Бањалучка пивара има нови лого

Бањалучка пивара је на дружењу с представницима медија службено представила нови логотип. Измјена визуелног идентитета много је више од промјене изгледа и представља искорак ка будућности, почетак нових инвестиција, праћење и креирање трендова и промјену пословног приступа с циљем потпунијег одговора на потребе и захтјеве наших купаца и тржишта, кажу у пивари. Наводи се да […]

среда, март 14, 2012 / 12:53

Бањалучка пивара је на дружењу с представницима медија службено представила нови логотип.

Измјена визуелног идентитета много је више од промјене изгледа и представља искорак ка будућности, почетак нових инвестиција, праћење и креирање трендова и промјену пословног приступа с циљем потпунијег одговора на потребе и захтјеве наших купаца и тржишта, кажу у пивари.

Наводи се да је одлука о промјени логотипа производ посвећености непрестаном развоју и будућности, али и успостављање снажније везе с историјом и наставак традиције квалитета.

Понос, поштовање и инспирација коју Бањалучка пивара црпи из традиције интегрисани су у нови логотип кроз алате којим се на самим почецима Бањалучке пиваре ручно правило пиво, објашњавају пивари.

“Ослањајући се на традицију која нам је свима од непроцјењиве важности и искуство које нам даје стабилан ослонац у пословању, промјене видимо као могућност да се боље позиционирамо на тржишту, да оснажимо постојећу сарадњу с нашим потрошачима и изградимо нова партнерства“, рекао је Николас Пени.

У Бањалучкој пивари кажу да је промјена визуелног идентитета тек први корак у заокрету који праве како би обезбиједили још бољи квалитет, постигли боље резултате и створили нову вриједност на задовољство својих запослених, купаца и заједнице у којој дјелују.



0 КОМЕНТАРА

  1. Први и задњи пасус текста су жива комедија, а постављам питање “ да ли су на етикетама равномјерно заступљена оба писма, или нам из тзв главног града РС овим амблемом поново поручују како нам је враћено достојанство?“

Оставите одговор