Овако се ради извоз: Кости – прво српским писмом, па на енглеском

Никола Пејаковић, што се тиче Фронтал.РС, због свог минулог рада при заступању српских националних и културних интереса у јавности, има кредит све док ама баш не заигра опет у филму Срђана Драгојевића. Стога, иако не користимо овај језик, дајемо пресловљено саопштење агенције Акваријус о новом успјеху серијала произведеног у Републици Српској.

петак, март 5, 2021 / 17:48

Такође, фотографија не одговара омјеру 3:2 како је Фронталов стандард, па смо је исјекли као и ону ћириличну раније. Све остало је како смо добили, само пресловљено на српско писмо:

"Кости" међу најбољим креативним радовима на свијету!

Кампања фулл сервице агенције "Аqуариус" из Бањалуке за "Кости", серијско остварење "Босонога продукције" које је освојило регион, је досегла креативну тачку пуцања и на свјетском нивоу.

"Кости" су, наиме, у категорији Медији/ТВ промоција објављене на Адс оф тхе Wорлд, највећој свјетској бази креативног оглашавања која садржи најбоље радове из цијелог свијета. Потврда квалитета ове кампање је и податак да су у овој бази до сада објављена само два рада из БиХ.

Ова најпознатија свјетска база доброг адвертисинг-а је дио Цлио Нетwорк-а, престижне награде које датира још из 1959. године, покренуте у част изврсности у оглашавању. Платформа окупља водеће креативце из цијелог свијета и слави храбре радове који покрећу индустрију оглашавања, надахњују конкурентно тржиште идеја и његују везе унутар креативне заједнице.

"Кампања за ‘Кости’ је у потпуности пројекат агенције ‘Аqуариус’, у којој нам је била остављена потпуна слобода при изради креативног рјешења, што је данас ријеткост код нас. То што је препозната и на свјетском нивоу, само показује колико је заправо важно да креативци добију прилику да се изразе, без ограничења било које врсте", истакао је Дејан Шијук, Цреативе Дирецтор у агенцији "Аqуариус", који је на недавно одржаном Но Лимит Адвертисинг фестивалу у Сарајеву проглашен за креативца године у БиХ

Иначе, на поменутој, највећој смотри те врсте у БиХ, која је и ове године одржана у организацији Медиа Маркетинг-а, кампања за серију "Кости" је била апсолутни побједник – освојивши Гранд Приx те два златна (категорије Интегрисане кампање и Принт & публикације/принтани огласи) и једно сребрно признање (Дигитал – комуникација на друштвеним мрежама).



Оставите одговор