Бјелица и Кустурица: Ускоро почиње градња романијског етно насеља

На Равној Романији код Сокоца почетком септембра требало би да започне изградња етно-насеља, што ће бити заједнички пројекат соколачке општине и прослављеног режисера Емира Кустурице. Начелник општине Соколац Милован Бјелица рекао је Срни да би већ у првој декади септембра машине предузећа "Андрићград" требало да почну са изградњом саобраћајница и припремним земљаним радовима на изградњи […]

четвртак, август 22, 2013 / 09:01

На Равној Романији код Сокоца почетком септембра требало би да започне изградња етно-насеља, што ће бити заједнички пројекат соколачке општине и прослављеног режисера Емира Кустурице.

Начелник општине Соколац Милован Бјелица рекао је Срни да би већ у првој декади септембра машине предузећа "Андрићград" требало да почну са изградњом саобраћајница и припремним земљаним радовима на изградњи етно-насеља.

Он је подсјетио да је ради припреме за изградњу етно-насеља Скупштина општине Соколац измијенила општински регулациони план, те да је промијењена намјена досадашњег пољопривредног земљишта у власништву општине на Равној Романији с обје стране магистралног пута према Сарајеву, на чијем је једном дијелу предвиђена изградња.

Бјелица је рекао да је на том подручју у власништву општине око пет хектара земљишта, а за изградњу етно-села одабрана је најповољнија локација од 50-100 дунума.

Идејним рјешењем етно-насеља, које би, према ријечима Бјелице, требало да буде познато за десетак дана, предвиђено је да прво буде изграђен објекат у етно стилу који ће моћи да прими више стотина посјетилаца.

"То би била кућа пријатељства која би се састојала од апартмана и канцеларија", рекао је Бјелица.

Он истиче да ће етно-насеље на Равној Романији бити грађено по угледу на Дрвенград на Мокрој гори у Србији, и да ће, осим објеката у етно стилу романијског краја, садржавати и хотел, биоскоп, локале различите намјене, пошту, спортске терене, попут мини голфа, тениских терена, дјечије играонице на отвореном, па чак и амфитеатар.

"Објекти ће бити саграђени од камена и цигле, а обложени дрвеним облогама, у етно стилу овог краја", истакао је Бјелица.

Пошто ће се село налазити са обје стране магистралног пута на правцу Београд – Сарајево, преостало је да још буде договорено како ће оно бити повезано – пасарелом изнад пута, или тунелом испод њега.

Пројекат изградње етно-насеља на Равној Романији неће бити коначан, него флексибилан и прилагођаван у складу са интересовањем за улагања у њега, а она су сваким даном све већа.

Упутивши позив свим заинтересованим привредницима да се и они укључе у овај пројекат, Бјелица је истакао да је приједлог једног пројекта већ достављен Амбасади Јапана у БиХ, а за изградњу етно-села заинтересован је велики број појединаца, међу којима и директор Хотела "Термаг" на Јахорини, те бројни дрвопрерађивачи са романијске регије и друга лица.

Етно-насеље на Равној Романији требало би да чини троугао са Дрвенградом и Андрићградом и могло би да буде један од стубова опстанка становништва на овом простору.

Додатна повољност је што ће етно-насеље бити удаљено по 30-ак километара од Сарајева и Јахорине и на главном је путном правцу од Београда ка Сарајеву.

"То је шанса и за запошљавање становништва и помоћи ће у покретању и других туристичких потенцијала овог краја – спортског, вјерског, гастро, етно и других облика туризма", навео је Бјелица, додавши да се упоредо ради и на брендирању романијског кајмака и меда.

Он каже да ће у оквиру јачања туристичких потенцијала, општина Соколац, у пројекту прекограничне сарадње заједнички да аплицира за ИПА фондове са црногорском општином Никшић.

"Тај заједнички пројекат вриједан је око 300.000 евра и предаћемо га до 22. септембра", најавио је Бјелица.



