Акваријус у завршници такмичења Епика авордс

Кампања „Један позив мијења све – не користи телефон док возиш“, у финалу је поменутог такмичења, па осим честитки можемо само да изразимо чуђење количином енглеских ријечи у саопштењу, које пресловаљавамо.

понедељак, 18 новембра, 2019 / 15:34

Жири једног од најпрестижнијег такмичења у области маркетинга – Епица Аwардс, који се од 18. до 21. новембра 2019. године одржава у Амстердаму, одлучио је да се рад фулл сервице маркетиншке агенције „Аqуариус“ из Бањалуке, међу више од три хиљаде пријављених радова, нађе у финалу овогодишњег такмичења, у категорији „Публиц интерест – хеалтх анд сафетy“. Овом одлуком, агенција „Аqуариус“ нашла се у друштву највећих свјетских маркетиншких агенција, као једина из цијеле Адриатиц регије.

Иновативно и едукативно – била су два основна захтјева која је пред агенцију „Аqуариус“ поставио клијент – компанија м:тел. Реализацијом кампање „Један позив мијења све – не користи телефон док возиш“ настављена је, сада већ, петогодишња традиција креирања кампања из области безбједности саобраћаја. Осим принта, кампању је пратила јединствена ТВ и wеб кампања, као и мобилна инсталација која је путовала кроз пет бх. градова. Ријеч је о јединственом ауто-симулатору који је више хиљада људи тестирало, те на потпуно реалистичан начин доживјело шта се може догодити уколико се телефон користи током вожње.

Директорица агенције „Аqуариус“, Бранкица Јанковић, истиче да је уласком у финале овогодишњег Епица такмичења указана велика част тиму који броји готово 50 професионалаца, али и признање за више од 26 година квалитетног и успјешног рада агенције.

„Још нас више радује што је ово такмичење и једина свјетска награда за креативност о којој одлучују искључиво новинари посвећени креативним индустријама. С нестрпљењем ишчекујемо финале које ће се одржати у Амстердаму и вјерујемо да ће наша креативна рјешења бити препозната и у будућности“, рекла је Јанковићева.

Агенција „Аqуариус“ једна је од првих адвертисинг и водећих фулл сервице агенција у Босни и Херцеговини, која је од 1993. године креирала око 1.000 успјешних маркетиншких прича за више од 100 клијената. Епица награде се додијељују од 1987. године, а на овогодишњи конкурс су пристигли радови из чак 61 земље свијета.


Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *