Aмерички сајт препoручио Врбас авантурстима

Ријеку Врбас амерички сајт Смартертравел уврстио је у топ десет авантуристичких дестинација овог љета. Овај сајт препоручује путницима авантуристима да пробају рафтинг на Врбасу, Тари и Неретви, и то ријечима: “Путовање кроз балкански Велики кањон.” Тако су се наше ријеке нашле на туристичкој мапи свијета уз египатске пирамиде, Перу, Аљаску и Кубу. За деветодневну авантуру […]

среда, фебруар 29, 2012 / 17:24

Ријеку Врбас амерички сајт Смартертравел уврстио је у топ десет авантуристичких дестинација овог љета.

Овај сајт препоручује путницима авантуристима да пробају рафтинг на Врбасу, Тари и Неретви, и то ријечима: “Путовање кроз балкански Велики кањон.”

Тако су се наше ријеке нашле на туристичкој мапи свијета уз египатске пирамиде, Перу, Аљаску и Кубу.

За деветодневну авантуру у августу у БиХ, према Смартертравелу, Американци треба да издвоје 2.990 долара по особи.

У Туристичкој организацији града Бањалука истичу да Интернет преузима примат у промоцији туристичке понуде и потискује све остале промотивне алате.

Због тога је, додају, представљање Врбаса и осталих ријека за авантуристички туризам на сајту Смартертравел изузетно важно за Бањалуку, али и БиХ.

“Показује се оно што заговарамо годинама, а то је да туризам у РС и БиХ треба да почне с ‘аутдор’ активностима. Овај тип туризма не захтијева велика улагања, а веома је конкурентан. Сигурно се можемо похвалити ријекама које су јединствене у свијету, а БиХ је интересантна за европске и свјетске туристе, јер је за њих неоткривена дестинација. Ту, свакако, видимо нашу шансу”, казао је Младен Шукало, самостални стручни сарадник у ТОБЛ.

Према његовим ријечима, задовољство туристичких радника је тим веће што се БиХ почела промовисати у позитивном свјетлу.

Милан Букара, менаџер продаје за рецептивни туризам у бањалучкој агенцији “Зептер Пасспорт”, истакао је да је БиХ у посљедњих годину дана све атрактивнија странцима који воле активан одмор у природи.

“БиХ је земља која има много тога да понуди на релативно малом простору. Због тога се туристима без проблема може припремити богат програм за шест дана, а све је више туриста који очекују бројне активности изван хотела и смјештаја”, објашњава Букара и додаје да смо, када је реклама у питању, “тек загребали по површини”.

Вања Савић, из Одјељења за продају у “Унис турсу”, каже да најбољи маркетинг за бх. туризам раде људи који су боравили код нас, упознали наше природне љепоте и гостољубивост.

“Они својим породицама и пријатељима препоручују да посјете БиХ, а није риједак случај да се странци и директно код нас распитују о условима боравка и понуди. Међу њима највише је Британаца, Нијемаца и Руса”, рекла је Савићева.

У Рафтинг центру “Кањон” нису изненађени чињеницом да је Врбас препоручен као топ дестинација за туристе који воле авантуризам.

“Разлог за то је вјероватно и Свјетско првенство које је одржано на Врбасу, а побрало је све похвале за организацију. Не треба занемарити ни чињеницу да је стаза за рафтинг у кањону Врбаса природна, вода кристално чиста и да су у близини још неке атрактивне дестинације које туристи могу да посјете”, рекао је Здравко Самарџија из РЦ “Кањон”.

Иначе, сезона у “Кањону” почиње већ у априлу, а њен шпиц је у јулу и августу.



Оставите одговор