0 КОМЕНТАРА

  1. Dajem najpametniji prijedlog koji je dosad iznešen na portalu , Milovana Cicka Bjelicu pod hitno kandidovati za predsjednika Vlade. Za nepunu godinu dana pokrenuo je mnoštvo projekata , što je najbolja potvrda ispravnosti ovog predloga. Mislim da se sa ovim slaže i gospodin Lazarević.
    http://opstinasokolac.net/index.php?option=com_content&view=article&id=35&Itemid=224&lang=cir

  2. Bijelica je jedan od rijetkih u SDS-u koji se bori za svoju opstinu, i koji nema samo politicke ciljeve. Zato i jest dobar sa republickom vlasti. Sto se tice SNSD-ove republicke vlasti i oni su kroz mnostvo projekata i investicija u Sokolac pokazali da je netacno to da se SNSD obracunava sa opstinama gdje nema vlast. Tako da su obe strane u Sokocu pobjednici. A međedima poput Slavka Vučurevića treba zabraniti ulaz u drzavu, zbog njegove tvrdoglavosti narod u Trebinju ispasta, jer ne zeli i nece da saradjuje sa republickom vlasti. Zato međed Slavko i bumbar Mlađo Ivanić neće nikad napredovati politički,što je veoma pozitivno za RS.

  3. Хвала ти Новаче што цијениш моје мишљење.

    Подржао сам Бјелицу у овом пројекту. Идеална локација за етно село је управо Равна Романија, о томе сам прије више година разговарао са Борисом Станишићем правеће програм за Српску, и ту смо се усагласили, предност пута,нагомилана историја најслободарскије планине у Српским земљама оправдава овај мега пројекат.

    Морам да подсјетим да је оно планирано у програму Еколошке партије презентованом 2010 године као саставни дио економско-еколошке регије, која обухвата потез од наше друге љепотице Јахорине, преко Трнова, Калиновика,НП Сутјеска, Србиња,Чајнича, Рудог, Вишеграда, Борика, Пијеска, Сокоца, Равне Романије и завршава се са Старим Градом и Палама.

    Основа привредног развоја ове регије би била базирана на производњи органске хране и туризму за шта имамо невјероватне природне потенцијале,опјевану историју и стратешки положај.

    Ако професор Кустурица буде дио тог пројекта, онда то има посебну тежину и доказ да добри пројекти могу да окупе све нас у Српској без обзира на партијску припадност.

    Управо је овај пројекат доказ да наш став, коректан однос са свима и сарадња може да нас учини запосленим и срећним.

    „БОЖЕ ПОМОЗИ“

  4. mistik, 22.08.2013. 12:22:22

    Шта је то режимска снсд власт добро од пројеката урадила на Сокоцу? Де просветли нас? Осим што су покрали све што се могло красти, хиљаде кубика обловине кроз Нова Романија склепано ниђе везе предузеће, ништа друго нису радили, зато су и тако убједљиво прегажени на Сокоцу од гласача на последњим и предпоследњим изборима.

  5. aras.kospic, 22.08.2013. 14:55:14

    Умјетник чега? Шупље приче и млаћења државних пара? Је ли то тај умјетник, црни мачор, бела мачка, дом за вешање и остала циганска весеља, па ако си ти цигански калаштурац па ти је његово дјело умјетност, нас Србе то не занима и не привлачи.

  6. Sigurno da je ovaj projekat dobar za Istočno Sarajevo i da bi mogao biti uspješan, samo ako nedodje do lične sujete i svađa medju lokalnim političarima.Šta ko mislio o Kusturici iza njega stoje dijela od filmova, Mećavnika, Andrićgrada i sigurno da će i etno-selo na Romaniji bito podjednako uspješno. Taj čovjek vrjedi i zna šta radi treba mu pružiti priliku i podržati ga.

  7. herctref, 22.08.2013. 16:20:59

    Све су прилике да си ти попио некад опасне батине овдје на Палама, па не заборављаш лако ни Пале, а ни оно што смо ти урадили, ако, ако…тако и треба, јебемо ми такве дроље и изроде попут тебе. Само се ти држи што даље од Пала, боље за твоје здравље, али мислим да ни у Херцеговини не пролазиш добро ни тај народ доле не воли такве дрољетине и полтроне попут тебе.

    milenkojaric, 22.08.2013. 16:13:10

    А ти си као неки пребораћени Србин, ко емир, колико пара толико и србовања од вас. Ја немам повјерења у олако дата обећања, тако ни емир није ништа дао из свог џепа па неће ни на Романији. Ако је он теби величина, због оних циганских фешти, мени није, кад направи неки добар српски филм са српским националним мотивима, онда ћемо причати о њему, до тада немам шта цијенити.

  8. Starina Novak, 22.08.2013. 09:32:26

    Можда би Бјелица био и добар као премијер, али је тај сценарио немогућ. Прво, он је тип локалног политичара, питање је колико би се снашао на републичком нивоу. Друго, не вјерујем да би се у СДС-у било ко од јачих играча сложио са том идејом!

