Антимонополски процес против Гугла

Америчка Савезна трговинска комисија (ФТЦ) покренула је антимонополски процес против Гугла. Ради се о првој фази процеса коју прати слање званичног позива руководству компаније како би се изјаснило о оптужби. Руководство компаније је већ више пута морало да "полаже рачуна" о пословању, пре свега о куповини других фирми, а овога пута се ради о главном […]

петак, јун 24, 2011 / 22:07

Америчка Савезна трговинска комисија (ФТЦ) покренула је антимонополски процес против Гугла. Ради се о првој фази процеса коју прати слање званичног позива руководству компаније како би се изјаснило о оптужби.

Руководство компаније је већ више пута морало да "полаже рачуна" о пословању, пре свега о куповини других фирми, а овога пута се ради о главном сегменту њеног пословања кога чине Интернет претраживање и рекламе.

Главно питање је да ли Гоогле пропагира споствене Интернет сајтове и услуге као што су Јутјуб, Мапс и остале.То је немогуће знати без коришћења класификационог алгоритма кога компанија држи у тајности.

Научник Бен Еделман са Харварда ("Мајкрософтов" консултант) спровео је велико истраживање чији су резултати показали да се сви еб претраживачи саморекламирају, али да Гугле то чини више од осталих.

Проблем је, међутим, у томе што, како је истакао Дени Саливан који руководи Интернет сајтом Срч Енџин Ленд специјализованим за праћење области Интернет претраживача, тестирање неких кључних речи на више претраживача нема у себи ничег научног.



Оставите одговор