Srdjan Puhalo je nekad objavljivao tekstove na ovom portalu pa je presao na druge portale koji se ne finansiraju bas transparetno …

Оставите одговор