Европска унија ригорозним критеријумима брише бензинце и дизелаше

Према новим идејама Европске комисије, емисије угљендиоксида аутомобила по километру морале би пасти за 50 посто од 2021. до 2030. године, а не за 37,5 посто, како је претходно планирано.

среда, септембар 16, 2020 / 12:27

О томе извјештава "Зидојче Цајтунг”, а потврде су стигле из званичних извора. Шта то конкретно значи? Много више плаг-ин хибирда и електричних аутомобила у производњи, који емитују мало или нимало угљендиоксида у вожњи. Европска унија ће пратити и стварну потрошњу плуг-ин хибрида за које се сумња да их возачи уопште не пуне струјом те да функционишу као класични хибриди те емитују много више угљендиоксида у стварним условима.

Тешко је очекивати да ће произвођачи аутомобила учинити своје моторе с унутрашњим сагоријевањем још ефикаснијима, јер је неке границе немогуће додатно спустити. Ове мјере промијениће слику у продајним салонима аутомобила, у којима ће бити све мање бензинаца и дизелаша, али прави изазов слиједи у великим индустријском силама, попут Њемачке.

Десетине добављача за аутоиндустрију живе од продаје дијелова за моторе с унутрашњим сагоријевањем. С електричним аутомобилима очекује се и велики пад запослених у аутоиндустрији, јер је познато како електрични аутомобили имају много мање дијелова од стандардних возила.



Оставите одговор