  9. @Рамштајн
    samo za tvoju informaciju većinu sredstava za drvengrad je dao iz svog dzepa a i veliki dio za Andrićgrad.

    Tu nema šta puno da se priča i ne nasjedaj na gluposti pojedinih likova koje hoće svoje mjesto u medijima.

    Dakle u Andrićgrad su ulagali Kusturica, RS i opština Višegrad. Koliko ko je dao para toliko je i dobio vlasništva, dakle nije samo kusturicino!

    Kusturica je dao 51% para(prikupljao razne donacije, profit od drvengrada …) i toliko ima vlasništva. Vlada Srpske sa 24,5 odsto i opština Višegrad sa 24,5 odsto.

    Uzmi fino i informiši se o svemu da bazveze ne ispadaš neznalica.

    Ja razumijem da neko sumnja u isplativost projekta pa da nešto kaže, mada ja lično ne sumnjam jer su svi sumnjali i u drvengrad pa je čovjek napravio čudo. Ali za ulaganje para i vlasničku strukturu, to nema šta da se priča.

  10. Гласу,

    ти знаш да смо понудили пројекат финалне прераде дрвета још прије три године.
    Један дио тог системског рјешавања профитабилног коришћења дрвних сортимената, њихово пошумљавање и заштита у Српској се односи и на Сарајевско-Романијску регију.

    Бјелица сам у Сокоцу не може пуно направити и да има ингеренције над коришћењем шума, значи биће ту много више општина у игри.

    Значи етно село свакако и потрудићу се лично да заједно са Цицком и професором то завршимо.
    Предстоје изванредне ствари на Борикама, Требевићу, Вучијој Луци, у подножју Романије и Јахорине, дринских језера, биће ту и мега пројекат на Тјентишту што ћу лично радити да ми шта не покваре.

    Дајте мало оптимизма, што рекао Шојић „Неће да фали“.

  11. milenkojaric, 22.08.2013. 23:37:43

    Па матер ти јебем ретардирану, ако општини Вишеград припада 24,5% исто колико припада додиковом режиму, како то онда емирбег прогони из циглаграда представнике нове општинске власти као да немају ни 2% власништва, а додика дочекује ко долибашу?
    Матер ли вам лоповску јебем, тако ви управљате општином Вишеград и њеним представницима кроз тај проценат у објектима који су већ приватизовали марва снсд-е и емирбег!?

    ribar, 23.08.2013. 01:14:09
    Нема од тих етно фазона пуно фајде, већ је то постао отрцан фазон и нико се не ложи више на путешествија по селендрама.
    Народу овог краја треба индустријализација и привреда у којој би могао да учествује или приватно или директно запошљавањем.
    Кад помислим какву штету направише оном дрвопрерађивачу са Романије сумњиво изазваним пожаром, језа те ухвати, један ријетко поштен приватник привредник, а пожар „са струјом“ у моменту кад је баш тад „нестало воде“ прогута му милионе средстава за производњу.

  12. Paljanska šipanza se ne mijenja. Autentični početak pisanja, prepoznatljiva psovka i vrijeđanje porodice. Ja samo ne znam kako ga nije strah Boga. Posle ovog života ima još jedan, za njega nadam se mukotrpan.
    Ne možeš ti moj milenkorajic majmunu objasniti šta je turizam, koliko novca se može zaraditi od turizma i koliko je važno za jednu državu da ima razvijen turizam. Kaže šipanza niko se ne loži više na etno fazone, samo Stanišićeva selendra radi ko dragstor, hvala Bogu. Šipanzi je krivo što to pravi profesor Kusturica, da pravi Mićo Mićić to bi bilo u redu. Majmunska posla.
    Dragi ribar, meni je žao što ti je ovaj majmun komšija i nadam se da ćeš iskulirati ove njegove bolesti i dati ruke gdje god možeš da se to nešto tako izgradi na Romaniji i da se popravi turistička slika RS-a. Nadam se da ti znaš koliko je važan turizam za jednu zemlju, koliko je to zdrava grana i koliko je bitno da ga razvijamo.

  13. herctref, 23.08.2013. 08:30:24

    Ти поранио да вадиш трње из своје пичке, матер ти јебем ретардирану, јебо ти емирбег ону матер кураву стару. Дао би му и ти гузице само да те помилује пред милокрадом, балего циганска!

