Чубриловић: Машиновође имају максималистичке захтјеве

Министар саобраћаја и веза Републике Српске Недељко Чубриловић изјавио је Срни да је за данас у Добоју заказао састанак са менаџментом и синдикатима "Жељезница РС", на којем ће се разговарати о превазилажењу садашњег проблема, и позвао машиновође да се врате у процес рада. Чубриловић је поновио да су машиновође ушле у незакониту обуставу рада и […]

четвртак, октобар 20, 2011 / 09:16

Министар саобраћаја и веза Републике Српске Недељко Чубриловић изјавио је Срни да је за данас у Добоју заказао састанак са менаџментом и синдикатима "Жељезница РС", на којем ће се разговарати о превазилажењу садашњег проблема, и позвао машиновође да се врате у процес рада.

Чубриловић је поновио да су машиновође ушле у незакониту обуставу рада и да се морају понашата у складу са прописима.

"Оно што се захтијева од менаџмента `ЖРС` није према општем колективном уговору и није по закону. На састанку ћемо покушати постићи било какав договор, али јавност се обмањује информацијом да машиновође постављају минимум услова", рекао је Чубриловић и напоменуо да су захтјеви мађиновођа максималистички.

Према његовим ријечима, интерни ревизор је утврдио да захтјеви машиновођа не могу бити прихваћени, а инспекција рада је констатовала да је обустава рада незаконита.

Састанку, који је заказан за 13.00 часова, присуствоваће и вршилац дужности главног републичког инспектора рада Горан Гргић.

Управа "ЖРС" саопштила је да машиновође, које одбијају да раде, нису прихватиле понуду да им данас буде исплаћен материјални трошак, такозвани километар у износу од једну КМ, а да за наредни период заједнички буде пронађено најбоље рјешење у складу са законом.

Преговори машиновођа и Управе ЖРС настављени су данас, али договор није постигнут. Машиновође, које су од понедјељка, 10. октобра, зауставиле возове, траже исплату разлике у заостатку додатка на плату, који се у стручној терминологији назива километар, као и даљу исплату километра по раније утврђеној цијени од 2,4 КМ.



0 КОМЕНТАРА

  1. Vidi ovoga idiota: maksimalističke zahtjeve. Kolika je tvoja plata, tvojih pomoćnika, zamjenika, savjetnika, vozača, koliki su telefonski računi, dnevnice, …. ? Pa ti jedan mjesec koštaš više nas nego sve te mašinovođe zajedno.
    Ko se to drži u vladi zakona? ima li igdje u zakonu ugovaranje poslova, prodaja našeg bogastva u četri oka?
    Ima li igdje u zakonu da vlada ubija svoj nrod, a vi to radite otimajući mu posao, penzije…
    Ima li igdje u zakonu da se zapošljavaju isključivo članovi snsd bande?
    RS je zemlja koju vode kriminalci, mafijaši, fašistički plaćenici, uništitelji svoga naroda, zločinci…

  2. „Према његовим ријечима, интерни ревизор је утврдио да захтјеви машиновођа не могу бити прихваћени, а инспекција рада је констатовала да је обустава рада незаконита.“

    Интерни ревизор и инспекција рада су под директном контролом директора и ресорног министарства и они уопште нису објективни у давању било каквих изјава, јер су све њихове изјве уперене против машиновођа.

    Машиновође су потпуно у праву и Управа ЖРС их не може називати „машиновође, који одбијају да раде…“, није фер, јер људи се боре за оно што им припада..

    ПОДРШКА МАШИНОВОЂАМА…

Оставите одговор