Чубриловић дао последњи рок за Чемерно, 5. август

Министар саобраћаја и веза Републике Српске, Недељко Чубриловић обишао је данас на магистралном путу Фоча – Гацко градилиште пројекта "Трајно рјешење клизишта Чемерно", за шта је из средстава економско-социјалне компоненте Развојног програма Српске издвојено 73 милиона 153 хиљаде марака. Пројектом је предвиђено трајно рјешење проблема активног клизишта на магистралном путу М-20, које онемогућава несметано саобраћање, […]

недеља, јул 28, 2013 / 12:00

Министар саобраћаја и веза Републике Српске, Недељко Чубриловић обишао је данас на магистралном путу Фоча – Гацко градилиште пројекта "Трајно рјешење клизишта Чемерно", за шта је из средстава економско-социјалне компоненте Развојног програма Српске издвојено 73 милиона 153 хиљаде марака.

Пројектом је предвиђено трајно рјешење проблема активног клизишта на магистралном путу М-20, које онемогућава несметано саобраћање, а његовом реализацијом успоставиће се најкраћа веза сјеверног и јужног дијела Републике Српске.

У Министарству саобраћаја и веза наводе да је уговорени рок извођења радова продужен из објективних разлога, јер су у током радова, због појаве клизишта, обављена додатна геомеханичка испитивања терена, те урађена измјена и допуна пројектне документације.

Прихваћено је продужење рока до 30. јуна, које је ипак пролонгирано и, према увјеравањима извођача радова, посао би требало да буде завршен почетком августа.

Свечано отварање предвиђено је 5.августа.



0 КОМЕНТАРА

  1. Davne ratne 1994,tadašnji visoki funkcioneri SDS,su na prevoju Preljuća (seoski put između Foče i Čajniča) otvorili radove na prvoj fazi „magistralnog prstena“ oko Republike Srpske,obični seoski put je proširen u 3 ,ponegdje i 4 trake,potrošena (oprana) je ogromna količina novca,put je probijen da bi završetkom rata (možda su mislili da se nikad neće završiti) taj put opet postao seoski.Sad sav saobraćaj ide opet preko Goražda.Prođoše godina a pojaviše se drugi,opet magistralni prsten,opet folovi,opra se ogroman novac ….i taj put neće imati puno koristi,ostaje opasna dionica-Foča Tjentište,ostaje stalna opasnost klizišta a ostaje i alternativni a bogami i brzi put iz Trebinja za BLuku preko Mostara i Sarajeva,srbijanci ce na more ici auto putem preko zlatibora za pljevlja zabljak i risan i to je to…..al mašina će opet da radi,mozda auto put istočno sarajevo-sokolac-rogatica-visegrad-zlatibor….a ,nek budući perači misle o tome……

Оставите одговор