  14. herctref, 23.08.2013. 08:45:07

    Немој да си нервозан стоко, емирбег ће направити у том етноселу и једну шталицу за тебе домаћу животињу магареће врсте, ако преживиш док се то све уреди како заслужујеш.

  15. Рамштајн, 23.08.2013. 11:08:43

    Хахаха, пусти дресиране додикове „скојевце“ јебо их ти!

    Ако етно села и туризам не извуку РС-ку неће ништа!

    А који су то туристи, баш ме занима?
    Ако по који пролазник успут сврати попије кафу, као и на свакој бензиској пумпи и то је то.
    Или ће присиљавати директоре школа да преко дјеце циједе родитеље, са излетима и екскурзијама… па ће све то онда књижити као туристе.

    Радован је направио велико срање што је својевремено амнестирао гологузане, дезертере, профитере…па би исти данас полако излазили са дугогодишњих „туристичких радно васпитних домова“,научени да треба у животу прво нешто створити и дати за отаџбину и народ, а не само узимати и паламудити о лијепом животу и туризму.

  16. рамштајн,

    нема нас 50 милиона да не можемо од природних ресурса покренути привреду.
    Људи ради се о 150.000 незапослених, ради се о још увијек десетинама милијарди вриједности природних ресурса чији је искључиви власник народ, односно Српска.

    Више мене брине смију ли и да ли знају они који се питају и који ће се евентуално питати да радикално кренемо у извјесну будућност.

    Производња хране и туризам сам може запослити све незапослене, замислите комплементарне гране привреде за њихове потребе, па енергетику, па дрвну индустрију, нема даље ако се хоће, требаће нам резерве хране за бар три године унапријед због економских и еколошких удара којим је изложен свијет, мора се мислити унапријед.

    Ових дана ћу написати нешто о томе јер сте свједоци паушалног презентовања, да не кажем фалсификовања нашег програма у више области од стране опозиције и стидљивих покушаја власти да нешто покрене.

    Разумијем ја да су избори на прагу али код мене се ради одмах, далеко је почетак 2015 године кад би се тек требала формирати нова влада, замислите још ако буде у њој пет партија, какви нас јади чекају.

    Значи гурај Цицко, нико ти из твоје партије неће замјерити ако нешто направиш, без обзира са ким си тај циљ добацио, што препоручујем свакој локалној власти у Српској.

    Вријеме је за дјела која требају да буду препозната у народу, не дај Боже да буде другачије.

  17. A šta ćeš ribar kad ova šipanza te minira. Umjesto da slavi gospodina Cicka što je uspio da ubijedi Kusturicu da tamo nešto radi on pljuje ovde da je to propali projekat i da niko neće ići u selendre. Eto koliko zna i koliko se razumije u kulturu kada za takav jedan projekat kaže da je selendra selendra mu u dvorištu bila dabogda. Ali ne možeš ti majmunskom mozgu ništa dokazati.

  18. ribar, 23.08.2013. 13:16:32

    нема нас 50 милиона да не можемо од природних ресурса покренути привреду.
    Људи ради се о 150.000 незапослених, ради се о још увијек десетинама милијарди вриједности природних ресурса чији је искључиви власник народ, односно Српска.
    ————-

    Ооо г рибар „добро јутро“!
    Па о томе се и ради.
    Да,нема нас 50, него милион и која хиљада, има нас ко једно предграђе мало већег града са даљом тенденцијом смањења, а колико је година већ прошло од рата.

    Само од тих прородних ресурса ја који сам изгинуо да их сачувам немам ама баш никакве користи.
    А папци циједе и износе по свијету.
    Папку је скоро у Бањалуци легло на рачун мјесечно примање од 72 000 км.
    Мојим троје дјеце се добро морам помучити да им обезбедим солидан оброк…

    И ту је извор свих трвења, неслагања и незадовољстава.

    Можете ви писати програме какве хоћете, али овде се не ради о недостатку програма и знања, него о алавости, покварености и аморалу сваке врсте.

  19. ribar, 23.08.2013. 13:16:32

    Је ли ти господине Никола стварно мислиш да ми са овако бедном путном инфраструтуром и другим недостацима можемо постати нека туристичка дестинација?
    Немој да твоје излагање буде лако запаљива слама за ове крмељиве подгузне муве типа херцдроље!

    Ми смо озбиљни људи и дај да озбиљно причамо о томе. Је ли ти користиш често тај пут преко Романије, је ли се заледиш кад видиш колико крајпуташа има на свакој кривини, гину људи па готово свакодневно, неки дан сам наишао кад је она жена из Новог Пазара погинула. Три аута у удесу, сваки дан готово исти. Па зар је то услов за развој туризма?

    Да би постали привлачна дестинација, па макар емирбег сједио сваки дан на Романији, требамо изградити себе према тим стандардима, ако нема пара домаћи туриста да ту троши или домаћи привредник да ту поштено улаже, неће се нико ни са стране упецати вјеруј ми.

    Погледај колико се перспективних кафана на тим нашим путевима затвара, јер је људима просто мрско изаћи из аута да попију кафу, увијек је нека журба у питању, а уз то кад погледају какав хаос у саобраћају по тим старим брозовим путевима их чека, људи гледају само да збришу главом без обзира што даље, каква емирова кафа и етно кафана.

  20. Не стигох поменути ни очај од електричне мреже, па ова шугава додикова електропривреда је урадила баш очајну електрификацију тако да струје нестане на Романији кад загрми у Добоју!

    Ето и на то се ослањамо ми да нам буде излаз из ћороскака? Не кажем да је пројекат и то што је замислио Цицко лоше или погрешно, само је у погрешно вријеме постављено као примарни интерес. Не може се ту запослити сав незапослени свијет Сарајевско-романијске регије, а као што Славија рече нема нас 50 милиона, али кад се тражи посао исто као да нас је сто милиона нема посла ни за лијека. Неко је ваљда одговоран што је то тако и то се мора отклањати, а не да се надамо продавању магле односно кајмака по тим етно селима!

  21. Šta zna šipanza, još sebe naziva ozbiljnim čovjekom.
    Nije bilo dana kada nije poljuvao neko ulaganje u putnu komunikaciju sad svoje brljotine koje je izjavio opravdava nedostatkom putne komunikacije. Toliko o ozbiljnosti.
    A ove kafane što se zatvaraju nisu kafane nego birtije i normalno da niko neće svraćati tamo gdje je neuredno i neuslovno za kafu popiti. Etno selo će upravo to da nudi, osim naravno same ideje izgleda sela na našim prostorima, nudiće restorane, kafane, prenoćišta, motele i sve ostalo što je potrebno jednom turisti da se tu zadrži. Ne računam na će uslužnim poslovima ugostiteljstva baviti šipanze nego normalni ljudi koji imaju smisla za to.

  22. herctref, 23.08.2013. 14:37:42

    ‘ајде бре будало губи се са теме, кад ти се нико не обраћа, а ти се видим разумијеш у туризам ко Марко Краљевић у мобилни телефон…шибеее бре јајаро режимска! Не укључуј се више.

  23. славија,

    слажем се са критиком, ја нисам теоретичар мада знам осмислити, ја сам практичар, нисам власт, нисам СДС или ПДП а урадио сам задње три године двије задужбине у Палама вриједне око милион марака они ниједну 20 година власти у том граду, зато подршка Цицку, бар има вољу и храброст.

    Подсјетићу те на Дизнија и његову чувену изреку коју често пута поменем у колумнама:“Онај ко зна нешто осмислити он то зна и остварити“.

    Није се једном десило да добре идеје и пројекти пропадну, зато што их није реализовао творац, него су то покушали реализовати фалсификатори који нису схватили вријеме и простор у коме живе.

    рамштајн,

    зар сумњаш у мене, кажеш да ме познајеш, ако је тако онда сумње нема, зар сумњаш кад кажем да је регија од Јахорине преко Тјентишта, Вишеграда и Романије суво злато, зар сумњаш да нас око 150.000 хиљада који ту живимо не можемо направити чуда, шта нам је Бог оставио?

    Разлика између оваквих као ја и рецимо локалних власти у овој регији, је у томе што се на паметан начин могу покренути стотине милиона код новопечених газда које су у штеку из више разлога, власти не смију то њима ни поменути и кад би знали шта радити са тим парама.

    Те паре су стечене заједно са тим властима, са мном нису сигурно, мени неће сметати ако их уложе да запослимо народ и да они зараде али морају улагати, иначе, о том потом.

    Нећу више коментарисати.

    С поштовањем

  24. @Рамштајн
    opet dokazuješ da si ili retardiran ili neko dijete.

