Британија прва у свијету: Више од пола маркетинга иде на интернет
Велика Британија ће постати прва земља на свијету у којој ће се више од 50 одсто цјелокупног новца од маркетинга трошити на оглашавање у дигиталним медијима и то захваљујући огромној популарности геџета, друштвених мрежа и куповине преко мреже. Тачније, више од 50 одсто од укупно 15,7 милијарди фунти колико се троши на оглашавања сада ће […]

Велика Британија ће постати прва земља на свијету у којој ће се више од 50 одсто цјелокупног новца од маркетинга трошити на оглашавање у дигиталним медијима и то захваљујући огромној популарности геџета, друштвених мрежа и куповине преко мреже.
Тачније, више од 50 одсто од укупно 15,7 милијарди фунти колико се троши на оглашавања сада ће се трошити у интернет медијима.
Према прогнозама оних који се баве истраживањем тржишта и оглашавања укупна вриједност маркетиншког колача у тој земљи ће достићи 15,7 милијарди фунти у 2015. години, а за 12,7 одсто ће порасти потрошња на онлине оглашавање. То значи да ће се на интернет медије трошити око осам милијарди фунти.
Међутим, улагање у интернет маркетинг ће порасти и у неким другим земљама попут скандинавских. У Шведској ће 47 одсто потрошње ићи у ове сврхе, у Данској 43 одсто и Норвешкој 40 одсто. Примјера ради, у Аустрији ће се 42 одсто од укупног износа за маркетинг трошити на дигитално оглашавање.
Такође, дисплеј оглашавање убрзано расте од 2013. године и сматра се најбрже растућим каналом дигиталног оглашавања те се и за њега у 2015. години предвиђа раст од 20 одсто, чиме ће достићи вриједност од 2,7 милијарди фунти, а 39 одсто од тога ће ићи на мобилне уређаје, преносе агенције.