Данас разумијевање са Кинезима око аутопута Брчко – Бијељина

Предсједник Владе Републике Српске Жељка Цвијановић присуствоваће данас у Бањој Луци потписивању меморандума о разумијевању између Министарства саобраћаја и веза Српске и Кинеске корпорације за путеве и мостове о реализацији пројекта аутопута Брчко-Бијељина. Меморандум ће бити потписан у 13.30 часова у Административном центру Владе, а Цвијановићева и министар саобраћаја и веза Недељко Чубриловић ће претходно, […]

четвртак, 17 априла, 2014 / 08:54

Предсједник Владе Републике Српске Жељка Цвијановић присуствоваће данас у Бањој Луци потписивању меморандума о разумијевању између Министарства саобраћаја и веза Српске и Кинеске корпорације за путеве и мостове о реализацији пројекта аутопута Брчко-Бијељина.

Меморандум ће бити потписан у 13.30 часова у Административном центру Владе, а Цвијановићева и министар саобраћаја и веза Недељко Чубриловић ће претходно, у 13.00 часова, разговарати са представницима кинеске компаније, најављено је из Бироа Владе Српске за односе с јавношћу.

Изјаве за медије предвиђене су након потписивања.

Цвијановићева ће у 16.30 часова примити привредно-политичку делегацију италијанске покрајине Ломбардија, предвођену представником града Милана за институционалне дјелатности и односе са иностранством Аном Скавуцо.

Састанку ће присуствовати и министар пољопривреде, шумарства и водопривреде Српске Стево Мирјанић.



0 КОМЕНТАРА

  1. Ima li kraja? Juče je Čubra pričao o Mliništima, al’ za potrebe izbora treba baciti kost malo prema istoku. Od tog auto-puta imaju samo ideju, a ko’ biva potpisuju nešto.:P

  2. Jesu li to isti oni kinezi što im je u pohode birvaktile išao Džomba pa se vratio sa nekim papirićem od „Čajnaroadandbridgekorporejšns“?

    Vidim da neko planira u septebru rezuckati trakice na livadama

  3. Киша пада већ два дана, мени 48 сати на памети Чемерно, рек*о, да га не однесе, а ови о још једном аутопуту,кад гледам тзв ртрс имам утисак да смо по питању путева јачи од Њемачке и Италије заједно. Моја сугестија премијерки, немојте заборавити Кинезима рећи да одмах уз аутопут повуку плиновод, јер сад кад Додик искључи Федерацију, да се одмах прикључујемо, да се не копа два пута. Еееееј, отвори се црна земљо, РС више нема никаквих прихода, задужујемо се за дневне потребе, економски је наш ентитет слабији од Какња или Грачанице, али не чини проблем, шупља прича не кошта.

  4. Ovaj tekst, pogotovo njegov uvodni dio, pogotovo prvih nekoliko pasusa, govore više od cijelog slogana giganata dns-a riječ je riječ….

    http://www.frontal.rs/index.php?option=btg_novosti&idnovost=42448 B-)

  5. Autoput između dva gradića, od kojih ni jedan nema industriju. Šta će da prevode ljude koji idu da se prijave na evidenciju Zavoda za zapošljavanje.
    Valjda je trebalo prvo izgraditi fabrike, pa onda kad dođe do zaguđenja na putevima od nagomilnaih hiqada šlepera koji izvoze robu u insotranstvo, da postojeće izgrađene fabrike grade put.
    Privreda mora da gradi put. Nigde u svetu se nije desilo obrnuto da je put gradio privredu i dovlačio strane investicije. STRANE INVESTICIJE SU ŠTETNE.
    Da li postoji studija ekonomske opravdanosti izgradnje ovog puta?

  6. Problem je u tome što narod dozvoljava da ga prave budalama, za sve što mu se desilo kriv je narod.
    Kad je trebalo organizovati demonstacije, u Bijeljini je bilo više onih plaćenika protiv demonsitacija.
    Narod koji je protiv ovih banditskih stranaka 20 godina pola njih neće da izađa na izbore i kazni bandistske stanke, neizlaskom na izbore narod uvek izabere da kazni sam sebe a ne njih, jer ti nezadovoljni koji su protiv njih ćute kod kuće. I tako oni narod postepeno ga raspodajući i zadužujući za 20 godina dovedoše do groba.
    Vlastima bi odgovaralo i kad bi manje od 50% bila izlaznost, bilo bi super kad bi 36% izašlo, onda bi Dodik sa ekipom ponovo ostao na vlasti, ako za njega ne bi glasalo više do 10% ukupnog naroda.

  7. Evo odlomka iz knjige Ispovest ekonomskog ubice:
    Upravo to je ono što mi EHM-i najbolje radimo: gradimo globalno carstvo. Mi smo elitna grupa muškaraca i žena, koja se služi međunarodnim finansijskim ustanovama da bi stvorila uslove koji će druge narode učiniti podložnima korporatokratiji; ona upravlja našim najvećim kompanijama, našom vladom i bankama. Poput njihovih pandana u mafiji i EHM-i donose povlastice. One se sastoje u posudbama za razvoj infrastrukture – električnih centrala, autoputeva, luka, aerodroma ili industrijskih postrojenja. Uslov takvih kredita je da projektantske i konstruktorske firme baš iz naše zemlje moraju ostvariti sve te projekte. U suštini, većina novca nikada ni ne odlazi iz SAD; on se jednostavno preusmjeri iz bankarskih kancelarija u Vašingtonu u razne institucije u Njujorku, Hjustonu ili San Franciscu.
    Uprkos činjenici da se novac vraća gotovo odmah u kompanije koje su dio korporatokratije (a ona je davatelj kredita), zemlja primatelj mora sve to vratti, i iznos glavnice i kamatu. Ako je neki EHM sasvim uspješan, krediti su toliko visoki da je dužnik primoran nakon nekoliko godina kasniti s isplatama duga. Kad se to dogodi tada mi kao mafija zahtijevamo naš dio kolača. On obično uključuje nešto od sljedećega: kontrolu glasanjau Ujedinjenim nacijama, postavljanje vojnih baza ili pristup prirodnim izvorima, kao što su nafta ili Panamski kanal. Naravno, dužnik nam i dalje duguje novac – i ponovo je na taj način jedna zemlja pridodata našem globalnom carstvu.

