Борба против фалсификата коштала Алибабу 160 милиона долара
Кинески гигант за трговину путем интернета Алибаба саопштио је да је уложио више од 160 милиона долара у борбу против фалсификоване робе на својим веб сајтовима од почетка 2013. године до новембра ове године. Компанија ће следеће године запослити још 200 људи и са садашњих 2.000 повећати број радника који имају задатак да уклањају лажну […]

Кинески гигант за трговину путем интернета Алибаба саопштио је да је уложио више од 160 милиона долара у борбу против фалсификоване робе на својим веб сајтовима од почетка 2013. године до новембра ове године.
Компанија ће следеће године запослити још 200 људи и са садашњих 2.000 повећати број радника који имају задатак да уклањају лажну робу са веб сајтова.
На овом послу ангажовано је и 4.500 волонтера, који свакодневно трагају за незаконитом робом, пренио је Би-Би-Си.
Прије изласка на берзу у Њујорку, гдје је вриједност „Алибабе“ процијењена на 25 милијарди долара, компанија је саопштила да би фалсификована роба могла да нашкоди придобијању муштерија, улагача и трговинских партнера у САД.
Веб сајт за трговину на интернету „Ибеј“ саопштио је раније да годишње троши 20 милиона долара на „програме заштите купаца“ од фалсификата.
„Сносимо велику одговорност у борби против фалсификата“, саопштио је Џонатан Лу, директор „Алибаба групе“.
„Алибабино“ пословање на интернету било је на америчкој трговинској „црној листи“ због кршења права на интелектуалну имовину до 2012. године.
Прошле године, када је „Алибаба“ остварила промет од девет милијарди долара на Дан самаца, америчка администрација за индустрију и трговину утврдила је да је више од десет одсто робе било фалсификовано или веома сумњиво.