    Znaš li šta znači da je neko dao 51% para i da ima to vlasništvo? Znači da je on glavni.
    Što se tiče nove vlasti ako su to oni što pljuju po njemu i govore kako će to biti propali projekat i tako to kao onaj šumar Miroslav Kojić onda bi njegovu sliku trebalo staviti na ulaz i napisati da se divljim životinjama ulaz zabranjuje.

    A i njegova djeca će mu govoriti da bio glupan kad nije podržao takav projekat za takav grad a zbog čega? Zbog malo političke promocije!

  25. ribar, 23.08.2013. 15:01:18 [88483]
    слажем се са критиком, ја нисам теоретичар мада знам осмислити…

    Да се разумемо, нисам ја ништа критиковао вас.
    Јер управо сте погодили у оној реченици у срж ствари, да нас нема 50милоона…па сам изнио своје виђење ствари онако како види свако нормалан, а није припадник секте.

  26. milenkojaric, 23.08.2013. 15:12:34

    А ти си ко фол те паре лично бројао и поуздано знаш да је он дао 51% у односу на 24,5% Вишеграда? Па све и да је дао, овим људима из Вишеграда нема нико право да ускраћује власништво над 24,5% или да им то уредно откупи, па онда да прича како је он кадија у свом кадилуку заједно са оном лакташком штиклом!
    Сумњам да би тај пристао на исплату тог дијела власништва.

  27. славија,

    разумио сам ја шта си написао,знам да се није односило на мене.
    Сложио сам се са констатацијом коју си изрекао, онда наставио текст да би било јасно како има људи који знају осмислити и завршити неку ствар.

    Ето, морао сам појаснити, мада сам рекао да на ову тему нећу више коментарисати.

  28. славија,

    разумио сам ја шта си написао,знам да се није односило на мене.
    Сложио сам се са констатацијом коју си изрекао, онда наставио текст да би било јасно како има људи који знају осмислити и завршити неку ствар.

    Ето, морао сам појаснити, мада сам рекао да на ову тему нећу више коментарисати.

  29. ribar, 23.08.2013. 15:01:18

    Знамо ми врло добро како ко улаже у овај регион, има људи који поштено одрађују свој дио посла, уплате трупце, прорежу на својим машинама, исплате плате радницима и плате порезе, доприносе и обавезе према држави, имају по стотину запослених и такав је бољи један на Романији него двојица чупавих кустурица са сумњивим улагањима, које држава гура са стотинама милиона, а они запошљавају тек десетак подобних страначких испрдака!

    Нажалост Соколац је за вријеме владавине режимског снсд-а пао далеко на само дно по развијености у РС, зато се као дављеници хватају за сваку сламку. Лично немам ништа против да се и тај вид промоције планинских области покрене, али кад видиш да је на једној олимпијској љепотици пословање ОЦ доведено до банкрота захваљујући режимском уплитању, онда сигурно ни ово неће бити неки значајан преокрет. Поготово кад се упореди искуство са емирградом из Вишеграда и однос чупавог додиковог гуланфера према локалним властима, мрка капа.

    Неки би рекли кад нема кише, добар је и град, тако то и дође, па нек се нешто дешава.

  30. рамштајн,

    да се ми разумијемо, нема продаје трупаца ни даске као полупроизвода ако се увеже систем финалне прераде дрвета, мада није тема ове приче.

    И Јахорина ће доћи на ред,мада морам признати да су неке ствари кренуле боље задњих година,о томе због чега је мањак у пословању да се причати, постоји основа за рад и развој сваког дијела Српске, ако буду паметни и Федерације.

    Овдје је ријеч о регији која има после невјероватне пљачке још увијек све услове за више него нормалан живот, треба хтјети и знати.

    Немој више мене помињати, Цицко је тема, има колумна на фронталу коју сам написао као опомену,ништа није довијека па ни сиромаштво и криминал, вође су најопасније.

  31. рамштајн,

    да се ми разумијемо, нема продаје трупаца ни даске као полупроизвода ако се увеже систем финалне прераде дрвета, мада није тема ове приче.

    И Јахорина ће доћи на ред,мада морам признати да су неке ствари кренуле боље задњих година,о томе због чега је мањак у пословању да се причати, постоји основа за рад и развој сваког дијела Српске, ако буду паметни и Федерације.

    Овдје је ријеч о регији која има после невјероватне пљачке још увијек све услове за више него нормалан живот, треба хтјети и знати.

    Немој више мене помињати, Цицко је тема, има колумна на фронталу коју сам написао као опомену,ништа није довијека па ни сиромаштво и криминал, вође су најопасније.

Оставите одговор