  8. Ma da jos da zavrse i auto put preko Kupresa za Split pa ce B.Luka postati glavno saobracajno cvoriste za Honduras.
    „Kada nepismeni potisuju – ugovori su potpisani KRSTOVIMA“

  9. И обавезно да ставе саобраћајне ознаке само на кинеском и овако нико нема појма куда и како би тај деведесетпети аутопут у плану изгледао.

  10. Заметица Јован, 17.04.2014. 12:23:31 [113168]

    Mислим да је Србима много боље било кад је Гојко Кличак,садио лопате по Републици Српској.Из тих лопата изникоше многе гринфилд инвестиције,да Млађахни Босић може макадамом доћи на посао.
    И кад идеш за Хецеговину,пењи се преко превоја,ја ћу кроз тунел.;)

  11. Подсјећање 1.

    Када је 1998.године Додфик дошао први пут на власт један од првих потеза му је био сређивање пута коридором. СДС је тада жестоко напао Додика тврдећи да је тај пут непотребан и да је то беспотребно бацање пара.

    Подсјећање 2.

    СДС је, као власт, дошао на генијалну идеју изградње аеродрома. Тада је СДС отворио мајдан камена темељаца од којих је први завршио на аеродрому Сосколац. Широм РС су Шаровић и Кличковић садили камене темељце, а један је и окрваљен крвљу овна којег је заклао ефендија Серић, а за рогове придржавао Шаровић.

    Подсјећање 3.

    Најбесмисленији послијератни пут који је икад започет је онај којим се обилазило Горажде. Било би занимљиво да се направи репортажа о томе у каквом се стању налази данас тај пут.

    Подсјећање 4.

    У јеку најжешћих ратних сукоба и биједе Караџић покреће огромну грађевинску оперативу и креће у изградњу пруге код Милошевца. Такође би било занимњиво видјети у каквом је то стању.

  12. TOP 10 neoliberalnih manipulacija

    Subliminarnim porukama poslatim preko medija političari i raznorazni
    „experti“ manipulišu nama pretvarajući laž u istinu, i obrnuto. Ovo su
    neke od tih fraza koje non stop slušamo u „nezavisnim“ i partijski
    kontrolisanim državnim i lokalnim medijima. Da li ste i vi naseli na
    jednu od ovih manipulacija partijsko- tajkunske (neoliberalne) mafije?

    1) Privatnici nas sve hrane (različitim manipulacijama sugeriše se da
    samo „poslodavci“ stvaraju novu vrednost“, a da svi drugi parazitiraju
    na njoj. U realnosti privatni poslodavci pune oko 5% budžeta, dok
    ostalih 95% pune građani i javna preduzeća preko PDV, akciza, poreza
    na plate)

    2 ) Država treba da izađe iz medija (državni mediji prikazuju se kao
    mesta neslobode, dok je ona mnogo veća u privatnim medijma.
    Istovremeno, javni novac odlazi i u privatne medije i u državne, a
    samo drugi imaju javne obaveze. BBC da ne pominjemo)

    3) Država kao takva narušava konkurenciju (to je priroda države čija
    je definicija monopol u nekoj sferi (pravosuđe, policija, uprava) ili
    dostupnost nekog dobra svima (zdravlje, obrazovanje, infrastruktura,
    okolina). Dobra koja obezbeđuje država po definiciji nisu na tržištu).

    4) Reforme moraju biti nepopularne (pravi prevod ove poruke je: kao
    građani niste kompetentni da procenite šta je dobro i šta je loše,
    ergo, vladavina mora biti nedemokratska).

    5) Reforme moraju biti bolne (ova manipulacija se graniči sa apsurdom,
    i njen najpribližniji prevod je: nemojte obraćati pažnju na to što ste
    oštećeni, nemamo pojma zašto)

    6) Društvo ne postoji (odnosno, ovaj prostor i ovi instrumenti sile i
    prava su naši (male grupe ljudi koja ima moć), a ne vaši (kao svih
    građana, društva). Mi smo vlasnici i odlučujemo, vi ne postojite kao
    kao neko ko odlučuje).

    7) Moral ne postoji (znači: možete radite šta hoćete i kome hoćete,
    ali i mi ćemo, kao vlasnici javne sfere raditi isto, s tim da mi imamo
    nešto više moći od vas. Dobijate malo, ali gubite mnogo)

    8) Neoliberalizam ne postoji (sve što sada ne valja ide na konto
    socijalizma, neoliberalizam je idealni poredak koji još nigde ne
    postoji)

    9) Ako se ne primene neoliberalne mere, preti nam bankrot (bankrot je
    postao posledica postojanja socijalne države, to što su mnoge države u
    ranijem periodu imale i socijalnu državu i suficit, više ne postoji
    kao mogućnost)

    10) Ko se ne slaže sa prethodnim tačkama obožava Staljina (jedine dve
    mogućnosti su „komunizam“ Staljinovog tipa i neoliberalna ekonomija, a
    mi znamo ko je bio Staljin)

Оставите одговор